فیلم کامل جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر 1401 و بالای سر بردن جام قهرمانی

فیلم کامل جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر 1401 +حواشی

فیلم کامل جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر 1401 و بالای سر بردن جام قهرمانی توسط وریا غفوری همراه با جشن در داخل استادیوم و داخل هواپیما همراه جزئیات را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر 1401 و بالای سر بردن جام قهرمانی

فیلم کامل جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر

تیم استقلال تهران این روزها شرایط بسیار خارق العاده ای را پشت سر می‌گذارند شکست ناپذیری تیم فرهاد مجیدی این فصل لیگ برتر کشورمان رکورد جدیدی برای این تیم محسوب می‌شود .

استقلال موفق شده در ۲۷ بازی ۶۳ امتیاز به دست آورد و نسبت به رقیب دیرینه خود پرسپولیس پلیس 9 امتیاز پیش باشد این اولین بار است استقلال موفق شد قهرمانی زودهنگام به دست آورد و همچنین بدون شکست قهرمانی را از آن خود کند .

بعد از قهرمانی این تیم بسیاری از هواداران استقلال به خیابان‌ها آمده و به جشن شادی پرداختند یکی از شیرین ترین اتفاقاتی که برای هواداران استقلال می تواند باشد قهرمانی استقلال با اسطوره تیمشان یعنی فرهاد مجیدی است خیلی ها تصور می کردند استقلال این فصل هم تواند نتیجه بگیرد اما فرهاد مجیدی موفق شد این تیم را قهرمان لیگ برتر کشورمان کند و رکورد شکست ناپذیری را هم به دست آورد استقلال توانسته تا به حال ۱۸ برد و نه مساوی را کسب کند.

✅ همچنین ببینید عکس استوری تبریک قهرمانی استقلال در لیگ برتر

حالا در حالی که سه هفته تا پایان لیگ مانده بود، با رسیدن اختلاف استقلال و پرسپولیس به ۹ امتیاز در صدر جدول و اولویت قانون بازی رودررو به تفاضل گل در لیگ ایران، استقلالی‌ها با شکست پرسپولیس برابر سپاهان پیش از اتمام لیگ به صورت رسمی قهرمان بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شدند. آبی‌های تهران با کسب ۶۳ امتیاز و بدون حتی یک شکست درحالی نوار پنج‌لبه‌ی قهرمانی‌های پرسپولیس را پاره می‌کنند که آخرین بار در دوره دوازدهم لیگ برتر به این عنوان رسیده بودند.

گریه مجیدی روی سکوی قهرمانی

فیلم کامل جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر 1401 +حواشی فیلم کامل جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر 1401 +حواشی

سعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اعلام سخنگوی دولت مبنی بر برگزاری مسابقات لیگ برتر با حضور تماشاگران به دستور معاون اول رئیس جمهوری، اظهار داشت: از تمامی مسئولانی که زمینه ساز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها شدند تشکر می‌کنم، زیرا فوتبال با حضور تماشاگران جذابیتی دو چندان دارد و بازی فوتبال متعلق به هواداران فوتبال است، تماشاگران روح فوتبال هستند. قطعاً حضور تماشاگران می‌تواند در هفته‌های پایانی همچنان جذابیت لیگ برتر را حفظ کند.

وی افزود: باشگاه استقلال در تدارک است که جشن مفصل قهرمانی با حضور حداکثری هوادارانش در ورزشگاه آزادی برگزار کند. در هفته سی‌ام جام قهرمانی به استقلال اهدا می‌شود و می‌خواهیم در این جشن قهرمانی هواداران و پیشکسوتان باشگاه حضوری حداکثری در ورزشگاه آزادی داشته باشند و همگی در این شادی به همراه بازیکنان و کادرفنی سهیم خواهند شد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، برنامه هفته سی ام لیگ برتر به شکلی است که بخشی از بازیها در تاریخ ۹ خرداد و تعدادی دیگر در تاریخ ۱۲ خرداد برگزار می شود. بر این اساس تاریخ آخرین بازی استقلال ۹ خرداد مقابل نفت مسجد سلیمان خواهد بود و جشن قهرمانی استقلال در همان شب برگزار می شود اما نکته مهم این است که اگر تیم شهرخودرو در بازی فردا شب مقابل پرسپولیس موفق به پیروزی شود، عملاً شانس برای بقا در لیگ برتر خواهد داشت و بازیهای هفته آخر برای این تیم و تیم نفت مسجد سلیمان بسیار حساس خواهد شد و از همین رو در صورت پیروزی شهرخودرو در بازی فردا مقابل پرسپولیسف بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان از ۹ خرداد به ۱۲ خرداد موکول خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *