فیلم کامل مسابقه جاوید بشارت حریف آمریکایی را له کرد (16+)

فیلم کامل مسابقه جاوید بشارت حریف آمریکایی را له کرد (16+)

فیلم کامل مسابقه جاوید بشارت حریف آمریکایی را له کرد (16+)

فیلم کامل مبارزه جاوید بشارت حریف آمریکایی تونی گریویلی را در UFC له کرد جاوید بشارت از مبارزان حرفه ای افغانستان بوده که روز گذشته توانست حریف امریکایی خود را در سه راند شکست بدهد.

او افتخارات زیادی در کارنامه دارد و مبارزه هایش به شدت خونین است این مبارز در رینگ بی رحم عمل میکند و با اینکه از امکانات کمی برخوردار است اما توانسته تکنیک های خود به شدت تمرین کند از پس حریفانش براید.

فیلم کامل مبارزه جاوید بشارت و حریف آمریکایی

افغانستان مبارزان خیلی خوبی در رشته مبارزات ترکیبی دارد و در یو اف سی خیلی خوب عمل میکنند.

او چندین بار امیر علی اکبری را برای مبارزه فراخوانده بود اما چون امتیازات امیر علی اکبری از او بیشتر بوده نپذیرفته است چرا که از اگر قبول میکرد اعتبار خوبی برای مبارز افغان به دست می امد.

جاوید بشارت با شکست حریف امریکایی موفق شد دومین پیروزی خود را در مبارزات آزاد UFC کسب کند و خود را برای حریف اماده نماید.

همچنین ببینید

فیلم کامل مبارزه سالار غلامی بوکسور
فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری و حریف ایتالیایی
فیلم کامل مبارزه و حمله به محمد هیبتی

یو اف سی یک شرکت آمریکایی فعال در هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) است که در لاس وگاس، نوادا واقع شده است. این شرکت تبلیغاتی MMA در جهان از سال 2011 تاسیس شد و درامد خیلی خوبی هم دارد.

این رویدادها را در سراسر جهان تولید می کند که 12 دسته وزنی (هشت مرد و چهار زن) را به نمایش می گذارد و از قوانین یکپارچه هنرهای رزمی ترکیبی پیروی می کند. تا سال 2022، بیش از 600 مبارزه برگزار کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *