فیلم کامل درگیری شهرک المهدی ازنا لرستان + دلیل درگیری

فیلم کامل درگیری شهرک المهدی ازنا لرستان + دلیل درگیری

فیلم کامل و علت و دلیل و ماجرای درگیری طایفه ای و دسته جمعی شهرک المهدی ازنا لرستان و لحظه دستگیری عوامل درگیری را در ایت صفحه ببینید.

فیلم کامل درگیری شهرک المهدی ازنا لرستان + دلیل درگیری

درگیری شهرک المهدی ازنا لرستان

چند روز پیش درگیری شدیدی به صورت دسته جمعی در شهرک المهدی شهرستان ازنا رخ داد که باعث مجروحیت چندین نفر شد گفته می شود دلیل این درگیری اختلافات طایفه ای بوده که باعث آسیب دیدن و مجروحیت چند نفر شد.

بعد از تماس تلفنی شهروندان این شهرک بلافاصله ماموران یگان ۱۱۰و کلانتری و یگان امداد و پلیس های تخصصی به محل درگیری اعزام شدند و با اقدامات ضربتی مأموران پلیس بلافاصله منجر به دستگیری ۳۰ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی شد .

به تعداد پنج قبضه سلاح شکاری از این افراد کشف شده و ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

سرهنگ حمید نجفی فرمانده انتظامی ازنا در این باره می‌گوید که در این درگیری چند نفر به وسیله اسلحه ساچمه ای مورد مجروحیت قرار گرفته که به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

سرهنگ نجفی ضمن هشدار به افراد مخل نظم و امنیت عنوان کرد: افرادی که به جای تمکین از قانون، به هر نحو بخواهند قانون شکنی و امنیت و آسایش مردم را خدشه دار کنند، پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *