فیلم کامل زورگیری شهرک وایین شهریار + فیلم لحظه دستگیری

فیلم کامل زورگیری شهرک وایین شهریار + فیلم لحظه دستگیری

فیلم کامل زورگیری شهرک وایین شهریار + فیلم لحظه دستگیری زورگیران شهرک وایین شهریار را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل زورگیری شهرک وایین شهریار + فیلم لحظه دستگیری

فیلم کامل زورگیری شهرک وایین شهریار

روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که چند زورگیر به یک خانم حمله کرده و بعد سرقت طلاهایش فرار کردند.

این ویدیو باعث نگرانی بسیاری از مردم شد که در روز روش با اسلحه و چاقو برخی از اوباش اقدام به زورگیری میکنند و اموال مردم را به سرقت میبرند.

در نهایت دادستانی شهریار دستگیری این افراد در دستور کار قرار بگیرد و در اولویت باشد و بعد از 24 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا دادستان عمومی و انقلاب شهریار اعلام کرد گروهی تشکل شده از ماموران خبره پلیس آگاهی جهت شناسایی و دستگیری زورگیران آماده شده اند.

در پی انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی درباره زورگیری از یک خانم در شهرک وایین شهرستان شهریار، حمید عسگری‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهریار از تشکیل شدن گروهی متشکل از ماموران زبده پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری زورگیران خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: دستورات قضایی لازم جهت تسهیل فرایند شناسایی و دستگیری متهمان صادر شده و اقدامات لازم به‌صورت شبانه‌روزی و عاجل در دست انجام است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی محسوب می‌شود، گفت: مدعی‌العموم به‌واسطه وظایف ذاتی خود به‌هیچ عنوان با اشخاصی که حتی قصد ایجاد ناامنی برای شهروندان داشته باشند، مسامحه نخواهد کرد و در چارچوب قانون با شدیدترین وجه ممکن با خاطیان برخورد خواهد کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *