فیلم کامل/ تیر خوردن عروس فیروزآبادی +اهدای اعضای بدن عروس جوان

فیلم کامل/ تیر خوردن عروس فیروزآبادی +اهدای اعضای بدن عروس جوان

فیلم کامل تیر خوردن عروس فیروزآبادی با شلیک گلوله در عروسی عروس به کما رفت و متاسفانه مرگ مغزی شد اهدای  اعضای عروسی که به خانه بخت نرفت جان چند بیمار دیگر را نجات داد را در این صفحه مشاهده فرمایید.

تیراندازی در مراسم عروسی یکی از رسم و رسوم کهن در برخی از اقوام ایرانی بوده که همیشه حادثه هایی را به وجود اورده است که اینبار در فیروزآباد حادثه ای رقم زده و در مراسم عروسی این بار عروس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و درگذشت. این خبر در رسانه های کشورمان به شدت بازتاب داشته است و اینکه چرا باید در مراسم عروسی اقدام به تیراندازی شود از سوالات بدون پاسخ میباشد.

فیلم کامل/ تیر خوردن عروس فیروزآبادی +اهدای اعضای بدن عروس جوان

 

فیلم کامل تیر خوردن عروس فیروزآبادی

بنا بر اعلام فوریت های پلیسی اخبار تیراندازی برای بررسی  وضعیت  به محل اعزام می شوند از حضور پلیس معلوم می‌شود که فردی بنا بر سنت عشایری مشاهده کردند اقدام به شلیک تیر که معمولاً با اسلحه شکاری انجام میشود می کند و چون جمعیت زیاد بوده و آن فرد توانایی کنترل اسلحه را نداشته تیرها رها شده از تفنگ به سه نفر اصابت کرد  به دو مرد و عروس که هم اکنون مجروح می باشند و شخص تیرانداز متواری شده است به گزارش فرمانده انتظامی فیروزآباد مخفیگاه متهم شناسایی شده و دستگیر می شود.

اسلحه شکاری فاقد مجوز بوده که در مراسم عروسی کشف شد فیروزآباد درجنوب شیراز قرار دارد متهم ۳۶ سال دارد و شوهر خواهر داماد می باشد که برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط معرفی می شود فرمانده نیروی انتظامی  تاکید کرد اخلال در نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس می باشد

تیر خوردن عروس فیروزآبادی با شلیک گلوله +اهدای اعضای بدن عروس جوان

بنا بر گزارش اورژانس فیروز آباد عروس و دو نفر از مهمانان از ناحیه سر و گردن مورد اصابت قرار گرفتند حال دو مرد رضایت بخش است ولی عروس وضعیت بدی دارد و در آی سی یو بستری شده و بعد از کما به علت مرگ مغزی به بیمارستان ابو علی سینا اعزام شد فیروزآباد در جنوب شیراز قرار دارد مدیر واحد اهدای عضو بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا شیراز اعضای بدن عروس جوان فیروزآبادی که مرگ مغزی شده بود به بیماران اهدا شد

آقای سیاوش غلامی در مصاحبه با خبرنگار ایران ایرنا می گوید اعضای بدن عروس فیروزآبادی پس از انجام مراحل قانونی و تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده ایشان جداسازی و احداث شد ایشان گفتند کبد خانم ۳۱ ساله که اهل استان کرمانشاه بودن اهدا شد یکی از کلیه های وی به جوان ۲۳ ساله ای اهل ایذه خوزستان و کلیه دیگر نیز به جوان ۲۹ ساله اهل سیاخ دارنگون استان فارس اهدا شد او گفت که تیم پیوند اعضای بیمارستان قدردان تصمیم انسانی خانواده این مرحومه هستند

این تازه عروس ۲۶ساله مهوش لقایی نام داشت و از طایفه آهنگران فارس بود. او و همسرش از مدتها قبل برای برگزاری عروسی‌شان برنامه‌ریزی مفصلی کرده بودند تا بهترین شب زندگی‌شان را جشن بگیرند. سرانجام شمارش معکوس برای برگزاری عروسی پایان یافته و شب ۲۱تیرماه فرار رسید. خانواده عروس و داماد مهمانان زیادی را برای این جشن دعوت کرده بودند. قریب به ۱۵۰۰نفر برای شرکت در این جشن خود را به فیروزآباد رسانده بودند.

تیراندازی مرگبار

مهمانان در محل برگزاری عروسی آماده رسیدن عروس و داماد بودند. چند دقیقه بعد از شروع جشن بود که سرانجام عروس و داماد رسیدند و مهمانان به استقبال‌شان رفتند. همه خوشحال بودند و شادی می‌کردند.
در مسافت کوتاهی که بین ماشین عروس تا سالن تالار بود همه دور عروس و داماد حلقه زده بودند که ناگهان طبق رسم غلطی که از قدیم به جا مانده یکی از اقوام داماد با استفاده از سلاح شکاری شروع به تیراندازی کرد.

او یک تیر شلیک کرد و همه شادی کردند اما همین که می‌خواست دومین گلوله را در سلاح جاگذاری کند ناگهان دستش روی ماشه رفت و دومین گلوله شلیک شد. زمانی که این اتفاق اتفاد او درست پشت سر عروس بود و ساچمه‌های شلیک شده به سر و گردن عروس و 2 نفر دیگر از مهمانان اصابت کرد. عروس با لباسی خون‌آلود روی زمین افتاده بود و همه نگران وضعیت او بودند. در این شرایط بود که او و ۲ مجروح دیگر به بیمارستانی در فیروزآباد منتقل شدند.

در بیمارستان

از بین ۳مجروحی که به بیمارستان منتقل شده بودند وضعیت عروس وخیم‌تر از بقیه بود. ۲ مجروح دیگر دچار جراحتی سطحی شده بودند؛ اما ساچمه‌های اصابت کرده به سر و گردن عروس، او را در وضعیت وخیمی قرار داده بود. به‌رغم تلاش کادر پزشکی هر لحظه سطح هوشیاری او پایین‌تر می‌آمد تا اینکه سرانجام او دچار مرگ مغزی شد.

دختر جوان پیش از این هیچ بیماری و مشکلی نداشت و قرار بود زندگی مشترکش را آغاز کند اما درست در بهترین شب زندگی‌اش چنین حادثه تلخی اتفاق افتاده و زندگی او و خانواده‌اش را از این‌رو به آن رو کرده بود. کنار آمدن خانواده‌اش و داماد با این حادثه به این آسانی نبود. اما راهی جز پذیرش واقعیت وجود نداشت.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *