فیلم کامل / عمل جراحی چشم یک زن در برنامه زنده صدا و سیما

فیلم کامل / عمل جراحی چشم یک زن در برنامه زنده صدا و سیما

جراحی چشم یک زن در برنامه زنده صدا و سیما که مورد توجه قرار گرفته است پزشکی که چشم یک خانم را در برنامه ای در صدا و سیما جراحی کرد.

در این برنامه ادعا شده که از همه وسایل تولید ایران برای عمل جراححی استفاده شده است و پزشک جراحی اقدام به جراحی چشم یک خانم جوان کرد که البته موفقیت آمیز بود اگر این کلیپ را ندیده اید میتوانید در صفحه تماشا کنید.

عمل جراحی چشم یک زن در صدا و سیما

معمولا جراحی چشم و یا سایر عمل های جراحی باید در فضایی کاملا بهداشتی و خاص انجام شود حال اینکه چگونه این پزشک اقدام به جراحی عضو حساس و مهمی همچون چشم در فضایی خطرناک کرده است میتواند قابل تامل باشد.

در صورت بروز عوارض فوق که بسیار نادر هستند، ممکن است عمل جراحی با موفقیت و بدون تغییر روش جراحی به اتمام برسد و این احتمال هم وجود دارد که این عوارض سبب تغییر روش جراحی از نوع با برش کوچک به نوع با برش بزرگ و طبعا استفاده از بخیه گردد. همچنین با بروز بعضی از عوارض فوق، بیمار ممکن است نیاز به جراحی های تکمیلی دیگرپیدا نماید. خونریزی پشت چشم که بسیار بسیار عارضه نادری است می تواند منجر به از دست رفتن دائمی بینایی گردد.

فیلم کامل / عمل جراحی چشم یک زن در برنامه زنده صدا و سیما

به فضایی که در مراکز درمانی در شرایط استریل فرایندهای جراحی انجام می شود اتاق عمل گفته می شود. به عبارت دیگر مکانی استریل در بیمارستان که فقط جهت کارکنان بخش استریل و تیم جراحی طراحی شده است و در گذشته به سالن آمفی تئاتر، تماشاخانه و محیط غیر استریلی گفته می شد که در آن دانشجویان و بازدیدکنندگان اعمال جراحی را تماشا میکردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *