فیلم و ماجرای کامل علت دستگیری برادر خانم فاطمه مقصودی نماینده مجلس بروجرد  +واکنش ها و جزئیات کامل دستگیری و بازداشت برادر فاطمه مقصودی نماینده مجلس بروجرد

فیلم کامل لحظه دستگیری برادر خانم فاطمه مقصودی نماینده بروجرد مجلس

فیلم و ماجرای کامل علت دستگیری برادر خانم فاطمه مقصودی نماینده مجلس بروجرد  +واکنش ها و جزئیات کامل دستگیری و بازداشت برادر فاطمه مقصودی نماینده مجلس بروجرد را در این صفحه ببینیید.

فیلم و ماجرای کامل علت دستگیری برادر خانم فاطمه مقصودی نماینده مجلس بروجرد  +واکنش ها و جزئیات کامل دستگیری و بازداشت برادر فاطمه مقصودی نماینده مجلس بروجرد

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که خانم مقصودی در حال جیغ و فریاد کردن است و از دستگیری برادرش ممانعت میکند او بعد امروز در گفتگو با خبرنگار عصر ایران گفت که بدون اجازه از من فیلمبرداری شده است و با انتشار دهنده های آن به شدت برخورد خواهم کرد. برادرم جرمی را مرتکب شده و باید مجازات شود.

دستگیری برادر خانم فاطمه مقصودی

خبرگزاری تسنیم اعلام کرده که برادر فاطمه مقصودی نماینده مجلس بروجرد در یکی از پمپ بنزین های این شهرستان حین خروج از شهر دستگیر شده است.

نیروی انتظامی  او را خودروی فاطمه مقصودی نماینده بروجرد شناسایی و سپس بازداشت می‌کنند که البته با ممانعت و واکنش‌های شدید این نماینده مواجه گردید.

ماجرای دستگیری

حمیدرضا مقصودی برادر خانم فاطمه مقصودی نماینده بروجرد بوده که سرپرست دادستانی بروجرد نیز می باشد جرم او کلاهبرداری بوده و به پنج سال زندان محکوم شده بود و ماموران برای جلب ایشان به منزش مراجعه کردند که گویا از آنجا گریخته بود و ظاهراً این متهم برای خارج شدن از شهر سوار خودروی خواهرش شده بود و تصمیم داشت از بروجرد فرار کند.

فیلم‌هایی که از لحظه دستگیری این متهم در فضای مجازی پخش شده خانم فاطمه مقصودی نماینده بروجرد تلاش زیادی می‌کند تا از اجرای قانون توسط نیروی انتظامی جلوگیری کند .

در این رابطه خبرگزاری تسنیم مصاحبه ای با سجاد بیرانوند سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد انجام دهد ایشان گفته است که خانم نماینده خودش از اجرای حکم دستور قضایی جلوگیری کرده است و این خودش جرم است برادر او کلاهبرداری کرده و باید به ۵ سال زندان برود و ۴ ماه است که تحت تعقیب است و در نهایت شب گذشته در پمپ بنزین جوجو ماموران توانستند او را دستگیر کنند ایشان با اشاره به شلوغ کاری های خانم نماینده برای فراری دادن برادرش باعث شد که خیابان برای مدتی نظم مختل شود

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. افشین افشار

    سلام انصافأ در این فیلم خانم نماینده فقط خواستار تماس با پلیس ۱۱۰هستند و مامورینی که در فیلم دیده میشوند لباس شخصی هستند خب طبیعتاً این اتفاق برای هر کس دیگه ای هم پیش میومد و مأمورین با لباس شخصی و اینطور که خانم نماینده میگن بدون ارائه مدرک شناسایی و حکم جلب تصمیم به انتقال برادر ایشون به خودروی دیگه ای که احتمالأ اون خودرو هم شخصی بوده و آرم و نشانی از پلیس نداشته ممانعت به عمل میومد و تلاش میشد این اتفاق شکل نگیره چون به آدم ربایی بیشتر شبیه بود تا جلب متهم از طرف دیگه به نظر میاد که عمدأ گذاشتن متهم سوار ماشین خواهرش بشه و این ماجراجویی رقم بخوره و فیلم برداری بشه تا چهره اون نماینده تخریب بشه وگرنه بروجرد شهر کوچکی هست چطور در این مدت چهار ماه برادر خانم نماینده خودش رو مخفی کرده بوده که برادران نیروی انتظامی و ضابطین قوه قضاییه نتونستن ایشون رو دستگیر کنند!به هر حال که عزیزانی که چنین نیتی داشتند ظاهراً به هدفشون رسیدند حالا دلیل اینکار و این برخورد چی بوده خدا میداند و بس که قطعأ به همین زودی اون هم رو خواهد شد البته یک دلیلش همین می‌تونه باشه که خانم نماینده از اصلاح طلبان بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *