قبرهای 4 طبقه در بهشت زهرا برای فوتی های کرونا

قبرهای 4 طبقه در بهشت زهرا برای فوتی های کرونا (سال 1400)

قبرهای 4 طبقه در بهشت زهرا برای فوتی های کرونا (سال 1400) را به همراه جزییات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

قبرهای 4 طبقه در بهشت زهرا برای فوتی های کرونا

با توجه به افزایش امار فوتی ها در تهران وضعیت بسیار بدی در بهشت زهرا و غسالخانه ها به وجود امده است و تعداد انبوه اجساد برای دفن باعث شده که مسئولان این گورستان به فکر ساخت گورهای چند طبقه باشند که تا جا برای اجساد دیگر باشد.

قبرهای 4 طبقه در بهشت زهرا برای فوتی های کرونا

سال 92 مسئولان بهشت زهرا قبرهای 4 طبقه زیادی را برای مواقع بحرانی ساخته بودند که همه انها پر شده و حالا قبرهای جدیدتری اماده شده است

مديرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) از آماده شدن قبرهاي چهار طبقه بتوني براي استفاده در مواقع بروز بحران هاي طبيعي خبر داد و گفت كه روزانه 170 فوتي در اين قبرستان دفن مي شوند.

روزنامه ایران سه شنبه ۳۱ فروردین در گفت وگو با علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا، نوشت: در دومین هفته موج چهارم کرونا، آمار مبتلایان به حدود ۲۵ هزار نفر و فوتی‌ها نیز به بیش از ۴۰۰ نفر در روز رسیده و حالا در این شرایط، تهران بالاترین سهم را از میزان شیوع، فوتی و بستری داشته است. تهران در وضعیت فوق قرمز به سر می‌برد و هر هفته شرایطش بحرانی‌تر از هفته قبل گزارش می‌شود. علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران طی روزهای گذشته نسبت به اوضاع خطرناک تهران هشدار داده و نگران وضعیت آینده گردش بالای ویروس موسوم به انگلیسی در تهران است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. خدا را شکر
    عالیه
    انشالله ریشه هممون زود کنده بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *