فیلم کامل درگیری پرویز پرستویی و حمله به گوشی موبایل یک ضد انقلاب در آمریکا و جزئیات درگیری و هتاکی به پرویز پرستویی در امریکا

فیلم کامل درگیری پرویز پرستویی با یک ضد انقلاب بی ادب در آمریکا

فیلم کامل درگیری پرویز پرستویی و حمله به گوشی موبایل یک ضد انقلاب در آمریکا و جزئیات درگیری و هتاکی به پرویز پرستویی در امریکا را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم کامل درگیری پرویز پرستویی و حمله به گوشی موبایل یک ضد انقلاب در آمریکا و جزئیات درگیری و هتاکی به پرویز پرستویی در امریکا

فیلم کامل درگیری پرویز پرستویی

روز گذشته پرویز پرستویی برای اکران فیلم سینمایی داستان های هزار و یک شب شب در لس آنجلس حاضر شده بود که با حمله چند گروه منافق و ضد انقلاب مواجه شدند یکی از این افراد با حمله به پرویز پرستویی سعی در به هم زدن و اخلال در نظم محل برگزاری داشت و مدام به پرویز پرستویی فحاشی می کرد.

علاوه بر پرویز پرستویی تعدادی دیگر از منافقین به گوهر خیراندیش نیز حمله کرده و به او نیز فحاشی کردند پرویز پرستویی که سعی می کرد با ملایمت فضا را آرام کند اما این افراد صرفاً برای فحاشی و هتاکی به بازیگران کشورمان به محل اکران آمده بودند و مدام به هتاکی ادامه می دادند.

مسئولان برگزاری و همچنین پلیس لس آنجلس هیچ‌گونه جلوگیری و برخوردس با این افراد نمیکرد و همین سبب شده بود که به شدت اوضاع محل اکران فیلم ملتهب شود.

در نهایت یکی از افراد ضد انقلاب با موبایل خود به سراغ پرویز پرستویی رفت و مادام از او سوالات بی ربط می پرسید و همین سبب شد که این بازیگر عصبانی شود و درگیری صورت بگیرد .

بعد از تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این افراد از سمت گروه مجاهدین خلق و رژیم پهلوی بوده که تلاش داشت با رفتارهای ناهنجار و هتاکی خود این مراسم را به هم بریزد و جنگ رسانه ای را به راه بیاندازد که در نهایت همراهان گروه فیلمبرداری داستانهای هزار و یک روز ماجرا ختم به خیر شد و این افراد از محل دور شدند پرستویی بازیگر سرشناس کشورمان بوده که سال ها در عرصه سینما و تلویزیون کشورمان فعالیت دارد و همچنین در فضای مجازی سعی می کند به موضوعات اجتماعی بپردازد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. خوب شد خودتون از نزدیک این انگلارو دیدین که دفعه دیگه باهاشون هم صدا نشین

  2. این ضد انقلابه همون مردتیکه دوپینگی رجبی نیست که بعد از دوپینگش دیگه دعوت نشد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *