پخش زنده مبارزه امیر علی اکبری و مائورو سریلی حریف ایتالیایی mma

فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری و حریف ایتالیایی مائورو سریلی در mma

پخش زنده مبارزه امیر علی اکبری و مائورو سریلی حریف ایتالیایی را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید این مبارزه قرار است که روز شنبه 5 شهریورماه 1401 برگزرا شود.

«امیر علی‌اکبری» فایتر کشورمان بامداد امروز در سومین مبارزه خود در سازمان «وان چمپیونشیپ» در سنگاپور به مصاف «مائرو سریلی» از ایتالیا رفت و موفق به شکست حریف خود شد.

علی‌اکبری که پیش از این دو دیدار گذشته خود را در این سازمان با شکست واگذار کرده بود، پس از آغاز همکاری مجدد با «علیرضا استکی»، سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در این دیدار با شرایط بهتری در مبارزه حاضر شد و سرانجام در دقیقه ۹ راند دوم حریف خود را وادار به پذیرش شکست کرد.

پخش زنده مبارزه امیر علی اکبری و مائورو سریلی حریف ایتالیایی mma

پخش زنده مبارزه امیر علی اکبری و مائورو سریلی

امیر علی اکبری یکی از ورزشکاران حرفه ای کشورمان که در هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) فعالیت دارد قرار است روز شنبه به مصاف حریف قدرتمند ایتالیایی خود  یعنی مائورو رفت و پیرز میدان شد این مبارزه در چارچوب سومین مسابقه سازمان وان چمپیونشیپ در کشور سنگاپور میباشد.

فیلم کامل مبارزه امیر علی اکبری مبارز ایرانی MMA با مائورو سریلی حریف ایتالیایی در چارچوب مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی سازمان وان چمپیونشیپ که بامداد امروز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

علی اکبری در مبارزه قبلی خود در مصاف حریف روسی ناک اوت شد و صدمات بسیار زیادی دید و بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت حالا تصمیم رفته مجددا به این مسابقات برگردد و باید ببینیم در مقابل حریف ایتالیایی چه خواهد کرد.

علی اکبری بعد از گذشت ۱۱ ماه مجددا به قفس بازگرشت و با رقیب ایتالیایی خود شاخ به شاخ شد.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران بعد از مدت ها در این مبارزه مجددا در کنار امیر علی اکبری حضور داشت.

همچنین ببینید:

فیلم تمرین امیر علی اکبری که حریف را نابود کرد
فیلم ناک اوت شدن امیر علی اکبری در مقابل حریف روسی
فیلم کامل ورود علیرضا قنبری بوکسور به رینگ سالن

ججالب است بدانید که مسابقات mma به دلیل خشن بودن آن در کشورمان ممنوع است و رزمی کاران ملی پوشی که در این مسابقات شرکت کنند برای همیشه از تیم ملی کنار گذاشته میشوند.

علی اکبری از فرنگی کاران ملی پوش کشورمان بود که به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ اش به صورت مادام العمر از مسابقات کشتی از سوی کشتی جهانی کنار گذاشته شد اما او بیکار ننشست و به سراغ mma امد و حالا یکی از بهتریهای این رشته میباشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *