فیلم| کلیپ جدید سرنا امینی «ختم جلسه» در اینستاگرام داغ شد

فیلم| کلیپ جدید سرنا امینی «ختم جلسه» در اینستاگرام داغ شد

فیلم| کلیپ جدید سرنا امینی «ختم جلسه» در اینستاگرام داغ شد کلیپ جدیدی از سرنا امینی که در پیج اینستاگرام انتشار داده به نام ختم جلسه داغ ترین ویدیوی در اینستاگرام شده است را در مجله شبونه مشاهده فرمایید.

فیلم| کلیپ جدید سرنا امینی «ختم جلسه» در اینستاگرام داغ شد

فیلم| کلیپ جدید سرنا امینی «ختم جلسه» در اینستاگرام داغ شد

کلیپ جدیدی از سرنا امینی که در پیج اینستاگرام انتشار داده به نام ختم جلسه داغ ترین ویدیوی در اینستاگرام شده است سرنا امینی که بازی در نقشه های مختلف طنز طنز با بازیگری و کمدین که در کلیپ هایش یکی از پرطرفدار ترین چهره ها در بین کاربران فضای مجازی می باشد ایشان ایران در کلاسهای بازیگری ثبت نام کرده مد روی صحنه تئاتر هم رفته است.

 

سرنا امیری در ۲۸ دی ماه ۱۳۷۲ در مشهد به دنیا آمد داستان متاهل می باشد.سرنا امینی در فضای مجازی که مدت زیادی نمی باشد فعالیت خود را شروع کرد اولین بار با منتشر کردن ویدیوی طنز و دابسمش که در پیج اینستاگرام خودش بود. مورد استقبال کاربران در فضای مجازی شد.

همچنین بیشتر بدانید : بیوگرافی سرنا امینی و همسرش کیست + فرزند و درامد و عکس

موضوعاتش بیشتر در مورد مشکلات جامعه که به صورت طنز می پرداخت بود ایشان چون استعداد بازیگری داشتند به صورت آزاد و در فضای مجازی شروع به کار ادامه دادن در ساخت کلیپ های در گوگل به ترند تبدیل شد که نشانه علاقه زیادی از طرفداران و این که در دل مردم جا دارد می باشد سورنا امینی با ساخت کلیپ های طنز و توانست مبلغ پولی را به دست آورد و با آن امرار معاش کند بیشتر موضوعات کلیپ هایش در مورد مسائل و مشکلات جامعه و دغدغه های روزمره مردم می باشد.

همچنین ببینید : فیلم کامل رقص هندی حامد آهنگی در جوکر و جوکر تایم حامد آهنگی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *