فیلم و کلیپ کامل سر بریدن مونا حیدری توسط همسرش و چرخاندن در خیابان

فیلم و کلیپ سر بریدن مونا حیدری توسط همسرش و چرخاندن در خیابان

فیلم قتل و سر بریدن مونا حیدری دختر اهوازی توسط همسرش در خیابان ناصر خسرو اهواز و گرداندن سرش در خیابان یکی از اتفاقات دلخراش در یک دهه اخیر بوده که در فضای مجازی و مردم را تحت تاثیر قرار داد مونا حیدری توسط همسرش سر بریده شد و برادر شوهر به دلیل عذاب وجداد در مشارکت در قتل خودکشی کرد!

فیلم و کلیپ کامل سر بریدن مونا حیدری توسط همسرش و چرخاندن در خیابان

مونا حیدری یکی نام دختری است که در اواسط بهمن ماه به صدر رسانه های ایران و حتی جهان آمد دختری که توسط همسرش که پسر عمویش بود سر بریده شد و سرش در خیابان چرخانده شد! بعد از این اتفاق واکنش های زیادی به این ماجرا نشان داده شد. مونا حیدری خانه همسرش را ترک کرده و به ترکیه نزد یک مرد سوری رفته بود و در انجا برای همسرش عکسو  فیلم ارسال میکرد  وباعث میشد که همسرش فقط به انتقام فکر کنم همسرش در بازار کار میکرد و خبر فرار همسرش با یک مرد سوری در بازار جو بسیار سنگینی را برای او به وجود آورده بود نگاه های سنگنین و طعنه و کنایه های اهالی بازار باعث شد که وقتی مونا به خانه پدرش برمیگردد با چاقوی همسرش سر بریده شود و همسرش سر بریده او را در بازار چرخاند تا نشان دهد که سزای زن خیانتکارش را داده است.

فیلم و کلیپ کامل سر بریدن مونا حیدری توسط همسرش و چرخاندن در خیابان

مادر شوهر مونا حیدری میگوید:

مادر سجاد در پاسخ به این سوال که غزل را با چه ترفندی به ایران برگرداندند، می‌گوید: «ما از طریق پلیس بین الملل اقدام کرده بودیم که فردی دختر ما را دزدیده و… . اما خودِ غزل هم ظاهراً پشیمان شده بود و این اواخر خودش به پدرش گفته بود “بیایید من را به ایران بیاورید”، که بعد از آن پدر غزل و شوهرم تا ترکیه دنبالش رفتند و روز جمعه ظهر اهواز رسیدند.

پسرم به مرد سوری (همسر جدید غزل) ویس تهدیدآمیز فرستاده بود و او در جواب عکس‌های عروسی را می‌فرستد و برای اینکه سجاد را عصبی کند گفته بود خودم به غزل گفتم بچه را سقط کند.

پسرم تهدید کرده بود غزل را می‌کشم برای همین پدر غزل و پدر سجاد در صدد مخفی کردن غزل تا تحویل آن به کلانتری بودند چرا که از تهدیدهای سجاد می‌ترسیدند و زمانی که غزل را تحویل شوهرش ندادند عصبانیت و تهدید سجاد دو چندان شد، برای همین روز یکشنبه غزل را سوار ماشین کردند تا ببرند و تحویل کلانتری بدهند اما از آنجایی که سجاد حرکات پدر و عمویش را زیر نظر داشت به اتفاق برادرش جلوی ماشین را می‌گیرند و غزل را از آن‌ها می‌گیرد که ظهر همان روز آن اتفاق افتاد و سجاد غزل را با قمه کشت.»

مادر سجاد در پاسخ به این سؤال که چرا پسرش بعد از آن اتفاق سر را در خیابان چرخانده بود، می گوید: «در هر محله‌ و خیابانی که به سجاد انگ بی‌غیرت زده بودند سر غزل را گَرداند تا مثلاً به همه بگوید من آدم بی‌غیرتی نیستم.»

فیلم کامل قتل مونا حیدری توسط همسرش در خیابان

مونا حیدری نام زن ۱۷ ساله اهوازی بوده که روز ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ توسط همسرش در خیابان سر از تنش جدا شد.

ماجرای کامل قتل

مونا حیدری زمانی که ۱۲ سال سن داشت به عقد پسرعموی خود درآمد همانطور که این رسم در بین اعراب بسیار رواج داشته و دختر را در بدو تولد متعلق به پسر عمویش می دانند منا هم زمانی که ۱۲ سال سن داشت ازدواج کرد بعد از دو سال صاحب فرزند شد اما آزار و اذیت‌های پسرعمویش باعث شد که او تصمیم بگیرد از خانه فرار کند و به همراه فرزند خود به ترکیه مهاجرت کرد.

ما خانواده اش به سراغ او رفتند و در نهایت او را در ترکیه پیدا کرده و به ایران بازگرداندند.

فیلم و کلیپ کامل سر بریدن مونا حیدری توسط همسرش و چرخاندن در خیابان

اما بازگشت او به ایران مقدمه قتل مونا حیدری بود همسرش در بین راه نقشه قتل او را کشیده بود و به پدر مونا گفته بود که تو باید دخترت را بکشی اما پدر از این کار سر باز زد و مسئولیتش را قبول نکرد در نهایت این پسر به همراه برادر خود برنامه قتل همسر خود را ریختند.

او به همراه برادر خود به سراغ منا رفته و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند مونا توانست از دست همسرش فرار کند و مجدداً به خیابان پناه ببرد اما در خیابان ناصرخسرو اهواز همسرش با خودرو محکم به او کوبید و او را نقش بر زمین کرد منا که دیگر توان راه‌رفتن نداشت بر روی زمین افتاد برادر همسرش دست و پای او را گرفت و همسرش در کمال ناباوری و با بی رحمی تمام سر از تن این زن ۱۷ ساله جدا کرد.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد همسرش سربریده این زن را با افتخار و در حالی که لبخند بر روی لبانش بود در خیابان می‌چرخاند و برادرش او را تحسین می کرد و او را قهرمان خطاب می نمود.

فیلم و کلیپ کامل سر بریدن مونا حیدری توسط همسرش و چرخاندن در خیابان

جزئیات جدید

مونا از طریق اینستاگرام با مردی اهل سوریه که ساکن مرسین ترکیه بوده آشنا می‌شود. آن مرد وقتی متوجه می‌شود که مونا حیدری طلا دارد، او را به ترکیه می‌کشاند. مرد سوری پس از رسیدن به هدفش با مونا حیدری بدرفتاری می‌کند و با خانوادهٔ وی به منظور اخاذی تماس می‌گیرد و ۵۰۰۰ دلار از آنان طلب می‌کند تا مونا (غزل) را آزاد کند. خانوادهٔ مونا حیدری شماره حساب آن مرد را می‌گیرند و پرونده‌ای در اینترپل برایش تشکیل می‌دهند. مرد دستگیر می‌شود و مونا (غزل) به کمپ نگهداری از کودکان سپرده می‌شود. پس از آن پدر و عموی مونا به ترکیه می‌روند. طبق گفتهٔ مونا حیدری او وقتی با پدرش روبرو می‌شود احساس امنیت می‌کند و با تضمین پدر مبنی بر محافظت از او، به ایران بازمی‌گردد.

فیلم و کلیپ کامل سر بریدن مونا حیدری توسط همسرش و چرخاندن در خیابان

چند روز پس از بازگشت او به خانه، شوهر و برادر شوهرش دست و پایش را بستند و سرش را بریدند.

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، برادر سجاد حیدری، پیکرِ بی‌سرِ مونا را در پتو پیچید و در منطقه‌ای دیگر رها کرد. سجاد حیدری شوهر مونا حیدری با لباس سیاهرنگ در حالیکه در یک دست قمه داشت و در دست دیگرش سر بریدهٔ همسرش، در میدان کسایی شهر اهواز قدم زد.

 

دادستان اهواز در رابطه با قتل حیدری، از بازداشت همسر و برادر همسر او خبر داد و گفت: «این خانم جوان به کشور ترکیه فرار کرده و از آن‌جا یک‌سری تصاویر را برای همسر خود ارسال کرده بود که این تصاویر سبب تحریک احساسات همسر وی شده‌است.»

فیلم و کلیپ کامل سر بریدن مونا حیدری توسط همسرش و چرخاندن در خیابان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

164 نظر

  1. اهل لرستان

    یک نصیحت به خانمها: هر پسری که دم از غیرت و آبرو و ناموس زد ذوق نکنید، فرار کنید

    • دقیقاااا👌🏻

      • دقیقا
        حالم به هم میخوره از ناموس پرستی ایرانیا
        به شخصه زنان و دختران زیادی رو می شناسم که به علت همین عیرت و ناموس بازی نتونستن سرکار برن یا ادامه تحصیل بدن و ارزوهاشون نابود شده و افسرده شدن

    • با درود به همه دوستان،
      اولا ما معنی واژه غیرت رو هنوز یاد نگرفتیم، غیرت یعنی حسادت، بریددر لغتنامه جستجو کنید و در اصل غیرت مردان معادل همان حسادت زنانه است، و به گفته‌ خود پیامبر مسلمانان هم حسود هرگز نیاسود،
      دوما هم اگر اون آقا میخواست مردانگی ثابت کنه بلید میرفت ترکیه یا سوریه سر اون آقای رباینده یا فریبگار رو میبرید، ی دختر ضعیف با دست بسته که کشتن نداره،

      گوسفند بسته را هر کس تواند سر برد
      شیر را در بیشه کشتن کار هر صیاد نیست

      سوما قتل و ادم کشی اصلا کار پسندیده‌لی نیست و اگر کسی تمایلی به ادامه زندگی نداره خوب بگزارید بره، چرا به زور متوسل میشید که کار به اینجا بکشه و بگن طرف عرضه نداشته زنش رو نگه داره.
      مگه زندگی اجباری هم ممکنه.
      پاینده و پیروز باشید

    • بعله دیگه باید از مردان غیرتی و تعصبی فرار کرد چون سر میبرند .

      • این زن هیچ کار اشتباه و خیانتی نکرده چون اولا بارها به خانوادش گفته که طلاقش بدن ولی هیچ کس اهمیت نداده بعدشم این وقتی ترکیه رفته با این پسره ازدواج کرده پس نتیجه میگیریم خیانتی در کار نبوده و بنظر من مردی که زنش حتی اگه خیانت بکنه اول باید ببینه چه چیزی کم گذاشته که این اتفاق افتاده و بعد وارد مرحله کشتن و این چیزا وارد بشه

      • شوهر غزل تعصب جاهلیت داره نه غیرت
        مدافعین حرم و رزمنده های ۸ سال جنگ تحمیلی غیرت داشتند که جون دادن و از ناموس و مملکتشون دفاع کردن

  2. خداوند این قاتل را به جهنم بفرستد انشاالله..قتل گناه کبیره است

    • این زن هیچ کار اشتباه و خیانتی نکرده چون اولا بارها به خانوادش گفته که طلاقش بدن ولی هیچ کس اهمیت نداده بعدشم این وقتی ترکیه رفته با این پسره ازدواج کرده پس نتیجه میگیریم خیانتی در کار نبوده و بنظر من مردی که زنش حتی اگه خیانت بکنه اول باید ببینه چه چیزی کم گذاشته که این اتفاق افتاده و بعد وارد مرحله کشتن و این چیزا وارد بشه

  3. از قیافه و زبان این عوضی معلوم است که داعشی است خداوند از این قاتل و هم فکر رانشان نگزرد

    • وقتی خدا فراموش شد و قصاوت قلب زیاد شد

      • وقتی قانون از قتلهای ناموسی حمایت میکنه نتیجه این میشه که همه شاهدیم. در طی فقط دوسال بیشتر از ۶۰ زن در خوزستان قربانی قتلهای وحشیانهء ناموسی شدند و جالب اینجاست که هیچیک از قاتلین حکم قصاص نگرفتند و همگی با حکمهای ناچیز و تحمل یکمدت کوتاه حبس آزاد شدند! این قانون خود بیشترین تاثیر را در افزایش و ادامهء قتلهای ناموسی دارد.

  4. خداوند بر عذابت اضافه کند حرام لقمه
    از خدا میخواهم تا همیشه با این کابوس زندگی کنی و بعد از مرگ فلاکت بارت هم همنشین معذبین باشی

  5. این قتل چند بوعد دارع باید معلوم شه بعد نظر میشه داد مگرنه هیچ انسانی دلش به این کار راضی نمی‌شود.

    • چه حرف خنده داری. این آقا اگه مشکل داشت طلاقش میداد به چه حقی کشتشتش. واقعا باید این آقا رو در ملاعام کشت عوضی

      • دقیقا باید در ملاعام سرشو با گیوتین زد

        • آخه یه زن شوهردار و بچه هم که داشته چطور تونسته به شوهرش خیانت کنه.
          لطفاً منطقی باشید و خودتونو بزارید به جای شوهر دختر
          به نظرم قتل دختره کار درستی بوده ولی نباید سرشو میبرید

          • آقایون که راه به راه به زنهاشون خیانت میکنن وحتی بازنهای شوهردارهم ارتباط برقرارمیکنن.اونامشکلی نداره کارشون؟میشه کشتشون بنظرشما؟

          • توام یه حیون مثل اونی

          • آری سه سوت

            قتل تو هم کار درستی. بدون شک و قطع به یقین

          • خاکتوسرت تو قتل را منطقی می‌دونی ک میگی منطقی باشید ؟

            اگه زن خیانت کرده بود
            میتونست خیانتش رو اثبات کنه و قانون خودش مجازات میکرد هم تمام مهریه اش بخشیده میشد هم ضربه شلاق میخورد .کار قانونیش درسته مجازات قانونی درسته از نظر منطقی نه قتل .قتل منطقی نیست احساسی و تعصبی هست .

      • خنده دار افکار شماست. مردا رو مسخره کنید و خودتونو بالا بگیرید این بلاها سرتون بیاد

    • الان دیگ نباید از داعشی ها ترسید اینها خود داعشن و حتی بدتر… هرچه باشد هرگز اینکار قابل توجیه نیس

  6. با افتخار عربم

    ما مردان عرب غیرت داریم هر زنی نخواهد به حرف ما گوش دهد عاقبتش همین است

    • شما غیرت ندارید،اتفاقن بی غیرتی که وقتی نمیخوانتون به زود میخواین نگهشون دارید،متجاوز بودن و نفهم بودن عرب و عجم نداره،این مملکت اگه قانون درست و حسابی داشت شما نمی‌تونستم با جسارت اینو بگی،

    • شما اگه عقل داشتید خدا ۱۲۴هزار پیامبر براتون نمیفرستاد ک ادمتون کنه

      • اولا که خیلی احمقی دوما بیسوادی اون ۱۲۴هزار پیامبر مخصوص اربابت اسرائیل فرستاده بود که آدم نشدن و کفر کردن دوما زیادی 💩💩نخورپشت گوشی جرات داری بیا رودر رو تا جربخوری

    • با افتخار خاک بر سرت

      شما جاهلان باعث تاسف هستید. البته طبیعی هست از آنجایی که من یک دختر عرب هستم طول زندگی احمقانه شما را به چشم دیدم، که تنها در شهوت و چشم ناپاکی میگذرد. و کل عمر به دنبال گرفتن چند زن هستید. چون بجز روابط جنسی فهم و شعوری از رابطه انسانی نبرده اید. با جهل شما کاری نمی توان کرد. چرا که بی سواد هستید و هر روز زندگی شما در هوای نفستان می گذرد. نه می دانید فهم چیست نه شعور در جهل مرکب خود دست و پا می زنید. و در آخر طرد می شوید.

    • حسین کمالی

      مرده شورریخت خودت ونسلت و غیرتت رو ببرن …کثافت بی همه چیز داعشی و داعش پرور حرومزاده

    • برو بمیر برو بمیر باغیرت خدالعنت کنه آدم های با افکار پوسید ک بوی گندش کل جا را گرفت و اسمشو گذاشتن غیرت

    • با افتخار آدم نفهم و جاهل و عقب مانده ای،ذات نداری کلا

    • اسم این غیرت نیست حیوانیت هم نیست زامبی هستی آشغال

      • قاتل و برادرش و پدر و عمو مونا و توله سگشو ک پس انداخته بکشین مث سگ اعدامشون کنین تا ببینم جلو خدا تو اون دنیا غیرت غیرت میکنن😏

    • خدا لعنتت کنه

    • براتون متاسفم الهی نسل مردایی مثل شما منقرض شه به حق پنج تن😭
      فخری ک از وسیلت دون همتی رسد گر نام و ننگ داری از آن فخر عار دار «اوحدی»
      فقط میتونم بگم خاک تو سر بی آبروتون اگه فقط یکذره اصل و نسب داشتید و عقل داشتید هیچوقت این حرف و نمیزدید بیچاره ناموس های شما بی غیرتااااا…

      • بلههههههه!!
        سزای کسی که ترکیه بره همینهههه!!!!
        درس عبرتی برای خائنین باشه!!!
        باشد که رستگار شوید….

        • از که خدا شدی که برای مرد جزا تعیین می کنی

        • دقیقا

        • حتما به خودتو با بیمارستان بوعلی سینا معرفی کن.اونجا جای خوبی برای تو و امثال تو هست

        • از پسرا متنفرم مخصوصا از شماهایی که به سبب زور و بازوتون خیال برتون داشته که حق مالکیت بر زنان رو دارید.واقعا متاسفم

        • اگر آدم بود طلاقش میداد غلط کرد چنین جنایتی کرد. این شیطونو داعشو یزید و … همه رو گذاشت توجیبش.
          تو اگه ادم بودی ارامششو فراهم میکردی نه اواره و فراریش کنی جانی، حرامی.
          عاقبتت شوم ان‌شاءالله

    • اگه عاقل بودید براتون پیامبر نمیفرستادن از بیخ جاهلید دیگه خدالعنتتون کنه الهی امین واقعا افتخار هم میکنید به بی عقلیتون؟

      • تف تو اون غیرتی که همچین ادمایی میگن داریم این اسمش غیرت نیس حیوان صفتی هستش و لاشی بازی

    • توی بی ناموس غیرتت کجا بود آخه. تف تو شرف موجودی مثل تو که به ناحق انسان گذاشته شده. خدا به درکتون واصل کنه

      • به نظرت دختره شرف داشت که زمانی که تو عقد یکی بود رفت با کس دیگه و به این هم راضی نشد و عکس و فیلم از خودش منتشر کرد؟

        • این دختره مشکل عقلی داشته ساده بوده گول خورده بفهم نفهم این غیرت نیست حیوانیت است به چهرخقی دختر بیچاره را کشت ادم وشی گناهرکبیرهدلست بفهم نفهم باید طلاق می داد نه وحشی بازی حتی اما علی مطهری گفت حیوان ادم نما در ملا عام بکشید

    • عرب با همچین افکاری بی ناموس وبی غیرت

      تو که همچین افکاری داری با داعش و اون اعرابی که 1400 سال پیش به ایران حمله کردن هیچ فرقی نداری توف به شرف و غیرتت که به خواهر مادر خودتونم رحم نمیکنی مجاوز جنایت کار همتون اعدام میکنن

    • کثافت بی همه چیز تو ترسویی بیش نیستی

    • ایشالا ریشه کن بشید

      • امیر حسین

        اقا عجم یکم شعور داشته باش بی فرهنگ یکی اومده هر کاری که کرده حالا چه انسانی چه غیر انسانی چرا تا این حد نژات برستی بی شعور کتاب اسمانی خدا با عربی خوانده میشود اخه تو که فرهنگ نداری قلط میکنی در باره عرب همچین توهین بکنی ما همه ایرانی هستیم چه عرب چه کرد چه فارس لر ترک بلوچ بختیاری هرقومی همه ایرانی و هیچ فرقی باهم نداریم پس ادب و فرهنگ هم بیاموز که بدرت میخوره

    • خفه شو اسکول عقب افتاده وقتی دختراتون زنده به گور میکردین اون موقع هم با افتخار این کار میکردین عقب افتاده این غیرت نیست اسم حیون خراب شده به نظر من هر کسی این کار بکنه حرام زاده هست

    • دارم میبینم که سر خودت هم بریده میشه

    • خاک برسر تو طرز تفکر تو

    • من مطمئن هستم که تو عرب نیستی و فقط دنبال تفرقه انداختن بین اعراب و فارسی زبانها هستی. با افتخار خر خودتی

    • حرف مفت نزن.تعریفتون از غیرت همش چرنده.غیرت یعنی اینکه نزاری آزاری از کسی به عزیزت برسه نه اینکه خودت آزار بدی.غیرت اینه.اول برو اینو بفهم.همه ی مردا باید اینو بفهمن

      • بیخود غلط نکن باید سر تو رو هم ببرن تا اینقده با بی احترامی نسبت به مردا حرف نزنی

        • با چه حقی به خودت اجازه میدی با دیگران اینگونه صحبت کنی. خاک بر سرت که اسم ایرانی رو رو خودت میزاری.ایران با امثال مثل شما به کثافت کشیده شده

    • لعنت به افکار پوسیدتون. اگر غیرت رو در گوش کردن حرف زن می‌بینید، بدونید که کسی به حرفتون گوش نمیده.عرب!مگر رسول الله عرب نبودند کجا از این کارها کردند؟ مگر سرنوشت زن ها و همسرانشان را به خودشان نمیسپردند؟ و همسرانشان را آزاد نمیگذاشتند؟ اگر غیرت داستی الان تو سوریه بودی. پس انسان متحجر هستی نه غیور! غیرت واقعی ات رو برو با مقابله با داعش نشون بده که عین سگ ازشون میترسی! 🤗

    • ما به بی غیرتیمون افتخار میکنیم در مقابل چیزی که شما بهش میگید غیرت خدایی اینجور ادما رو دست من میدادن میل گرد مذاب از ماتهتش میدادم داخل از حلقش در بیاد

      • دقیقا صد در صد در صد موافقم اینا ادم بشو نیستند غیرت با حیوانیت یکی می دانند بجای اینکه بره عبد جمونگ بکشد زن بدبخت کشت روحش شاد یادش گرامی

    • فحش دوست داری؟

    • سلام،برادر عزیزو ،این طرزتفکر غلط است،ماکه ازخدابالاترنیستیم که هزاران هزاران خطا وگناه انجام می دهیم ولی بازهم ضمن پوشاندن گناهان ،راه ومسیر توبه را بازگذاشته است.این حرف وکلام شما به نوعی تعصب خشک وافراطی است.من سفارش می کنم درنظر خودتان تجدید نظر فرمائید.ممنون

      • اینا آدم بشو نیستند مودبانه حرف زدن نمی فهمند غیرت با حیوانیت یکی می دانند بجای اینکه بره عبد جمونگ بکشد زن بدبخت کشت روحش شاد یادش گرامی

    • واقن دلم به حالت میسوزه تو روان شناسم بری چاره کارت نیست نادون

    • سید حسن موسوی

      شما به جهالتتان افتخار کنید اگر غیرت داشتید کاری نمیکردید که زنه بیچاره به یک اجنبی پناه ببرد از دسته ظلمهایه شما اگر هم زن مقصر باشد قانون تکلیفش را مشخص کرده

      • دقیقا صد در صد موافقم اینا ادم بشو نیستند ………غیرت با حیوانیت یکی می دانند بجای اینکه بره عبد جمونگ بکشد زن بدبخت کشت روحش شاد یادش گرامی

    • شما غیرت ندارین که هیچ عقل هم ندارین

    • از مادر پدرهای شما که گذشت ولی کاش ما یاد بگیریم درست معنی غیرت رو به پسرهامون یاد بدیم…

    • غیرتت ن بخوره تو سرتون، عوضی بودن اگه جز غیرتت ن باشه، اگه غیرت دارین نباید زنی رو آنقدر آزار بدین ک حاضر ب فرار بشه غیرتتون لطفا بذارین دم کوزه ابشو بخورین

    • این آدم عرب نیست هوشیار باشید
      این یک جاسوس یا یک اختلاف انداز هست؛ هیچکس نمیاد با پرچم یک قوم اینطوری نظر بنویسه اینها عوامل انگلیس هستند.
      خوب دقت کنید که چقدر موفق بوده و با عث شده با نیم خط حرف ده ها توهین میان عرب و عجم رد و بدل کنه و ما رو نسبت به هم بدبین کنه.
      به کوری چشم اینها ما ایرانی ها اعم از ترک و کرد و عرب و بلوچ و … با هم برادریم و با این شگردها هیچ وقت نتونستن اتحاد ما و دلسوزی ما نسبت به هم رو از بین ببرند لعنت بر اختلاف افکن ها.

    • تو و امثال تو غیرت ندارین ،این اسمش غیرت نیس وحشی گریه و امثال شما رو باید تو تیمارستان ها نگهداری کنن

    • نوریه اسری

      این غیرت نیست ….انسان مگه می تونه ناموس کسی باشه…ناموس فقط وطنه….شما غیرت داشتی وطنت به این روز نمی افتاد…..اون دختر بیچاره از زندگیش راصی نبوده…حق طلاقم نداشته چیکار می کرده..بدبخت پناه برده به یه مرده اجنبی….واقعا می تونست اسم طلاق وبیاره تا شرافتمندانه بره دنبال زندگی جدید که حقش بود…..چشماتون و باز کنین زنم ادمه …اسیر که نیست احساس داره غرور داره……قوانین ما زن و به گناه می ندازه بعد بخاطره گناهی که کرده مجازاتش می کنه…چه آشفته بازاری

    • خفه شو احمق
      الکثیف النذل الحیوان الله علیک انشالا

    • بشاش تو اون غیرتت.وقتی زن مردو نخواد رابطشون میشه زنا و بچه ام میشه زنازاده.شماها مسلمون نیستین .

    • احسن و آفرین بر شما اگر من هم بودم به مراتب بلای به مراتب بدتر به سر آن خانم خیانت کار می آوردم نمی دانم چرا هر چه به دوره آخر زمان نزدیک می شویم غیرت مردم هم کمتر می شود.

  7. متاسفانه زنان جامعه خیلی بی حیا شدن .امروزه میبینیم در جامعه بیمار ما بعضی از زنان خراب با هر کسی و مردو هر حرام زاده ای ارتباط دارد و هست الان شوهر خودش . کار این آقا صد در صد اشتباه بوده نباید به بهانه غیرت سر جدا شده را در خیابانها میگرداند و لی این خانم هم حتما زن عقدی بوده و صاحب بچه کار درستی نکرده فرار کند و با یک مرد اجنبی بره ترکیه. شاید درس عبرتی باشد هم برای زنان بیحیا و هم برای مردان عصبی و دیوانه

    • هرچیزی که باشه اون زن یا دختر بشر هست انسان هست کسی حق قتلش رو نداره اگه اون زن یا دختر بی حیا هست قانون جلوش بگیره حبس بده هزارتا کار دیگه هست باز نکه الان مرد های جامعه همه عابد زاده ان همه قدیس زاده ان تو جامعه ما هزارتا قانون علیه زنان هست

    • واقعیت مطلب همین هست ولطفا اگر انسانیت دروجود هرادمی باشد به هیچ عنوان به نژاد وتبار ملیت خودش توهین نمیکند

    • بی حیا اولن خودتی دومن چش نداری نبین اینارو ایشالا ک واسه خودتم درس عبرت شده باشه قتل انجام ندی

    • کاملا نظرتون درست و منطقیه….ازاول کار خانوم اشتباه بوده چون زنی که درعقد یک مرد دیگه بوده و بچه داشته از بیخ کارش غلط بوده ک فرارکرده…قطعا راه های بهتری بجز خیانت و فرار میتونست پیداکنه….کار شوهرشم وحشتناکتر از اون بوده 😔😞

      • وقتی بچه ۱۲ ساله رو با یه مردی که دوست نداره عقد میکنن همین میشه دیگه…. بچه شوهرداری بلد نیس شوهرش زور میگه یه بی ناموسی هم از ترکیه پیدا میشه گولش بزنه خدایی از بچه ۱۷ ساله انتظار چی دارید

  8. احمق به این نمیگن غیرت به این میگن وحشی بازی و بی فرهنگی. الحق که ۱۲۴هزارتا پیامبران برای شما کمه

    • اگه واقعا اون شوهرش اذیتش نمیکرد اونم‌فرار نمیکرد بره ترکیه حتی نمیتونست طلاق بگیره با این خانواده ای که داره از بچگی مجبورش کردن با کسی که دوست نداره ازدواج کنه فقط بخاطر رسم و رسوم های مسخره

  9. 🤮🤮🤮🤢🤢🤢

  10. از رومینا الگوبرداری کرده تا معروف بشه … چون برای آدم های احمق که هیچ نقطه عطفی تو زندگیشون نداشتند دیده شدن تو شبکه های اجتماعی یک نقطه عطف محسوب میشه ..

  11. دمش گرم غیرت همینه من باشم به جز گردن زدن داخل روغن جوش میندازم نصف بدنش راوبعداز شکنجه این کار رامیکنم

  12. من بنده ی خدام عرب وعجم وکرد ولر وانگلیسی وافغانی نداره
    ونمیخوام علکی قضاوت کنم،امااینم خوب میدونم دخترچهارده ساله هیچوقت تجربه ی کافی نداره واصلاوقت ازدواجش نرسیده،اماحالاکه پسرعموش باش ازدواج کرده،شک نکنیداگه همسرش بهش محبت وعلاقه واحساسات عاطفی ابرازمیکرده هیچوقت ازخونه بیرون نمیرفته وجواب هیچکس رونمیداد
    پس لطفابیهوده دختری رومجبوربه ازدواج اجباری نکنیم آنهاهم عقل دارن هم حق انتخاب ولی کوگوش شنوا.مثل رومینااشرفی موناحیدری هم تلف شد😔😔

  13. اول اینکه رسم آدم های کودن و نفهم و بیشرف هاست همین رسمی که دختر عمو برای پسرعمو ،انسان آزاده با هر کسی ازدواج کنه نه با زور و رسم و رسوم وحشیانه
    دوم اینکه اجبار کردن ازدواج در سنین کم بسیار کار کثیف و نا پسندی است
    سوم اینکه اگه طرف خیانت از زنش میدید طلاقش میداد یا اینکه اگر میکشتش حدٱقل سر نمی برید و به اون کار افتخار نمیکرد چون این کارش خودش یه بیشرفی حساب میشه میکشتی نه توی خیابون توی خونه میکشتی
    سوم اینکه حیف مونا بود برای همین کثافت از قیافش نحسش معلومه آدم روانی و کثافت و عوضیه

    • اصلا کشتنش کار اشتباهیه
      باید طلاقش میداد. مگه تو جامعه ی ما خود همین مردا با صد نفر نمی گردن؟
      همین عرب ها که دم از غیرت می زنن تو مشهد روی کلی زن و دختر نطر دارن و دنبال شهوت رانی هستن

    • ُمن خودم ی لرم.توقوم مالرهاهم اینجورچیزها هست.اما خوب ی چیزه مسخره هست.اماخوب ی سری چیزاهم هست ک مقصرمردنیست.من ادم میشناسم ک بازنش خوبه اماچونکه زنش موقع مجردی دوست پسرداشته بعداینکه ازدواج هم کرده به شوهرش خیانت کرده وبازبادوست پسرقبلیشه.خوب اینجورزنهایی واقعا حق زندگی ندارن .

  14. من توی اهواز بودم و کاملا با زندگی عرب آشنایی دارم.دخترانی که به زور به عقد پسر عمو در میاند و بچه هایی که همه از مشکلات نظیر تلاسمی و صد ها بیماری وحشتناک دیگه که حاصل این ازدواج ها هستند و مردانی که چند بچه و یک زن را رها میکنند و سراغ زن دیگه ای میرند….واقعا این عرب ها از لحاظ ذهنی مشکل دارند و من موندم چرا به این حرکت میگند ناموس پرستی؟ناموس پرست اونایی بودند که به خاطر جنازه ی دختر اهوازی تو جنگ تحمیلی جنگیدند و سه تاشون شهید شدند نه این عرب های زیر شکم پرست

    • خواهشاً شما غلط اضافی نکنید این کار عرب عجم لر کورد ندارع اگه این عوضی همچین کاری کرد دلیل نمیشه همه رو باهم جمع ببندی منم عربم حتما پدر منم با اینا جم بستی پس خواهش میکنم تو یکی نظر نده بهترته

    • لطفا قضیه رو به نژاد ربط ندین این قتل های ناموسی فقط برا عرب ها نیستن

    • نه برادر من اینطور ک شما میگید نیس کاملا در اشتباهی من خودمم عربم و تو یک خانواده کاملا باشعور فهمیده و روشنفکری بزرگ شدم و به وجود خانوادم افتخار میکنم منم عربم منم اهوازیم اطرافیانم فکو فامیل همه از یه ذاتیم خواهشا جم نبندین این عربایی ک شما دارید ازشون بد میگید اینا بعد از جنگ پاشونو گذاشتن تو شهر گند زدن به همه چی کل روستاییا اومدن شهر نشین شدن من خودمم حالم ازشون از افکارشون بهم میخوره وجود همچین آدمایی باعث شده ترو خشک باهم بسوزه اهواز دیگه اهواز سابق نیس وجود نحسشون باعث شده خوبو بد باهم بسوزن خواهش من از شما و تمام دوستان اینه که جم نبندین عرب عجم نکنید خوبو بد همه جا هست از این اتفاقا متاسفانه بسیار زیاد افتاده نمونش بابک خرمدین ، رومینا و هزاران جنایتی که تو شهرای اطراف داره میفته و خود شما دارید میبینید و میشنوید عمل وحشیانه یک نفرو به چند ملیون آدم نسبت ندین خواهشا خواهشا خواهشا جم نبندیییین وسلام

      • ستاره جون خعلی خوبه جوابت اهواز دیگه اهواز سابق نیست زمانه دانشجویی سفر داتشجویی اهواز بودم تعدادی جوان اهوازی شروع کردند با ما دعوا کردند متاسف شدم اصلا ابدا نباید این رشته این دانشگاه می رفتم خیری ندیدم خدا لعنت کند باعث بانی بیکاری من ………

  15. اگرهرکسی خواست حکم بده وحکم اجراکنه سنگ روی سنگ بندنمیشه پس قانون برای چیست ،بایستی چنین افرادی که خودسرانه دست به جنایت میزنندو افتخار میکنند ،درملاعام ودرانظارعمومی تیرباران شوندتادرس عبرتی برای سایرین باشندتابه اسم غیرت ومردانگی هرچندزن خطاکارباشددست به چنین جنایت فجیعی نزنندوبگذارنددستگاه قضاخودبه این امرورودورسیدگی کند.

  16. بر پدر مادر این سگ انسان نما لعنت باید تیکه تیکه کنم حیوان

  17. واقعا شرمم میشه با چنین موجودی توی یه کشور زندگی میکنیم. ای کاش که مادرت تو را به دنیا نمیاورد.

  18. این خانم هر اشتباهی کرده باشه جوابش بریدن سر نیست

  19. با ده ها روش دیکر می شد این خانم‌را تربیت با تنبیه کرد

  20. لطفا هرچیزی را ب اسم غیرت و اسلام تمام نکنید هیچ جا اسلام نیامده که چنین کاری را کرد اگر معنی غیرت را متوجه نمیشوید ب گلزار شهدا شهرتون سر بزنید میبینید برای این کلمه چه خون های ریخته شده

  21. عجب دل ادم به درد میاد .قران که به زبان عربی هم هست یه سوره داره به اسم طلاق خب طلاقش میدادی ابله جون یه ادمی زاد مگه کم چیزیه که تو بخاطر ارام شدن خودت میگیریش خدا عاقبت ههمونو بخیر کنه انشالله دیگه نبینیم از این صحنه ها

  22. من کاری ب نژاد ایشون ندارم،در ایران از هر دو قتل زنان یکی ب بهانه ناموسی رخ داده…اولا هرزگی،غیرت،بی بند و باری زن و مرد نمیشاسه…اونهایی ک ب امثال این آقا حق میدن ب این فکر کردن ک اگر زنان از روی غیرت قتل ناموسی انجام میدادن،مدتها بود ک نسل مردان منقرض شده بود؟؟ لطفا ب فرزندانتون بیاموزید ما اول انسان هستیم،بعد دختر و پسر…. دوما مگه ما خدا هستیم ک در مورد مرگ و زندگی آدمها نظر بدیم؟بر اساس چ چیزی حق زندگی رو از اون دختر گرفتی؟کدومتون مطمئن هستین اگر در شرایط مشابه اون دخترهای بیچاره قرار بگیره،بهتر عمل میکنه؟بترسید از قضاوت زندگی دیگران ک ب والله ب بدترین شکل سرتون میاد…یا حق

  23. این دختر هزاران بار مرده.وقتی که به زور شوهرش دادن…وقتی که با یه بچه طفله معصوم پناه میاره.به مرد سوری….وقتی حیران پریشانه تو کشور دیگه….خدا لعنت کنه حرف مردم رو خدا لعنت کنه آداب رسوم غلط…وقعا مردم هم بی تاثیر نیستن….روزی برسه که زن بعنوان زن شناخته بشه…به رسمیت نه بعنوان کسی که همیشه یه مالک داره تا توخنس پدر.وقتی ازدواج میکنه شوهر

    • عزیزان
      قضاوت فقط حق خداست
      کار سجاد بسیاربسیار غلط و وحشیانه بوده شکی در آن نیست
      باید ریشه یابی بشه چرا غزل بچه خود راسقط کرده،چرا وقتی زن سجاد است با نامحرم رابطه داره فرار کرده …. در حالیکه هنوز زن سجاد بوده با مرد سوری اردواج کرده در واقع غزل هم قاتل فرزند توی شکم خود بوده
      قضیه خیلی پیچیده است
      قضاوت با خدا
      باید همه به خدا پناه ببریم و سبک زندگی خود را اسلامی کنیم
      همه اینها نتیجه بی معنویتی و غربزدگی است…

      لطفا عزیزان هم تفرقه افکنی بین عرب و عجم نکنید مشخصه عده ای نفوذی هستند

  24. در این که شرایط بد بوده و دختر را با بی میلی در 12 سالگی عقد پسرعمو کردن غلطه و … حرفی نیست و در این که انسان نمیتونه اینطوری آدم بکشه باز هم شکی نیست.
    اما خیانتی که زن کرده و با یک مرد عوضی خارجی دوست شده و در حالی که در عقد شوهرش بوده به عقد یک سگ صفت درآمده که در واقع فرقی با زنا دادن نداره و بعد برای پدربچش عکس حال کردن با اون عوضی رو میفرسته جای بخشش نداره.
    هر مرد با غیرتی اون زن رو میکشه اما نه اینطور فجیع
    لطفا منصف باشید این عمل در حق یک مرد از جنایت بالاتره
    وقتی نظر میدید اگر مرد هستید زنتون را جای اون زن فرض کنید و اگر زن هستید فکر کنید همسر برادرتون این کار را با برادرتون انجام داده باشه

    • بیچاره مادر خواهرت با این افکار پوسیده ات اون یک دختر بچه بود زنا کار نبود تهمت نزن بیشعور سر خودت می اد اسم غیرت حیوانیت یکی کزدی دل ادم به درد میاد .قران که به زبان عربی هم هست یه سوره داره به اسم طلاق خب طلاقش میداد ابله جون یه ادمی زاد مگه کم چیزیه قرآن هست زن باید طلاق داد اینا ادم بشو نیستند داعشی هستند تو ابله دفاع کن

    • تو مانند همین هستی غیرت با حیوانیت اشتباه گرفتیبیچاره مادر خواهرت راه حل کشتن زن ایست بیشعور طلاق برای همین روزهاست بفهم نفهم نسل ننگین باید منقرض بشود این یک دختر بچه بود عقل هم نداشت بیچاره پدر خیال کرده شوهر کند ولی بدتر شد باید می گذاشت بهزیستی ابله برا چی گناه کبیره کرد دختر بیچاره کشت عقب مونده ای بحث کردن با تو فایده ای نداره

  25. برای نشان دادن غیرتت سرش رو بریدی ؟ تو اگر غیرت داشتی اون خدابیامرز بهت علاقه مند بود ، حتما یه ادم بد ترکیب بودی ، حالا هم که داری مقدمه چینی میکنی که اونو زناکار جلوه بدی تا از زیر قصاص دربری ، متاسفم برای قانون ، نتیجه این بوده که یک فرد کشته شده اونم بطرز فجیع و داعشی که هیچ انسانی همچین کاری نمیکنه حتی با گناهکارترین ادم ها که اصلا گناه معنی نمیده ! هر کس ازاد هست و ازدواج یه قرارداد هست که اگر یکی از طرفین در هر مرحله ای دوست نداشته باشه ادامه بده میتونه راحت جدا بشه ،ننگ بر پدر که دختر بهش پناه برد ، خیلی حرف سنگینیه واژه پدر ! دختری که به پدر پناه برد و پدر حامیش نبود !!! بیچاره دختر که در سن 12 سالگی به زور به عقد اون داعشی درامد و جزء املاک اون بحساب میومد ، بیچاره دخترها که هنوز باید برده گی مردها رو بکشن مثل دوران قدیم ، خدایا هیچ وقت به همچین ادمایی دختر نده که دختر چقدر مظلوم واقع شده ، دختری که توی این سن باید درس بخونه نه اینکه فکرش رو با مسائل زناشویی الوده کرد ، دختر زیر 18 سال کودک محسوب میشه ، مسلما اگر دختر بالای 20 بشه و با اختیار ازدواج کنه و حق طلاق داشته باشه اینطور بهش ظلم نمیشه که سرش بریده بشه ، متاسفم برای قانونی که زن درش هیچ حقی نداره جز مطیع بودن برای شوهر ، ای دخترها موقع عقد ریز به ریز حقوقتون رو طلب کنید از جمله حق طلاق

  26. حسین رضایی آیدی اینستا جهت ارتباط مردمی red_star6868

    متاسفانه این بی حیایی ها از سوی کشور و سبک تغییر زندگی و فشار زندگی که دولت بر مردم تهمین میکنه به وجود میاد مگرنه دختر از زمان بدر تولد نه تن فروش بوده و نه خودش رو به مردهای غریبه تهمین کنه وقتی زنی که پول ندارد چندتا بچه هم دارد شغلی ندارد یا اگر هم داشته باشد کفاف زندگیش نمیدهد مجبور میشود به تن فروشی دل بدهد تا خرج زندگیش و فرزندانش را بدهد مگرنه کدوم دختری بدش میاد یک همسر مهربون و خوب داشته باشه همه دنبال یک شوهر خوب و اهل کار و زندگی هستن اگر دروغ میگم بگین دروغه

  27. خشونت علیه زنان رو متوقف کنید! اگه شما رو نمیخوان طلاق بدید برن😑

  28. اون فقط یه دختربچه ۱۷ ساله بوده بخاطر یه اشتباه مجازاتش اینجور کشته شدن نیست اونم وقتی خودش پشیمون شده و خواسته برگرده… فقط کافی بود طلاقش بده… اگه زن هاهم میخواستن قتل ناموسی انجام بدن که نسل مردا شده بود…

    • دقیقا صد در صد موافقم این لر بعضی عرب دفاع کردند ازین حیوان ادم نما واقعا دل آدم به درد نی اد من جواب اون افراد بگیر افکار پوشیده را دادم اما اینجا هم نی گم به این مرد نماها که غیرت با حیوانیت عوضی گرفتند خدا عذاب این حیوان ادم نما داعشی زیاد کند
      تو مانند همین هستی غیرت با حیوانیت اشتباه گرفت یبیچاره مادر خواهرت راه حل کشتن زن است قران سوره طلاق لست طلاق برای همین روزهاست بفهم نفهم نسل ننگین این حیوان ادم نما طرفداری می کنند باید منقرض بشود این یک دختر بچه بود عقل هم نداشت بیچاره پدر خیال کرده شوهر کند ولی بدتر شد باید می گذاشت بهزیستی ابله برا چی گناه کبیره کرد دختر بیچاره کشت عقب مونده ای بحث کردن با اینا فایده ای نداره

  29. ——————————————————————-
    تو از آیینِ انسانی؛ چه می دانی؟! چه می دانی؟!
    اگر جان را خدا داده ست؛ چرا باید تو بستانی؟! ….
    ——————————————————————-
    فغان ، فغان از این همه جاهلیت ! بشریت به کجا خواهد رسید !!!
    برای مدیر وبسایت متاسفم که به صورت گزینشی، دیدگاه ها را انتخاب و در اینجا قرار میده !

  30. کار به اطلاعات وبسایت ندارم کار به کاری که اون زن کرد ندارم کار به علت فرارش یا کار به علت سر بریدن آن مرد ندارم ولی اول و آخر هر همه قضایا کشتن حق نیست همین چند روز پیش ۲ دختر و یک پدر توی ماشین با یه آخوند تفرشی تصادف کردن و خیلی راحت هر سه مردن حق آن ها مرگ نبود ولی مرگ باید به دست خدا انجام بشه و شیوه مرگ باید طبیعی و شایسته باشه سر بریدن تو ملع عام سر بریدن وقتی که انسان هنوز داره حس میکنه درد رو هیچ اسمی نمیشه برای انجام این کار روش گذاشت…حتی اگر پاش رو میشکست هیچ اشکالی نداشت ولی این شکلی کشتن از یک انسان بی احساس بر میاد کاش بتونیم بچه هامون رو طوری تربیت کنیم که چیزی به نام کشتن رو بلد نباشن

  31. چند تا از این اتفاقا باید بیفته تا ما یاد بگیریم با هم درست و منطقی و بدون توهین حرف بزنیم؟؟؟؟ واقعا چند تا؟؟!! بافحش و توهین چیزی درست میشه؟! اصلاح فکر و فرهنگ با احترام وادب اتفاق میفته، چه مسلمون باشید و تابع پیامبر اسلام چه ایرانی باشید و تابع کوروش و زرتشت و….

  32. این یک نوع دستاورد دهه فجر هستت
    مبارک باد
    بر ایران
    قتل زنان

  33. برای درک دیگران باید در همان آبی شنا کنی که آنها را غرق کرده است… حرف حق ✍

  34. دست و پای دختره را گرفتند و سرش را بریدند.

    دقت کنید شوهرش قصاب بوده….

  35. یه سر به آمار جمعیتی خوزستان بزنین تا ببینین که فقط حدود سی درصد جمعیت خوزستان عرب هستن و هفتاد درصد بقیه بختیاریها و فارسها که هر دو ایرانی اصیل هستند، هستن …… این عربها از ما ایرانیها نیستن …. اینها رو با ما ایرانیها قاطی نکنین ….. خوزستان فقط عرب نیست بلکه فقط حدود سی درصد عرب هستن

  36. افشین خسروبیگی

    جهان سومی همین دیگه اونی که بخواد خودش میمونه با زور کاری پیش نمیره آخرش میشه همچین وضعیتی هر دوچوب دوسرسوزشدند به چه قیمتی انسانم آرزوست…

  37. کارش عالی بوده زنی که عزت و شرافت رو نادیده بگیره مجازاتش همینه

  38. یعنی شما میفرمایید که زنها هر غلطی دلشون خواس بکنن هیچ کسی هم کاری به کارشون نداشته باشه . اون موقع دیگه سنگ روسنگ بند نمیشه مردا هم پیه بی غیرتی رو به خودشون بمالن ؟؟؟؟؟؟؟

  39. sahamisarian@gmail.com

    سلام چرا این قضیه رو قومیتی میکنید ،چرا به قوم عرب به خاطر آمدن پیامبران متعدد توهین میکنید ،اگه خداوند هر پیامبر رو از عرب ها انتخاب میکرد برای این بود که هر پیامبر بتونه سپاه شجاع وباغیرتی اطرافش داشته باشه که دلهای سرشار از ایمان داشته باشن ،مجله ها وروز نامه ها و….پراز صحنه های جرم قتل ،تجاوز ،حتی تجاوز به کودکان هست،چرا کسی از قومیتشون سوال نمیکنه حالا که دیدید این عربه …..
    بی فرهنگی ،بی فرهنگیه ،نژاد پرستی هم نژادپرستی فرقی نمیکنه
    اتفاقا در فرهنگ ما عربها زنان به همسران وفادار ولباس وشیله وعبای عربی کامل ترین حجاب است ولی از وقتی فرهنگ اجنبی وارد فرهنگ ما شد این بلاها سر دختران ما آمد
    من مردان عرب غیوری را میشناسم که وقتی زنش خطا میکنه به خاطر غیرتش ای راز رو در دلش نگه میداره وحتی طلاقش هم نمیده چون میگه آبروی زن من آبروی منه ……..

  40. همون بهتر که بری کتابت را بخونی و از ذات خودت زن بگیری

  41. اون ابعاد رو قاضی بررسی میکنه و رای صادر نیکنه نه من و شما تو خیابون

  42. وقتی ارزش فراموش بشه، وقتی فضای مجازی باب بشه، وقتی وضعیت زندگی همه علنی بشه،درست زمانی چهره واقعی ادما رو میشه که که دیگه فیلتری در کار نباشه، وقتی برای چند لحظه بدست اوردنت یه نمایش کوچولو کافی باشه، وقتی فرهنگ استفاده از هنچنین فضا و برنامه هایی وجود نداشته باشه،باید منتظر همچین اتفاقات وحشتناکی بود، متاسفم که همچنین اتفاقی افتاد و به خاطر نبود اموزش و انتقال تجربه درست در مورد شیوه زندگی درست،شخصی فقط به خاطر حرف مردم،جان انسانی به این شکل میگیره.روحش شاد.

  43. سلام واقعا اتفاق وحشتناکیه هیچ کس حق نداره به راحتی و به هر دلیلی انسانی را به قتل برسانه.
    راه حل برخورد با زنی که از خانه شوهر فرار کنه و به او خیانت کنه در قرآن هست، آیه ای که خدا برای راهنمایی انسان فرستاده اینه که یا زن را طلاق بده یا در خانه حبس کن البته نه حق داری کتکش بزنی و نه میتونی بدون مهریه طلاق بدی چه رسد به اینکه سرش را ببری !
    اما همه ی مشکلات از فضای مجازی و دروغهایی است که این زن و شوهر را یاغی کرد .

    • چه راه خوبی، هز فردا همه زن ها میرن خیانت میکنند و لذتش رو میبرند و مهریه را کامل میگیرند و طلاق میگیرن با دیگری ازدواج میکنند.

      فقط مردهای زحمت کش بدبخت که دلشون به زندگی با زن های خیانتکارشون خوشه….

      • دختر ایران

        آره یه خوشی مثل همین مرده اگه قراره همه شما مردا اینجوری دختران و زنان این سرزمین رو قتل عام کنید همون بهتر از روی کره زمین محو بشین تا کسی از نژاد یه همچین قاتلینی پای روی این خاک نزاره

      • آهان بعد شما آقا محمد. الان با این دیدگاه موافق هستی بریم ۶۰ درصد مردان رو بکشیم چون دنبال همین لذت هستن؟ خب اصولا هوس بازی فطرت مردان است که از زمان آدم و حوا بوده .
        تو جامعه ما هم که خوابیدن با زنی جز همسر خود برای امثال شما که تفریحه .
        پس زودباش برو قمه ات رو بردار بکششون ، بعد بگو غیرت داشتم

  44. باید به خاطر وجهه نظام هم شده جفتشون اعدام بشند (قصاص)

    • دختر ایران

      آره یه خوشی مثل همین مرده اگه قراره همه شما مردا اینجوری دختران و زنان این سرزمین رو قتل عام کنید همون بهتر از روی کره زمین محو بشین تا کسی از نژاد یه همچین قاتلینی پای روی این خاک نزاره

  45. اینقد بالحن بد صحبت نکنید اگه تواین مدت یه سری دختر سربریده شدن کشته شدن به یه فرهنگ ونڑاد و ملیت یه شخص مربوط. نمیشه که همش میگین عرب بود این کارو کرد هممون انسانیم خطا میکنیم هرکدوممون بسته به شرایط و شخصیتمون رفتار میکنیم اگه این دختر خدابیامرزو تو بچگی شوهر نمیدادن یا وقتی نمیخواست به هردلیلی باطرف زندگی کنه میذاشتن طلاق بگیره الان این اتفاق وحشتناک نمیفتاد یه بچه کوچیکم بدون پدرو مادر نمیموند

  46. اگه خوشش نمیومد ازش وکار اشتباه وخیانت کرده بود خب طلاق و برا اینجور چیزا گذاشتن،اگه گناهکاره قانون هس توی این کشور، همچین ادما باید سرشو از بدن جدا کننن زنده زنده تا عبرت بشه برای بقیه ی ادمایی ک با اسم ناموس هرقلطی میکننن.

  47. همه خانم ها و آقایان مجرد نظر دادند. زمانی میشه نظر داد و اینطور قضاوت کرد که خود را جای آن بگذاریم. متاسفانه خیانت زن های شوهردار زیاد شده است.
    به خدا قسم اگر عکس آن یه مرد به زنش خیانت میکرد، اون زن بدتر از این میکرد و همه زن ها از اون زن حمایت میکردند.
    چرا خودمان را جای کسی نمیذاریم که دلیل این که انقدر قصی القلب شده، خیانت زنی و خود فروشی زنی که چیزی تو زندگی کم نداشته و تا مسیر ترکیه حاضر به تن فروشی به چندین حیوان کثیف بوده است.

    شاید علت این فاجعه غیر انسانی که اون قاتل با افتخار و لبخند زنان سر زنش را نمایش میدهد، حاصل شکست عشقی و خیانت زن نامردش بوده که او را از خود بی خود و دیوانه کرده باشه.

    قضاوت خیلی سخته ، ای کاش که خود را بتونیم لحظه ای جای دیگران بگذاریم. که خدایی ناکرده وقتی ما هم در شرایطی دیوانه وار مجبور به این وحشی گری نشویم.

    آیا شما و کسانی حاضر هستید، بشنوید یا ببینید همسر عزیزتان را که انقدر بهش لطف میکنید و دوستش دارید رو در حال خیانت با دیگری ببینید؟؟؟

    • بیچاره خواهر مادرت عجب بی عقلی تو غیرت حیوانیت یکی دانستی ……… اون یک دختر بچه بود اگر مرد خوب بود با اون می ماند وحشی داعشی بود بیشعور . شوما هستید مبینا سوری بدبخت کشتید رومشکان خجالت بکشید دل ادم به درد میاد .قران که به زبان عربی هم هست یه سوره داره به اسم طلاق خب طلاقش میداد ابله جون یه ادمی زاد مگه کم چیزیه که تو بخاطر ارام شدن خودت میگیریش خدا عاقبت ههمونو بخیر کنه انشالله دیگه نبینیم از این صحنه ها

  48. باید زن های کثیف و لجن و خائن رو به لجن کشید، در خانه زندانی کرد، طوری که در حضور خوش تا پایان زندگی، زن های بسیاری را عقد و با آن ها زناشویی کرد. این بهترین عذاب برای زن های خائن هست.

    • و البته ۶۰ درصد از مردان که خوابیدن با زنی جز همسر خودشون براشون تفریحه نه؟ موافق نیستی این بلا رو سر اونا هم بیاریم؟

  49. اين مرداصلاادم نیست حیف است اسم آدم روی اين موجود گذاشت.حیوان از این خیلی بهترهست.حداقل.حیوان باهم نوع خودچنین کاری نمیکند اين مردها بایدروزی صد دفه بکشی بایدهرروزارزوی مرگ کندمرگ خیلی مجازات کم تری ست

    • دقیقا صد در صد موافقم دل ادم به درد میاد .قران که به زبان عربی هم هست یه سوره داره به اسم طلاق خب طلاقش میداد ابله جون یه ادمی زاد مگه کم چیزیه که تو بخاطر ارام شدن خودت میگیریش خدا عاقبت ههمونو بخیر کنه انشالله دیگه نبینیم از این صحنه ها

  50. چرا فقط وقتی زن ها خیانت میکنن باید کشته شن پس تکلیف مرد هایی که زن و بچشون رو ترک میکنن و بهشون خیانت میکنن چیه چرا باید فقط زن ها اینجور بی رحمانه کشته شن

  51. دختر ایران

    واقعا متاسفم برای جامعه ام که همچین فرزندانی تربیت میکنند و
    توی گوششان دیکته غیرت این چنین میکنند مگر این غیرت است سر ناموس خودت رو ببری و شاد و پیروز باشی که من مرد متعصبی هستم من آبروی ریخته خانواده ام رو با این کار جمع کردم مگر نه اینکه همیشه در گوشمان با فریاد فرو کردید از حضرت زهرا یاد بگیر چادر بر سر کن خودت را از نامحرم بپوشان پس چرا وقتی به ما این ها را میگوید در گوش پسرانتان هم نجوا نکردید که از پیامبر یاد بگیر از حضرت علی یاد بگیر

    • دقیقا صد در صد موافقم افزایش جمعیت یعنی همین خدا لعنتش کند این حیوان ادم نما کثیف اصلا ادم نبود سر زن بیچاره گرفت راه می ره خیابان اهواز کثیف لبخندییییی کریه بویی از انسانیت نبرده قصاب کثیف حیوان ادم نما غزل حیدری شهید شد روحش شاد یادش گرامی …… این لر بعضی عرب دفاع کردند ازین حیوان ادم نما واقعا دل ادم به درد می اد جواب اون افکار پوسیده را دادیم اما اینجا هم می گم به این مرد نماها که غیرت با حیوانیت عوضی گرفتند خدا عذاب این حیوان ادم نما داعشی زیاد کند
      تو مانند همین هستی غیرت با حیوانیت اشتباه گرفتی یبیچاره مادر خواهرت راه حل کشتن زن است قران سوره طلاق لست طلاق برای همین روزهاست بفهم نفهم نسل ننگین این حیوان ادم نما با ابله که طرفداری می کنند باید منقرض بشود این یک دختر بچه بود ابله برا چی گناه کبیره کرد دختر بیچاره کشت عقب مونده ای بحث کردن با اینا فایده ای نداره

  52. یه کاری کردن حالمون از واژه غیرت به هم بخوره .

  53. چرا شر ور میگین ..اگه ابرو نداشته باشین ..از مرگ هم بدتره ..وقتی اون آدم سوری عکسای بد همسرش و می‌فرستاد وقتی بدترین کار رو همسرش انجام میداد و می‌فرستاد برا سجاد …وقتی بی غیرتی تو محله روش بود ..وقتی نمیتونس سر بلند کنه وقتی وقتی وقتی ..
    تنها چیزی میتونست سجاد و آروم کنه این کارش بود ..
    نیستی جای سجاد که اینجوری داری حرف میزنی ..من قضاوت نمیکنم کار سجاد و هم تهسین نمیکنم ..اما می‌دونم و میفهمم و درکش میکنم سجاد و چقدر مرد و زنده شد ..
    اگه شما ..چه زن یا مرد .‌‌.
    اگه شوهرت با یکی دیگه ببینی. عکس العملت چیه؟
    یا تو از زنتو با کسی ببینی عکس سلفی بگیره و برات بفرست چکار می‌کنی ..
    ما ایرانیا تو قضاوت کردن ..اولیم ..
    ما ایرانیا اگه کارمون گیر باشه دنباله پارتی میگردیم ..
    و اگه کسی رو ببینیم به جایی رسیده میگیم با پارتی به اینجا رسیده ..
    ما اینجور آدمایی هستیم ..متاسفانه .‌

    لنگ و عار ..بدتر از مرگه که آن شا الله هیچ جوانی به این چیز دچار نشه

    • آخه توی بیسواد چی داری زر زر میکنی. راه حل سر بریدنه؟
      همین حرف هارو زدین که غیرت و افکار داعشی شد فرهنگ و عده ای بخاطرش دست به هرکاری میزنن.
      باهم خوب نیستین طلاق بگیرین، چرا باید کار به اینجاها برسه؟

    • بیشعور هیچ کس بدون علت کاری نمیکنه اگر شوهر این دختر خوب بود و انسان بود به هیچ وجه ولش نمی کرد و ترکیه نمی رفت ودر نهایت این مرد با کشتن غزل وحشی بودن خود را نشون داد

    • باید ببینی سجاد چیکار کرده با زنش که دختر جوون تنها پا شده رفته اون طرف همه خطراشم پذیرفته چرا یه دختر اگه شوهرش هواشو داشته باشه بره پیش یه پسر دیگه اونم کجا؟؟ خارج؟؟ اگه خیانتکار بود همینجا هم میتونست

    • اونوقت اقایی عباس تو با چشم خودت اون فیلمو دیدی فیلم رقص مونا؟

  54. افرین .دقیقا از راه قانون پیش می‌رفت و از زنش بابت خیانت شکایت میکردم و شاید زنش رو اعدام می‌کردند شاید

  55. احسنت بر شما ادم منطقی هستید

  56. بعععععععله!
    به خصوص نسل موبایلی عزیز ، تا میتوانید سریالهای ترکیه ای برای عادی کردن بی ناموسی مدرن را ببینید و قشنگ راه ارتباط با مرد و زن غریبه را هم یاد بگیرید ، و نتیجه اش اینه که این مسائل هم تو کشور زیاد بشه .
    ولی بیشتر باید یقه پدر و عموی دختر را گرفت . حالا که او خیانت کرده باید می فرستادنش بره یک کشور دیگه و خلاص.

  57. دوستان توجه کنید این دختر فقط ۱۲ سالش بوده ازدواج کرده 🙂 و یه دختر ۱۷ ساله بوده که رفته ترکیه … یه زن ۳۰ ساله بالغ نبوده که هی بهش میگین خیانتکار …. وقتی زندگیت دست خودت نباشه میخوای ازش فرار کنی وقتی هم بچه باشی گول هرکیو میخوری اشتباه از خانواده دختره که تو اون سن شوهرش دادن و بعد همسرش که به جای حمایت ازش این قدر اذیتش کرده که باعث شده این فرار کنه… وگرنه اگه خیانت بود همین ایران هم میشد

  58. غیرت به اون کارگری میگن که با دستهای پینه بسته یا چشمهای کم سو داره تو یک متر زیر پله کفاشی میکنه. بخدا اینا غیرت دارن.

  59. پس برو داعش ثبت نام کن اقایی حمید

  60. خاک توسر این شوهرو بردارو پدرو خانوادش بخورن خاک توسرشون کثافتا غیرتتون بخوره تو سرتتون اشغالا😭😭

  61. مسیح قادری

    لامصب صدوبیست وچارهزارپیغمبرکم نیست ..باباخدانتونست ایناروادم بکنه یعنی خداکم اورد.شماحرص وجوش چی رومیزنید بیخیال ناموسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *