فیلم کامل کار زشت آجرلو مدیرعامل استقلال با خانم خبرنگار برای لوگوی قرمز

فیلم کامل حرکت زشت آجرلو مدیرعامل استقلال با میکروفن قرمز خانم خبرنگار

فیلم کامل حرکت زشت آجرلو مدیرعامل استقلال با میکروفن قرمز خانم خبرنگار به خاطر قرمز بودن لوگوی میکروفن را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل کار زشت آجرلو مدیرعامل استقلال با خانم خبرنگار برای لوگوی قرمز

روز گذشته خبرنگارانی در مقابل مصطفی آجرلو قرار گرفتند تا با او مصاحبه ای انجام دهند اما آقای آجرلو هنگام شروع صحبت هایش اقدام زشتی را انجام داد و لوگوی میکروفن یک خبرنگار خانم را به خاطر قرمز رنگ بودنش خارج کرد که با اعتراض این خانم خبرنگار همراه شد.

فیلم کامل کار زشت آجرلو مدیرعامل استقلال

این کار مصطفی آجرلو بازتاب گسترده ای را در فضای مجازی به همراه داشت و باعث شد بسیاری از هواداران پرسپولیس به او معترض شوند.

البته اجرلو در یک استوری اینستاگرامی از خانم خبرنگار غذرخواهی کرد و گفت منظور خاصی نداشته و نمیخواسته که بی احترامی کند.

مصطفی آجرلو متولد ۱۳۳۹ در تهران بوده و از نظامیان بازنشسته سپاه میباشد او همچنین استاد دانشگاه و از اعضای هیئت علمی دانشگاه امام حسین است.

وی در رشته مدیریت تحصیل کرده و داری فوق لیسانس مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و دکتری مدیریت سیستم‌ها از دانشگاه امام حسین میباشد او کارش را از سپاه پاسداران در لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله شروع نمود و سابقه مدیرعاملی باشگاه فوتبال پاس تهران، باشگاه استیل‌آذین و باشگاه تراکتورسازی تبریز را دارد او همچنین دارای مدرک درجه یک مربیگری فوتبال است.

حمله هواداران پرسپولیس به آجرلو

بعد از این اتفاق بسیاری از هواداران پرسپولیس به پیج اینستاگرام آجرلو رفته او را کامنت باران کردند و به شدت از این رفتار او انتقاد کردند حالا پیج اینستاگرام آجرلو تبدیل شده به دعوای پرسپولیسی ها و استقلالی ها که از خجالت هم درمی آیند.

هواداران استقلال از این کار مدیرعامل تیم شان حمایت کرده و با پرپسولیسی ها درگیری لفظی پیدا کرده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. مالک فخیمی از پارس آباد

    حرکت کاملا زشت و ناپسندی بود
    و تمامی خبرنگارانی که اونجا بودند رفتارشان بسیار زشت تر از آجرلو بود که به حمایت از همکارشان به وی چیزی نگفتند و محل را ترک نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *