قاتل جوان چرامی کیست؟ چگونه دستگیر شد؟

قاتل جوان چرامی کیست؟ چگونه دستگیر شد؟

قاتل جوان چرامی کیست؟ چگونه دستگیر شد؟ جزئیات را درا ین بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

قاتل جوان چرامی کیست؟

متاسفانه روز گذشته در میدان وسط شهر چرام واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد چند پسر جوان و ناشناس با اسحله به یک پسر 30 ساله حمله کرده و او را به قتل رساندند و سپس پا به فرار گذاشتند!

قاتل جوان چرامی کیست؟ چگونه دستگیر شد؟

این افراد در اقدامی غافلگیرانه به پسر 30 ساله حمله کرده و او را با ضرب گلوله از پای دراوردند.

بعد از این اتفاق فرماندار چُرام با ریش سفیدان این شهر جلسه ای برگزار کرده و درباره امنیت شهر به گفتگو پرداختند برخیها معتقدند که این درگیری به خاطر خصومت طایفه ای بوده است.

فرماندار شهرستان چُرام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دلیل قتل و فرد قاتل مشخص نیست و باید بعد از دستگیری قاتل یا قاتلین به این سئوالات پاسخ داد.

فتاحی اصل از مردم شهرستان چرام خواست با رعایت اصل قانونمداری اجازه بدهند نهادهای مسئول تا حصول نتیجه پیگیری های لازم را انجام دهند و مراقب باشند عده ای به طور عمدی یا سهوی، آرامش منطقه را برهم  نزنند.

فتاحی اصل گفت: نهادهای مرتبط هم اکنون پیگیری های لازم جهت شناسایی و دستگیری ضارب و ضاربان این حادثه تلخ را در دستور کار قرار داده و اطلاع رسانی ها در زمان مشخص انجام می گیرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *