فیلم کامل جشن تولد ساپینتو سرمربی استقلال و کار زشت سیاوش یزدانی

فیلم کامل جشن تولد ساپینتو سرمربی استقلال و کار زشت سیاوش یزدانی

فیلم کامل جشن تولد ساپینتو سرمربی استقلال و کار زشت سیاوش یزدانی که باعث خط خوردن او از تیم استقلال شد جزئیات را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل جشن تولد ساپینتو سرمربی استقلال

روز گذشته بعد از تمرین استقلال جشن تولدی برای ساپینتو سرمربی آبی پوشان پایتخت توسط بازیکنان برگزار شد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

سیاوش یزدانی در توییتی به جشن تولد ساپینتو واکنش نشان داد و نوشت: “تولدت مبارک تولدت ندیده برای اولین بار خجالت کشیدم استقلالی‌ها این تیم مردم بود”.

این توییت سیاوش یزدانی باعث شد که سرمربی استقلال او را از تیم اخراج کند و تا اطلاع ثانوی از این تیم کنار بگذارد.

برخی از بازیکنان استقلال به رسم جشن های تولد کیک را به صورت آقای سرمربی مالیدند که به عقیده برخی از هواداران استقلال این کار بی احترامی به سرمربی استقلال بوده است.

بازیکنانی که اقدام به مالیدن کیک به صورت ساپینتو کردند سید حسین حسینی و رضا میرزایی به امیر علی صادقی و برخی بازیکنان دیگر بود هر چند که رسانه های رسمی استقلال تصاویر و ویدیو جشن تولد سرمربی را به اشتراک این گذاشتند اما آقای سرمربی ویدیوی را برای مدتی در استوری خود قرار داد و در نهایت آن را حذف کرد.

یزدانی در این توییت اعلام کرده بابت برگزاری تولد ساپینتو، از استقلالی بودنش خجالت کشیده است. بازیکنی که در هفته‌های گذشته برای تیمش بازی نکرد و شاید این توییت، عواقبی هم برای وی در پیش داشته باشد و او نیز به کمیته انضباطی باشگاه احضار شود.

فیلم کامل جشن تولد ساپینتو سرمربی استقلال و کار زشت سیاوش یزدانی

اخراج سیاوش یزدانی

همانطور که انتظار می رفت، توییتی که سیاوش یزدانی در صفحه شخصی خود منتشر کرد، برای او سنگین تمام شد و او نتوانست در تمرین ظهر امروز تیمش شرکت کند.

مدافع استقلال با انتشار توییتی به انتقاد از سرمربی خود پرداخت و از ساپینتو با لفظ “تولد ندیده” یاد کرد. او در واکنش به برگزاری جشن تولد مرد پرتغالی در حاشیه تمرین آبی ها این توییت را منتشر کرد.

پس از آن بود که یزدانی برای حضور در تمرین امروز استقلال، راهی مجموعه ورزشی انقلاب شد اما پس از اینکه او دقایقی را با ساپینتو به صحبت پرداخت، محل برگزاری تمرین را ترک کرد.

ظاهرا پس از انتشار این توییت جنجالی، ساپینتو در جریان انتقاد تند و تیز یزدانی قرار گرفته و به همین دلیل به او اجازه حضور در تمرین امروز داده نشد.

یزدانی در روزهای آتی راهی کمیته انضباطی باشگاه خواهد شد و باید دید چه تصمیمی در مورد آینده این مدافع گرفته خواهد شد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا