فیلم کامل گلزنی الناز شاکردوست در تیم فوتسال بانوان

فیلم کامل گلزنی الناز شاکردوست در تیم فوتسال بانوان

انتشار 24 دی 1400 – Study time 2 minutes

فیلم کامل گلزنی الناز شاکردوست به عنوان کاپیتان در تیم فوتسال بانوان هنرمند مقابل پیشکسوتان تهران را در این صفحه از مجله شبونه مشاده نمابید.

فیلم کامل گلزنی الناز شاکردوست در تیم فوتسال بانوان

فیلم کامل گلزنی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر ستاره سینمای ایران روز گذشته در تیم فوتسال هنرمندان در مقابل تیم ملی پیشکسوتان تهران به عنوان کاپیتان حاضر شد و یک گل برای این تیم به ثمر رساند (از روی نقطه پنالتی)

جالب است بدانید که الناز شاکردوست از علاقه مندان به فوتبال بوده که در تیم فوتبال بانوان هنرمند به عنوان کاپیتان فعالیت می کند.

روز گذشته تیم پیشکسوتان تهران در مقابل تیم فوتسال هنرمندان قرار گرفت که در این بازی النازشاکردوست موفق شد یک گل به ثمر برساند الناز شاکردوست کاپیتان تیم هنرمندان می باشد.

فیلم کامل گلزنی الناز شاکردوست در تیم فوتسال بانوان

ایشان متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران بوده و سال هاست که در عرصه بازیگری فعالیت می کند در مقابل محمدرضا گلزار ایفای نقش پرداخت

از حواشی که پیرامون الناز شاکردوست تا به حال به وجود آمد می‌توان به شایعه ازدواج او با علیرضا حقیقی اشاره داشت

همچنین الناز شاکردوست در ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ از همجنسگرایان حمایت کرد و با چتر ۶ رنگ که سمبل همجنسگرایان است در اینستاگرامش تصویری از خود به اشتراک گذاشت

الناز شاکردوست در واکنش به پیروزی کیمیا علیزاده در برابر ناهید کیانی در استوری اینستاگرامش نوشت: «به کجا رسیدیم که دختری که روزی برای این سرزمین مدال آورد حالا باید در قالب تیم پناهجو [من میگم بی‌پناه] مقابل پرچم این کشور بجنگه؟ و چه خوب شد که بردی! تو کیمیای این خاکی تا ابد عزیزِ من»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *