فیلم کامل گشت ارشاد با بلندگو در گرگان + واکنش ها

فیلم کامل گشت ارشاد با بلندگو در گرگان + واکنش ها

ویدیویی در فضای مجازی وایرال شده که یک کارناوالی از پلیس امنیت اجتماعی یا همان گشت ارشاد در خیابان های گرگان در حال تردد هستند و با بلندگو به افراد بی حجاب تذکر میدهند.

فیلم کامل گشت ارشاد با بلندگو در گرگان + واکنش ها

این ویدیو با حواشی همراه شده است و حضور انها را به دلیل افزایش بی حجابی در سطح شهر تعبیر میکنند.

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرمای شدید هوا بسیاری از خانم هایی که به اصطلاح شل حجاب بودند حالا به صورت بی حجاب در خیابان ها تردد میکنند در تهران که وضعیت بسیار وخیم تر شده و در اکثر مناطق تهران خانم ها بدون حجاب تردد میکنند.

فیلم کامل گشت ارشاد با بلندگو در گرگان

با اینکه در ماه های گذشته تبلیغات زیادی برای حفظ حجاب میشد اما همچنان وضعیت حجاب در کشور تعریفی ندارد.

روز گرشته اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب با هدف «دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب مردم مسلمان» به مناسبت سالروز کشتار خونین مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب عصر امروز با حضور پرشور مردم انقلابی مردم پایتخت در میدان آئینی امام حسین(ع) برگزار شد.

همچنین ببینید:

فیلم دستگیری ترلان پروانه توسط گشت ارشاد را ببینید

معضل بی حجابی در کشور در تابستان

در ماه‌های اخیر بی‌حجابی در نقاط مختلف کشور گسترش یافته و علاوه بر نگرانی بخشی از متدینین، انتقاد ائمه جمعه و برخی هشدارهای نهادهای مسئول را در پی داشته و از سوی دیگر با تعلیق فعالیت گشت ارشاد، رخ دادن چند اتفاق، نگرانی از ایجاد درگیری بین مردم را تشدید کرده است.

حفظ حجاب و پوشش اسلامی از دستورات مهم دین اسلام است که ریشه در آیات قرآن دارد. با وجود این، برخی از زنان به سمت بی حجابی و یا بدحجابی گرایش دارند. این گرایش از عواملی سرچشمه می گیرد مانند: آگاهی نداشتن از عواقب بدحجابی، کمبود محبت و عاطفه، تغییر نگرش به ارزشها و نفوذ فرهنگ غربی.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *