فیلم کامل لحظه ناک اوت شدن حسین بخش صفری مقابل حریف روسی

فیلم کامل لحظه ناک اوت شدن حسین بخش صفری مقابل حریف روسی

انتشار امروز 30 بهمن 1400 * فیلم لحظه ناک اوت شدن حسین بخش صفری مقابل حریف روسی اش را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل لحظه ناک اوت شدن حسین بخش صفری مقابل حریف روسی

فیلم لحظه ناک اوت شدن حسین بخش صفری

حسین بخش صفری از رزمی کاران و ورزشکاران حرفه‌ای اهل افغانستان بوده که سال ها سر این عرصه فعالیت می کند او ساعاتی پیش به مصاف حریف روسی خود رفت که در کمتر از 1 دقیقه ناک اوت شد.

با این که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند او از پس حریف روسی برنمی‌آید و حریف روسی اش بسیار ورزیده تر و تکنیکی تر بوده اما حسین بخش صفری تصمیم گرفت به مصاف این حریف روسی برود اما جالب است بدانید که او ابتدا با ضرباتی به صورت حریف روسی توانست امتیازاتی از او بگیرد اما در نهایت با مشت سنگین حریف روسی به صورتش باعث شد که نقش بر زمین شود و از ادامه مسابقه باز بماند و داور او را ناک اوت اعلام کند.

اما جالب است بدانید که صفری از مهمترین و پر افتخار ترین ورزشکاران و مبارزان افغانستان بوده که با ۷ پیروزی و یک شکست موفق شد به مصاف حریف روسی خود برود.

صفری که آخرین مبارزه‌اش را در اپریل سال 2021 انجام‌ داد در مصاف با حریفی وارد قفس شد که 11 رقابت حرفه‌ای انجام داده بود و 8 مسابقه را با برتری به پایان برده بود.
دو ورزشکار به عنوان جوره هفتم در حالی وارد قفس شدند که حسین بخش صفری و رینات اوندرا در سه رقابت اخیر شان به پیروزی رسیده بودند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *