فیلم کامل برق گرفتگی پدر و پسر حین شنا در حوض میدان + آخرین خبر

فیلم کامل برق گرفتگی پدر و پسر حین شنا در حوض میدان در تفت (18+)

فیلم کامل برق گرفتگی پدر و پسر حین شنا در حوض میدان + مرگ یک شهروند در حوضچه آب در تفت و علت فوت در دست بررسی است آخرین خبر از مرگ پدر هنگام شنا در حضو وسط میدان را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل برق گرفتگی پدر و پسر حین شنا در حوض میدان + آخرین خبر

فیلم کامل برق گرفتگی پدر و پسر در حوض آب

پدری به همراه دو فرزندش برای شنا یکی از حوزه‌های میدان شهر آمده و متاسفانه هنگام شنا دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد

یکی از فرزندان او زمانی که پای خود را درون آب قرار داد متوجه الکتریسته آب شد و اجازه نداد برادر کوچکتر خود وارد آب شود اما پدر آن ها خیلی زودتر درون آب پرید و به دلیل الکتریسیته بسیار زیاد داخل آب نتوانست خود را به بیرون برساند و در نهایت جانش را از دست داد و پیکر او بر روی آب معلق شد فرزندان او  با داد و فریاد سعی کردند پدرشان را از وضعیت این حوض آگاه کند اما کاری از پیش نبردند و در نهایت پدر آنها فوت کرد .

برق گرفتگی نبود ، ضربه مغزی شد

فیلمی در فضای مجازی استان یزد انتشار یافت که در آن یک شهروند با دو کودک خود در اطراف حوضچه میدان ورودی شهر تفت قصد شنا دارند؛ در این فیلم پدر کودکان به درون حوضچه شیرجه می زند و فوت می کند که در فضای مجازی علت مرگ، برق گرفتی اعلام می شود.

وحید شاهدی باغ خندان شهردار تفت در این خصوص روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افرود: در فیلم منتشر شده مشخص است که پسربچه داخل آب می رود و مشکلی برای او به وجود نمی آید؛ لذا برق گرفتگی نمی تواند علت فوت این شهروند باشد و در گزارش اولیه بیمارستان، شکستن جمجمه برای این شهروند اعلام شده است، لذا برای شناخت علت فوت این شهروند باید تا اعلام نتایج بررسی های دقیق تر از سوی مراجع قانونی صبر کرد.

بررسی علت دقیق فوت این شهروند یزدی از سوی پزشکی قانونی در حال انجام است و در این زمینه هنوز نتیجه بررسی های اعلام نشده است.

با فرارسیدن فصل تابستان در سیستان وبلوچستان تنها پناهگاه مردم به ویژه جوانان برای رهایی از عطش گرمایی که گاها به بیش از ۵۰ درجه می رسد شیرجه زدن در آب نهرها و رودخانه است.

استانی که تمام ساکنان آن دسترسی آسان به استفاده از ظرفیت استخرها ندارند از یک سو کمبود و از سوی دیگر هزینه بالای بلیت برای هر یک ساعت دغدغه هایی به شمار می رود که پرداخت آن از توان اکثر شهروندان خارج است.

بر این اساس مجبور هستند برای رهایی از گرما دل به دریازده و خود را به دست آب هایی بسپارند که نه از سلامت آن اطمینان داشته و نه از حفظ جان خود؛ همین امر باعث شده تا سالانه شاهد فوت شماری از شهروندان به علت شنا در نهرها یا محدوده ممنوعه باشیم.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. آقای شهردار تفت ، شهردار بودن یک حداقل سواد برقی نمی خواد که هر آدم معمولی هم می دونه، یا برای فرار از مسئولیت برق دار بودن آب پارک اینگونه می گویی؟!!
    آب برق داشت وقتی پسر بزرگ وارذ آب شد برق را احساس کرد و به برادر کودچکش هم داد می زد نرو آب برق داره
    شدت برق گرفتگی در آب به فاصله شما در آب تا محل اتصال برق به آب بستگی دارد بنظر در وسط حوض این اتصال برق بوده و پدر به اون محل نزدیک شد و ،،،

  2. شهردار تفت باید به اشد مجازات مرگ برسد. چندی قبل در قزاقستان برای چند کودک که وارد استخر شهرداری شده بودند برق گرفتگی رخ داد که بخیر گذشت ولی مسئولان فصای سبز و شهرداری آن شهر فقط بابت برق دار بودن استخر به چند سال حبس محکوم شدند. استخر شهرداری برق دار بوده و مسئولان شهرداری باید به اشد مجازات محکوم شوند.

  3. سلام مادرش واقعا یه طویله گاو بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *