فیلم کامل خوابیدن علی دایی سوژه شوخی ماتئوس، کافو، کیهیل و اوکوچا

فیلم کامل خوابیدن علی دایی سوژه شوخی ماتئوس، کافو، کیهیل و اوکوچا

فیلم کامل خوابیدن علی دایی سوژه شوخی ماتئوس، کافو، کیهیل و اوکوچا در پشت صجنه قرعه کشی جام جهانی شد.

فیلم کامل خوابیدن علی دایی سوژه شوخی ماتئوس، کافو، کیهیل و اوکوچا

فیلم کامل خوابیدن علی دایی

قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ برای ایرانیان بسیار جذاب دنبال شد حضور علی دایی به عنوان یکی از افتخارات فوتبال ایران در این مراسم از نکاتی بود که در رسانه های دنیا مورد توجه قرار گرفت علی دایی که سال‌ها به عنوان آقای گل جهان نامش در کتاب رکورد گینس ثبت شده بود یکی از چهره‌های نامدار در فوتبال به شمار می آید به عنوان یکی از چهره های تاثیرگذار در فوتبال جهان به همراه مهدی مهدوی کیا به عنوان نماینده ایران در مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ حضور پیدا کرد.

علی دایی در حاشیه این مراسم سوژه برخی از ستارگان فوتبال جهان قرار گرفت و خستگی زیاد علی دایی او را به خواب فرو برده بود که سوژه ستارگان فوتبال جهان از جمله کافو و کیهیل و اوکوچا قرار گرفت این ویدیو نیز در رسانه‌های دنیا بازتاب گسترده‌ای داشته است.

علی دایی 14 بهمن 1348 در اردبیل به دنیا آمد. دایی بازیکن فوتبال بازنشسته تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *