فیلم کامل / ماجرای کتک خوردن کارمند سفارت کنیا (از دوربین مدار بسته)

فیلم کامل / ماجرای کتک خوردن کارمند سفارت کنیا

انتشار 21 بهمن 1400 * فیلم کامل و ماجرای کتک خوردن کارمند سفارت کنیا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل / ماجرای کتک خوردن کارمند سفارت کنیا

 

ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که یک خانم میانسال میگوید من سالها سفیر ایران در کنیا بوده ام و حالا مورد توسط یکی از مسئولان سفارت کنیا مورد ضرب و شتم قرار گرفته ام و شکایت کرده ام اما به شکایت من رسیدگی نمیشود.

او تصویری از آسیب دیدگی اش بعد از کتک خوردن را در کلیپ نشان می دهد. این زن میگویدکه تا به حال 3 بار به دادگاه مراجعه کرده اما به دلیل مصونیت دیپلمات های سیاسی متشاکی در دادگاه حاضر نشده و کسی به شکایت اش رسیدگی نمیکند.

وزارت امور خارجه کشورمان نیز به این ویدیو واکنش نشان داده و در بیانیه ای اعلام کرد که به طور کامل این مسئله را به حضور طرفین بررسی کرده است.

در این بیانیه گفته شده رسانه های ضد انقلاب فارسی زبان بیگانه سعی میکنند از هر اتفاقی برای سیاهنمایی استفاده کند. در موضوع کارمند ایرانی سابق سفارت کنیا، وزارت امور خارجه بصورت همه جانبه، بی شائبه و به دور از حواشی موضوع را پیگیری کرده و کلیه اقدامات اداری ممکن، اعم از فراخواندن طرف‌های دعوا، تسهیل تبادل مکاتبات و ارتباطات قضایی، استماع نظرات و ادعاها و نهایتا ارائه پیشنهادهایی به دو طرف در خصوص شکوائیه را به تمامی انجام داده است».

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *