فیلم گریه شدید علیرضا شهرداری برای مرگ پیروز یوزپلنگ ایرانی

فیلم گریه و زاری علیرضا شهرداری برای مرگ پیروز یوزپلنگ ایرانی

فیلم گریه شدید علیرضا شهرداری برای مرگ پیروز یوزپلنگ ایرانی

پیروز یوزپلنگ محبوب ایرانیها که مدتی با مشکلات گوارشی و کلیوی دست و پنجه نرم می کرد امروز هنگام دیالیز تلف شد

علیرضا شهرداری یکی از تییمارگران حیوانات از بدو تولد با این حیوان در ارتباط بود هنگام مرگ یوزپلنگ به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود و نمی توانست از او جدا شود.

فیلم گریه و زاری علیرضا شهرداری برای مرگ پیروز

علیرضا شهرداری از زمان تولد پیروز کار نگهداری و آموزش و غذا دادن به او را بر عهده داشت با این حیوان ارتباط بسیار صمیمی پیدا کرده بود به گونه ای که پیروز به شدت علاقه مند و وابسته به علیرضا شهرداری بود.

بعد از مرگ پیروز علیرضا شهرداری نمیتوانست خود را کنترل کند و به گریه افتاد ویدیویی از گریه علیرضا شهرداری برای پیروز در فضای مجازی منتشر شده که پیشنهاد می‌کنیم در این صفحه تماشا کنید.

پیروز یوزپلنگ ایرانی بوده که در اردیبهشت ۱۴۰۱ متولد شد و به دلیل مرگ مادرش نتوانست از شیر مادر تغذیه کند و در نهایت به دلیل مشکلات گوارشی و تضعیف سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.

پس از تولد سه توله یوز ایرانی در اردیبهشت ۱۴۰۱ و تلف شدن دو توله یوز در فاصله کمتر از بک ماه، مسئولین سازمان محیط زیست ایران برای حفاظت از تنها توله یوز باقی مانده، تلاش‌های فراوانی داشتند.

آنها ابتدا یک دامپزشک متخصص یوزپلنگ‌ها از آفریقا را دعوت کرد؛ پیتر کالدول به ایران آمد و ۵ روز شرایط توله سوم را زیر نظر گرفت، شیر و مکمل‌های مخصوصی را با خود آورد و تیمارگر توله شروع به تغذیه کردن توله با این مواد کرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *