فیلم کامل و ماجرای تیراندازی و قتل پاکبان مشهدی (عیسی جلایریان) امروز

فیلم کامل و ماجرای تیراندازی و قتل پاکبان مشهدی (عیسی جلایریان) امروز

فیلم کامل و ماجرای تیراندازی و قتل پاکبان مشهدی در خیابان کشمیری ۶۲  امروز 8 اردیبهشت 1401 همراه با آخرین خبر درباره تیراندازی امروز را ددر این صفحه ببنیید.

ماجرای تیراندازی و قتل پاکبان مشهدی

صبح امروز اتفاق دلخراش برای یکی از پاکبان های مشهدی رخ داد که متاسفانه در اثر تیراندازی جان خود را از دست داد.

آقای عیسی جلایریان از پاکبان های مشهدی که ۵۵ سال سن داشت ساعت ۹ صبح در حین انجام وظیفه با لباس فرم خود در خیابان کشمیری ۶۲ در حال کار بود که متاسفانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و درگذشت بعد از تحقیقات مشخص شد که در اطراف او ۵ پوکه گلوله پیدا شده است که نشان دهنده این بود ضاربان بیش از یک نفر بوده اند.

فیلم کامل و ماجرای تیراندازی و قتل پاکبان مشهدی (عیسی جلایریان) امروز

در این تیراندازی یکی از پشت به سر و یکی دیگر هم به زیر زانوی این پاکبان شلیک کرده بود که در نهایت به علت خونریزی زیاد فوت کرده است درباره اینکه چه کسانی دست به این اقدام زده‌اند هنوز مشخص نیست

در این باره بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد می گوید دوربین های مداربسته در حال بررسی هستند تا تحقیقات برای شناسایی متهمان صورت بگیرد.

بازپرس ویژه قتل ادامه داد: این احتمال وجود دارد که که تعداد ضاربین بیش از یک نفر بوده است و همچنین ممکن است انگیزه قتل شخصی باشد یا پاکبان شاهد موضوعی بوده یا اعلام جرمی کرده بوده در حال بازبینی تصاویر دوربین و بررسی شواهد برای شناسائی ضارب هستیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *