کلیپ رامین رضاییان در حال طناب زدن (رامین عشق تیم ما رامین خوش تیپ ما)

فیلم کامل طناب زدن رامین رضاییان با آهنگ رامین عشق تیم ما رامین خوش تیپ ما

کلیپ رامین رضاییان در حال طناب زدن (رامین عشق تیم ما رامین خوش تیپ ما) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کلیپ رامین رضاییان در حال طناب زدن (رامین عشق تیم ما رامین خوش تیپ ما)

کلیپ رامین رضاییان در حال طناب زدن

رامین رضاییان که این روزها در اروپا بازی میکند هر از گاهی برای اینکه جلب توجه کند کلیپ های جنجالی را از خود به اشتراک میگذارد.

او با انتشار ویدیویی از خود که در حال طناب زدن است و آهنگ “رامین عشق تیم ما ، رامین خوش تیپ ما) بار دیگر جلب توجه کرده و سوژه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است .

رامین رضاییان بازیکن ملی پوش کشورمان که این روزها در لیگ قطر بازی می کند مدتی است که توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نمی شود چرا که سرمربی تیم ملی ایران معتقد است این بازیکن از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار نیست حالا رامین رضاییان با انتشار ویدیویی از طناب زدن خود بدن آماده اش را به رخ سرمربی تیم ملی ایران کشیده است.

از این بازیکن متولد ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در روستای سمسکنده در رشت بوده و چند سالی که در تیم ملی ایران بازی می‌کند او سابقه بازی در تیم‌های صبا باتری قم و راه آهن و پرسپولیس و الدحیل قطر را در کارنامه دارد رامین رضاییان در در سال ۲۰۰۹ با ۹۸ بازی برای تیم صبای قم موفق شد که مورد توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ لیگ برتر از جمله پرسپولیس قرار بگیرد او در سال ۲۰۱۵ به تیم ملی دعوت ۱۴۵ بازی ملی را در کارنامه دارد و دو گل را هم به ثمر رسانده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. ساری، نه رشت…

  2. بسیار آهنگ زیبایی بود یوبوستم رفع شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *