بیوگرافی گروه بهار بند زنان دف نواز و آواز در قطر کیست +فیلم جنجالی

بیوگرافی گروه بهار بند زنان دف نواز و آواز در قطر کیست +فیلم جنجالی

بیوگرافی گروه دف نواز بهار بند کیست

بهار بند گروه موسیقی از زنان همراه با دف نوازی بوده که به سرپرستی خانم حسینی فعالیت میکنند و اهل کرج هستند این گروه بیشتر در مجالس جشن و عروسی حضور پیدا میکنند اما بیشتر شهرت آنها برای حضور در مسابقات فوتبال تیم ملی به عنوان حامی است.

این گروه که در مسابقات جام جهانی قطر به همراه تیم ملی در قطر حضور پیدا کرده بودند ویدیو دف نوازی و خوانندگی انها جنجال ساز شد و حالا در جام ملت های آسیا باز هم حاشیه ساز شده اند.

حواشی

گروه زنان دف نواز به نام بهاربند اینبار در جام ملت های 2023 حساب خبرساز شده است این گروه در حاشیه بین دو نیمه بازی ایران و امارات وارد زمین شده و با دف نواز برای تماشاگران ایرانی آهنگ “دخت شیرازی” را خوانندن که حساب خبرساز شده است.

بیوگرافی گروه بهار بند زنان دف نواز در قطر کیست +فیلم جنجالی

این گروه معتقد است که از سوی وزارت ورزش به این مسابقات اعزام شده است اما وزارت ورزش این موضوع را رد میکند و اعلام کرده که چنین مجوزی داده نشده است.

حضور در جام جهانی قطر

این گروه در جام جهانی قطر نیز برای حمایت از تیم ملی به این کشور رفته بودند.

بیوگرافی گروه بهار بند زنان دف نواز و آواز در قطر کیست +فیلم جنجالی

البته برخی از کابران از این اتفاق حمایت کرده اند و حرکات موزون تا این حد را مشکلی نمیدانند چرا که در قطر قوانین برای این کار به آنها اجازه میدهند.

اما برخی دیگر معتقد هستند همانگونه که در کشور رقص و آواز خانم ممنوع است نمایندگان ایران باید طبق فرهنگ و قوانین ایران در خارج از کشور حضور پیدا کنند.

هنوز مسئولان مربوطه درباره این ویدیو اظهارنظر نکرده است و باید ببینیم به گروه واکنش نشان خواهند داد یا خیر.

این گروه موسیقی برای اجرا در دوحه حاضر هستند و برای هواداران فوتبال کشورمان برنامه اجرا میکنند.

 

در دوحه گروه های موسیقی مختلفی حضور دارند که در خیابان برای هواداران تیم ملی فوتبال کشورشان برنامه اجرا میکنند.

طرفداری از تیم ملی و تشویق بازی ایران طی روزهای اخیر تبدیل به یک موضوع سیاسی و چالش برانگیز شده است. موضوعی که منتقدان و طرفداران مختلفی در کشور دارد. با این حال به نظر می رسد که دسته بندی های سیاسی به طرفداران تیم ملی هم رسیده است. حتی به نظر می رسد قطری ها هم به آن ورود کرده اند. گزارش های منتشر شده نشان می دهد که مسئولان امنیت و انتظامات ورزشگاه های قطری در بازی های ایران، با کسانی که علامت ها و شعارهایی را که در مدت اخیر در اعتراضات ایران استفاده شده را جمع آوری کرده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. رسوا کردین اصن جماعت نمی دونم چی میخوان رقص میزارن میگی چرا نمیزارن میگی چرا حجاب که قربونش برم که خدایی کانادا هم همینه هوا سرده خدایی میتونید مانتو کابشن تنت نکنی سردت نمیشه من دیدم بسیج داره کار جهادی میکنه دختره اومده میگه میتونیم رد شیم بنده خداها نگاش نکردن گفتم‌ خانوم مرض دلری

  2. والا از ملت ایران هم نمیشه سر در آورد،سخت میگیرن،شعار میدید مرگ بر … اجازه رقص میدن،میگید،بی غیرتی پس بفرمائید چیکار کنن که شما اینقدر رو مخ نرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *