فیلم کامل / علم کشی (علم جوش) چیست اتفاق در محرم 1401 علم پرواز میکنه!

فیلم کامل / علم کشی (علم جوش) چیست اتفاق در محرم 1401 علم پرواز میکنه!

فیلم کامل / علم کشی (علم جوش) چیست اتفاق در محرم 1401 علم پرواز میکنه!

فیلم کامل و ماجرای علم کشی (علم جوش) در محرم 1401 علم پرواز میکنه! جزئیات را اینجا بخوانید.

با فرا رسیدن ایام محرم برخی از کاربران با انتشار ویدیوهایی اقدام به شایعه سازی درباره معجزه ها و اتفاقات عجیب و غریب در ایام محرم می کنند.

علم کشی (علم جوش) در محرم 1401

از خودکشی اسب شمر گرفته تا عَلمی که هر کسی زیر آن میرود طاقت نداشته و میخواهد پرواز کند اینگونه اخبار معمولاً در دهه محرم دست به دست می‌شود که هیچ کدام از آنها صحت ندارند.

چندی پیش هم ویدیویی از یک درخت کهنسال و قدیمی منتشر شده بود که درون یک امامزاده قرار داشت و از این درخت شیره های قرمز رنگ ترشح می شد که درباره آن شایعه شده بود که این درخت خون گریه میکند و برای عاشورا اینگونه ناراحت و غمگین است.

بدون شک نباید ویدیو ها و توضیحاتی که درباره آنها در شبکه های اجتماعی منتشر می شود را به راحتی باور کرد و دلایل منطقی برای اتفاقات و رخدادها وجود دارد که علت اصلی را کتمان میکنند تا بتوانند از این طریق توضیحات خود را به مخاطب بخورانند.

پیشنهاد میکنیم ببینید

فیلم خودکشی اسب شمر در روز عاشورا
داستان شیر تعزیه چیست آیا در عاشورا حضور داشته؟

به نظر می‌رسد جوانان بیشتر طرفدار این دیدگاه هستند و تصور می‌کنند کارکرد سرگرمی و گذران فراغت شایعه سبب می‌شود اطلاعات نادرست آسیب زننده نباشند، اما افراد و گروه‌هایی که در اثر این شایعات آسیب می‌بینند، آبرو، اعتبار یا سرمایه اجتماعی خود را از دست می‌دهند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *