فیلم کامل عروسی اللهیار صیادمنش در انگلیس (خرداد 1402)

فیلم کامل عروسی اللهیار صیادمنش در انگلیس و صحنه های لو رفته

فیلم عروسی اللهیار صیادمنش در در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است این فوتبالیست ملی پوش که ترجیح داده در اردوی تیم ملی غایب باشد تا عروسی خود را برگزار کند .

جنجال عروسی اللهیار صیادمنش

حالا با کارهای عجیب در عروسی اش سوژه شبکه های اجتماعی قرار گرفته است اینکه چگونه فیلم عروسی او در فضای مجازی لو رفته مشخص نیست اما این ویدیو ممکن است برایش گران تمام شود چرا که در مراسم عروسی اش رفتارهای خارج از شئونات اسلامی صورت گرفته است.

فیلم کامل عروسی اللهیار صیادمنش در انگلیس (خرداد 1402)

مراسم ازدواج و عروسی الهیار صیادمنش شب گذشته با حضور بسیاری از فوتبالیست های مطرح در لندن برگزار شد که اینمراسم عروسی مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفته است چرا که او به اردوی تیم ملی ایران نرفت.

الهیار صیادمنش که سال گذشته خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد مراسم عروسی اش را شب گذشته برگزار کرد.

فیلم کامل عروسی اللهیار صیادمنش

این فوتبالیست در حال حاضر در تیم هال سیتی بازی می کند یکی از تیم های پرطرفدار در لیگ جزیره که مهاجم ایرانی در آن عضویت دارد.

الهیار صیادمنش را به عنوان جوان ترین گلزن تیم ملی می شناسند که در مقابل سوریه در سن ۱۷ سالگی گل اول ملی اش را به ثمر رساند او همچنین جوانترین بازیکن تاریخ دربی پرسپولیس و استقلال محسوب می شود که ۱۷ سال سن داشته است.

او در تیم نوجوانان ایران که در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشت به عنوان پدیده این مسابقات لقب گرفت.

همچنین ببینید:

همسر اللهیار صیادمنش کیست +فیلم ازدواج و بیوگرافی

فیلم کامل ازدواج الهیار صیادمنش با دختر ترکیه ای

صیادمنش یکی از ستاره‌های ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۷ نوجوانان بود. او به عنوان پدیدهٔ تیم نوجوانان در جام‌جهانی ۵ بازی انجام داد و موفق شد ۳ گل برای این تیم بزند. نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در کنار پاس گل‌هایی که داد، برابر تیم‌های گینه، آلمان و مکزیک نیز توانست گلزنی کند و جزو برترین‌های این مسابقات شود.

فیلم کامل عروسی اللهیار صیادمنش

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *