فیلم کامل درگیری در شهرستان آق قلا + جزئیات و علت درگیری

فیلم کامل درگیری در شهرستان آق قلا + جزئیات و علت درگیری

فیلم کامل درگیری در شهرستان آق قلا + جزئیات و علت درگیری بین دو روستا در شهرستان آق قلا در استان گلستان را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل درگیری در شهرستان آق قلا + جزئیات و علت درگیری

فیلم کامل درگیری در شهرستان آق قلا

روز گذشته درگیری در روستاهای شهرستان آق قلا صورت گرفته که موجب مصدومیت تعدادی از اهالی این روستا شد درباره این اتفاق سرهنگ اکبر سجادی می گوید که اختلافات شخصی باعث درگیری بین تعدادی از اهالی روستا های سالیان و اتحاد شده است و در نهایت با وساطت ریش سفیدان و روحانیون درگیری خ تاریخ شده است.

ایشان همچنین خاطر نشان کرد که بعد از گزارش شهروندان به فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری اهالی دو روستا بلافاصله نیروهای انتظامی به محل اعزام شدند و از درگیری جلوگیری شد.

پلیس مجروحان  را به مراکز درمانی انتقال داد و افرادی که باعث درگیری و به هم زدن نظم و آرامش روستا شده بودند دستگیر شدند بعد از تحقیقات اولیه مشخص شد که اختلافات شخصی بین چند نفر در این روستا موجب این درگیری شده است ست که بلافاصله عوامل شروع کننده درگیری دستگیر شدند.

وی با تاکید بر این که آرامش و امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و هرگونه اختلافی باید از مسیر قانونی پیگیری شود، گفت: مخلان نظم و امنیت و آرامش بدانند که پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت تمام با هرگونه هنجارشکنی و اقدام مخل نظم و امنیت اجتماعی برخورد خواهد کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *