فیلم کامل/ مرگ و درگذشت سام فاتحی خلبان پاراگلایدر +عکس

فیلم کامل/ مرگ و درگذشت سام فاتحی خلبان پاراگلایدر +عکس

فیلم/ مرگ و درگذشت سام فاتحی خلبان نابغه پاراگلایدر همراه عکس و جزئیات کامل فوت سام فتحی را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل/ مرگ و درگذشت سام فاتحی خلبان پاراگلایدر +عکس

مرگ و درگذشت سام فاتحی

سام فتحی یکی از خلبانان پاراگلایدر و اسپید فلایر کشورمان روز گذشته در یک حادثه جان خود را از دست داد وی روز گذشته در منطقه اولودونیز هنگامی که در حال پرواز بود برای اینکه با یک پرواز کننده برخورد نکند مسیرش را تغییر داد و به دلیل سرعت بالا بالغ بر ۱۰۰ کیلومتر با یک درخت برخورد کرد و به شدت سقوط کرده و متاسفانه بر اثر ضربه مغزی درگذشت.

گفته می‌شود هنگام پرواز گوشواره اسپید فلای به درخت گیر میکند و سام فاتحی به سمت یک تخته سنگ سقوط کرده و به شدت با این تخته سنگ برخورد می کند با وجود انتقال سریع این خلبان به بیمارستان اما متاسفانه بر اثر ضربه مغزی درگذشت

فیلم کامل/ مرگ و درگذشت سام فاتحی خلبان پاراگلایدر +عکس

سام فاتحی ۳۴ ساله بوده و بیش از ۱۵ سال سابقه پرواز در زمینه پاراگلایدر را در کارنامه دارد او به عنوان اولین خلبان واقعی اسکیت فلاینگ ایران به شمار می‌آید اولین خلبان پاراگلایدر ایرانی در مسابقات بین المللی مالدیو بود.

این خلبان پاراگلایدر که در بین سایر ورزشکاران این رشته از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود، روز سه‌شنبه در حال پرواز با اسپیدفلای بر فراز منطقه اولودونیز در شرایطی که می‌خواست از برخورد با یک پروازکننده‌‌ی دیگر جلوگیری کند، مسیرش را به سمت دیگر تغییر می‌دهد و در لحظه‌ای که می‌خواهد از بین دو درخت عبور کند، درحالی که با سرعتی بالغ بر یکصد کیلومتر بر ساعت در حال پرواز بود، گوشواره اسپیدفلای‌‌اش به درخت گیر می‌کند و با همان سرعت به سمت یک تخته‌سنگ سرنگون می‌شود.

فیلم کامل/ مرگ و درگذشت سام فاتحی خلبان پاراگلایدر +عکس

برخورد شدید سام با این تخته سنگ با چنان شدتی رخ داد که او بلافاصله پس از این اتفاق از هوش رفت و با وجود انتقال سریع به بیمارستان، نزدیک به نیم ساعت بعد در اثر ضربه‌مغزی درگذشت.

سام فاتحی از پیشگامان پاراگلایدر سواری در ایران روز سه شنبه در حادثه ای دردناک در ترکیه در حالی که تلاش می کرد از برخورد با پروازکننده‌‌ دیگر جلوگیری کند، در گذشت. ویدیو زیر آخرین پستی است که این ورزشکار خوشنام در صفحه شخصی خود در فضای مجازی چندی پیش منتشر کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *