فیلم کامل اعدام ۸۱ نفر در عربستان سعودی (18+) گردن زدن با شمشیر

فیلم کامل اعدام ۸۱ نفر در عربستان سعودی (18+) گردن زدن با شمشیر

انتشار امروز 24 اسفند 1400 * فیلم کامل اعدام ۸۱ نفر در عربستان سعودی (18+) گردن زدن با شمشیر را به همراه جزئیات کامل در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل اعدام ۸۱ نفر در عربستان سعودی (18+) گردن زدن با شمشیر

فیلم کامل اعدام ۸۱ نفر در عربستان سعودی

وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد که عربستان سعودی 81 مرد از جمله هفت یمنی و یک سوری را روز شنبه اعدام کرده است این بزرگترین اعدام دسته جمعی این کشور در چند دهه اخیر است. از این 81 نفر 40 نفرشان شیعه بوده است.

عربستان در بیانیه ای گفت که پیوستن این افراد به گروه های نظامی یمنی محکوم بوده و اعدام شدند.

این گزارش افزود: «جرم مرتکب شده توسط این افراد همچنین شامل بیعت با سازمان‌های ضد عربستان بوده است

این وزارتخانه به نحوه اجرای این اعدام ها اشاره ای نکرد.

این بیانیه افزود: این افراد شامل 37 شهروند سعودی بودند که در یک مورد به اتهام تلاش برای ترور افسران امنیتی و هدف قرار دادن پتیگاه های نظامی عربستان شناخته شدند.

این اعدام دسته جمعی احتمالاً توجهات را به سوابق حقوق بشر عربستان سعودی در زمانی که قدرت های جهانی بر حمله روسیه به اوکراین متمرکز شده اند، بازگرداند.

گروه های حقوق بشر عربستان سعودی را به اجرای قوانین محدودکننده در زمینه بیان سیاسی و مذهبی متهم کرده و از آن به دلیل استفاده از مجازات اعدام، از جمله برای متهمانی که در سنین خردسالی دستگیر شده اند، انتقاد کرده اند. د

ثریا باوونز، معاون مدیر خیریه ضد مجازات اعدام در بیانیه ای گفت: «زندانیان عقیدتی در محکومیت اعدام در عربستان وجود دارند و سایرین در دوران کودکی دستگیر شده یا به جرایم غیرخشونت آمیز متهم شده اند.

فیلم کامل اعدام ۸۱ نفر در عربستان سعودی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. مرگ بر آل سعود حرومزاده و هزاران هزار لعنت بر عربستان سعودی نجس

  2. مرگ بر آل سعود حرومزاده و هزاران هزار لعنت بر عربستان سعودی نجس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *