فیلم کامل تبلیغ دیوار توسط ابی و بدل ابی خواننده در تقلید صدای

فیلم کامل تبلیغ دیوار توسط ابی و بدل ابی خواننده در تقلید صدای

فیلم کامل تبلیغ دیوار توسط ابی تقلید صدای ابی در نوع خود بسیار جالب است اپلیکیشن دیوار برای تبلیغ سعی کرده که ابتکار به خرج بدهد و از بدل ابی خواننده لس انجلسی استفاده کرده است که در نوع خود بسیار جالب است .

فیلم کامل تبلیغ دیوار توسط ابی و بدل ابی خواننده در تقلید صدای

تبلیغ دیوار توسط ابی تقلید صدای ابی

دیوار پر کاربردترین اپلیکیشن ایرانی بوده که بیشتر دانلود و استفاده را در بین کاربران ایران دارد هر ایرانی حداقل یک بار از این اپلیکیشن برای فروش و یا خرید استفاده کرده است.

این اپلیکیشن برای تبلیغ خود از بدل ابی خواننده سرشناس استفاده کرده و برای مردم بسیار جالب بوده است.

مدیرعامل این برنامه چند ماه پیش به دلیل جرم هایی که در آن رخ داده بود دستگیر و به زندان محکوم شده بود که این اتفاق بازتاب گسترده ای به همراه داشت و بسیاری از کارآفرینان در حوزه برنامه نویسی به این موضوع واکنش نشان دادند که تخلفات کاربران را نباید به حساب مدیران اپ ها قرار داد.

✅ همچنین ببینید کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

تبلیغات در فضای مجازی از تنوع بسیار بالایی نسبت به تلویزیون برخوردار است و برخی از اپ ها و شرکت های خصوصی اقدام به تبلیغات خارج از عرف و نامتعارف میکنند. چندی پیش هم بستنی مینو با تبلیغ عجیب و خارج از عرف جنجال به پا کرده بود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *