فیلم کامل محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی +بیوگرافی

فیلم کامل محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی +بیوگرافی

بیوگرافی محمدحسن تاجمیری تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

محمد حسن تاجمیری اهل الیگودرز لرستان است مدرک تحصیلی اش دیپلم بوده و ۳فرزند دارد که یکی دختر و یکی پسر است او در حال حاضر بازنشسته علوم پزشکی میاشد.

گفتنی است ایشان در سال ۱۳۹۹ و در اوایل شیوع کرونا در یک استوری در صفحه اینستاگرامش درباره مرگ موقت صحبت کرده بود و به تازگی نیز در در برنامه زندگی پس از زندگی به شرح کامل وقایع و اتفاقاتی که برایش بعد از کما رفتن و بازگشتن به زندگی پرداخت و گفت: وقتی به دلیل کرونا بیهوش شدم و ریه ام درصد بالای درگیری داشت، وقتی چشمم را باز کردم، خودم را بالای سر جسمم را روی تخت بیمارستان دیدم، بطوریکه بالا معلق بودم و پرستاران به خیال اینکه من مردم و زنده نیستم مرا به سردخانه بردند.

فیلم کامل محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی +بیوگرافی

آقای محمدحسن تاجمیری ساکن شهر قم بوده و مرگ را زمانی که به بیماری کرونا مبتلا بوده تحربه کرده است

او در برنامه زندگی پس از زندگی حضور پیدا کرد و درباره اتفاقاتی که در دوران مرگ موقت برایش رخ داده بود صحبت کرد البته او سال 1399 نیز توضیحاتی را در یک لایو اینستاگرامی بیان کرده بود و حالا در برنامه زندگی پس از زندگی به شرح اتفاقات پرداخت.

او میگوید که هنگام بی هوشی به دلیل درگیری ریه اش به کرونا میگوید زمانی که بی هوش شدم به یکباره خودم را از بالا روی تخت خواب دیدم که جسمم روی تخت خواب است و همکاران آمدند و دست و پای من را تخت بستند که جسد من را به سردخانه ببرند. این صحبت های آقای تاجمیری بدون شک لرزه بر اندام هر شخصی می اندازد.

همچنین ببینید:

صحبت های سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

فیلم کامل میثم نثاری در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۳ سوم

برنامه زندگی پس از زندگی به ماجرای زندگی بعد از مرگ میپردازد و کسانی که به کما رفته و مرگ را تجربه کرده بودند را دعوت کرده و از آنها درباره تجربیاتشان سوال میکنند.

فیلم کامل محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی +بیوگرافی

زندگی پس از زندگی واقعیت دارد

چندسالی است که در ماه رمضان برنامه‌ای با نام «زندگی پس از زندگی» پخش می‌شود که در آن افرادی درباره تجربیات خود درخصوص رؤیت جهان ماورالطبیعه سخن می‌گویند و عوالم فرامادی نظیر قیامت، بهشت، دوزخ، حساب و کتاب و… را به روایت می‌کشند. در این‌باره که چگونه می‌توان در دنیای مادی و قبل از مرگ به رؤیت عوالم دیگر نائل شد، با حجت‌الاسلام محمدعلی لیالی استاد مطالعات دینی صحبتی کردیم که در ادامه حاصل کار را می‌خوانید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *