فیلم کامل توهین و تمسخر بازیگران جوکر به معلولین و معلولان +واکنش ها

فیلم کامل توهین و تمسخر معلولین و معلولان در جوکر +واکنش ها

فیلم کامل توهین بازیگران جوکر امیرمهدی ژوله و رضا نیکخواه به معلولین و معلولان همراه با واکنش ها به این قسمت را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم کامل توهین و تمسخر بازیگران جوکر به معلولین و معلولان +واکنش ها

فیلم کامل توهین بازیگران جوکر به معلولین

در قسمت جدید برنامه جوکر رضا نیکخواه و امیر مهدی ژوله با لنگیدن و نشان دادن معلولیت سعی کردند که بازیگران این برنامه را بخندانند که البته مهدی ژوله موفق شد سام درخشانی را بخنداند و کارت قرمز دریافت کند.

بعد از پایان این برنامه بسیاری از کاربران فضای مجازی با اهانت خواندن این حرکت بازیگران برنامه جوکر آن را توهین به معلولین دانستند و واکنشهای منفی از سوی کاربران فضای مجازی روبرو شدند .

دانلود کامل این قسمت جوکر

به احتمال زیاد بازیگران این برنامه هیچگونه هدف و نیتی برای اهانت به معلولین نداشتند و صرفاً برای طنز و خنده مخاطب چنین کاری را انجام دادند اما در ظاهر کار اقدام آنها کاملاً توهین آمیز بوده و با واکنش های منفی روبرو شدند احسان علیخانی هنوز به این واکنش‌ها پاسخی نداده اند برنامه جوکر قسمت های پایانی خود را سپری می‌کند توانسته در یک سال اخیر طرفداران بسیار زیادی به دست آورد .

این برنامه را میتوان به عنوان یکی از منحصر به فردترین برنامه های داخل کشورمان عنوان کرد که از طریق پلتفرم فیلیمو عرضه می شود .

احسان علیخانی همچنین این این روزها در حال تولید مسابقه عصر جدید بود و حسابی مشغول به کار است در قسمت قبلی رضا نیکخواه و امیر مهدی ژوله با حرکات طنز خود موفق شدند یکی از بازیگران این برنامه که سام درخشانی بود را بخندانند و از مسابقه کنار بگذارند و تنها کسانی که باقی مانده اند امین حیایی و هومن برق نورد و یوسف صیادی می باشند باید ببینیم که در برنامه بعدی کدام یک از این بازیگران حذف خواهند شد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *