فیلم کامل صحبت های نیما نکیسا علیه اغتشاشگران و معترضان + واکنش ها

فیلم کامل صحبت های نیما نکیسا علیه اغتشاشگران و معترضان + واکنش ها

فیلم کامل صحبت های جنجالی نیما نکیسا علیه اغتشاشگران و معترضان و تجزیه طلب ها و در حمایت از نظام که جنجالی شده است را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل صحبت های نیما نکیسا علیه اغتشاشگران و معترضان + واکنش ها

فیلم کامل صحبت های نیما نکیسا

نیما نکیسا فوتبالیست سابق کشورمان که سال‌ها به عنوان دروازه بان در تیم ملی ایران فعالیت می‌کرد در یکی از برنامه های زنده تلویزیونی حضور پیدا کرد و درباره حوادث اخیر صحبت هایی بیان نمود که مورد توجه قرار گرفته است.

نیما نکیسا با محکوم کردن رفتارهای اغتشاشگران که باعث بی‌نظمی و اختلال در امنیت کشور شده است گفت که ما در حال حاضر یکی از قدرتمندترین کشور ها از لحاظ نظامی هستیم که در خاورمیانه هیچگونه رقیبی نداریم او گفت که افرادی که در خیابان ها با چاقو و کوکتل مولوتف به جان نیروهای امنیتی می‌افتند مردم عادی نیستند بلکه تجزیه طلب ها هستند.

نیما نکیسا متولد 11 اردیبهشت 1354 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته آسیب شناسی ورزشی در مقطع دکتری از دانشگاه تهران می باشد. نیما نکیسا در عرصه های مختلف هنر و ورزش اعم از بازیگری، خوانندگی و دروازه بانی فعالیت دارد. وی همچنین از سال 1396 به عنوان مربی دروازه بان ها در باشگاه فوتبال نفت ایران مشغول فعالیت است.

چهار مقام قهرمانی کشور در رشته شنا دارد و شش دوره هم قهرمان پرش با اسب در رده های مختلف شده است به دلیل حضور پدرش در فدراسیون بوکس ، چند سالی هم بوکس کار کرده است.خواهرش غزال هم مدرس غواصی است.

واکنش ساعت سهیلی به نیما نکیسا

ساعد سهیلی بازیگر مرد ایرانی، در واکنش به حرف‌های نیما نکیسا که معترضان و مردم ایران را اغتشاشگر خواند.

حضور نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی در شبکه ورزش و صحبت های او درباره حوادث اخیر کشور بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است. او در واکنش به نا آرامی های اخیر کشور، معترضان پس از مرگ مهسا امینی را آشوبگران و تجزیه‌ طلب‌هایی خواند که سال‌هاست برای تجزیه ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند. بعد از انتشار صحبت های نکیسا ورزشکاران و هنرمندان زیادی با انتشار پیام هایی در صفحه اینستاگرام شان در این باره حرف زدند.

فیلم کامل صحبت های نیما نکیسا علیه اغتشاشگران و معترضان + واکنش ها

او در این تصویر نشان می دهد که در حال آنفالو کردن صفحه اینستاگرام نیما نکیسا است. همچنین او در پیام کنایه آمیز برای او نوشته است: گل بردی خوردی رفیق. البته ناگفته نماند که ظاهرا ساعاتی پیش صفحه شخصی نیما نکیسا از برنامه اینستاگرام حذف شده است.

صفحه نیما نکیسا، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را حذف و از دسترس خارج کرد. نکیسا اخیرا موضع گیری های خبرسازی در خصوص اتفاقات اخیر انجام داده بود. اینستاگرام، صفحه نیما نکیسا، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را حذف و از دسترس خارج کرد. نکیسا اخیرا موضع گیری های خبرسازی در خصوص اتفاقات اخیر انجام داده بود. دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفته بود: از زمانی که ایران بود و تا هزاران سال دیگر که خواهد ماند، با تمام وجود ذره ذره خاک آن را عاشقانه می‌پرستم، اما شماهایی که خارج از ایران زندگی خود را تغییر دادید و زیر یک پرچم دیگری قسم خوردید و یک زمانی اگر جنگی با این کشور شود مجبور هستید که برای آنجا ادای دین کنید، بدانید اگر بحثی به وجود آمده داخل کشور خودمان بوده است. اصلا دلیلی ندارد که شما بخواهید ورود کنید. من به همه ایدئولوژی‌ها احترام می‌گذارم اما با نقد محترمانه.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. خیلی مرد هست، کاش علی دایی هم مثل ایشون از وطنش دفاع میکرد. آفرین به شجاعت آقای نکیسا

  2. احسنت به این ایرانی هوشیار و با غیرت که فرق اعتراض و اغتشاش را می داند ، چاه ویلی که اکثریت سلبریتی ها در آن سقوط کردند .

  3. مرد با غیرت ، مرد با بصیرت ، اسطوره واقعی ، نور چشم ملت ، نیما نکیسا . افرین بر این بزرگ مرد یک تار مویش می ارزد به هزار سلبریتی وطن فروش ، علی دایی ، کریمی ، گل محمدی یادبگیرید مردانگی را از این شیر مرد ایرانی . خدا یارت باشد . شهدا را در ان دنیا خشنود کردی . خیر دنیا و اخرت ارزانی وجودت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *