فیلم کامل رقص دختر عربستانی در ورزشگاه را ببینید که غوغا کرد

فیلم کامل رقص دختر عربستانی در ورزشگاه را ببینید که غوغا کرد

فیلم کامل رقص دختر عربستانی در ورزشگاه را ببینید که غوغا کرد

فیلم کامل رقص دختر عربستانی در ورزشگاه را ببینید که غوغا کرد هواداران عربستانی توجه خبرنگاران را به خود جلب کرده است.

تیم ملی عربستان در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 موفق شد تیم ملی آرژانتین مدعی قهرمانی را به نتیجه دو بر صفر شکست بدهد بعد از این برد هوادارانش سر از پا نمیشناختند و به شدت خوشحال بودند.

فیلم کامل رقص دختر عربستانی در ورزشگاه

صالح الشهری که گل تساوی مقابل آرژانتین را به ثمر رساند و در یکی از مسابقات جام جهانی به میدان رفت، می‌گوید: “احساس باورنکردنی است، اما ما در مورد این صحبت می‌کردیم و اگر می‌خواهیم ادامه پیدا کند، باید از گروه صعود کنیم. ناراحتی های بزرگ عربستان سعودی در مرحله بعدی به مصاف لهستان رفتیم و نوانستیم بازی را خوبمان را تکرار کنیم”

در سکوهای جام جهانی، پیوند برادرانه بین قطر میزبان و همسایه اش عربستان سعودی مشخص شده است. هواداران با لباس پوشیدن به رنگ های هر دو کشور به بازی ها آمده اند و حاکمان کشورها به طور علنی از یکدیگر حمایت کرده اند.

همچنین ببینید:

مقامات beIN از تعلیق پلتفرم استریم آنها توسط تنظیم‌کننده‌های رسانه‌ای عربستان سعودی شگفت‌زده شده‌اند.

BeIN از فیفا، وزیر ورزش عربستان سعودی و حتی ایالات متحده و دولت بریتانیا لابی کرده است تا راهی برای بازگشایی خدمات خود بیابند، اما تاکنون به این نتیجه رسیده اند و مشخص نیست که چرا این اقدام در کشوری انجام شده است که فوتبال به شدت دنبال می شود.

امیر قطر حتی در جریان پیروزی غافلگیرکننده عربستان سعودی مقابل آرژانتین در روز دوشنبه پرچم عربستان را بر سر کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *