قتل زهرا نصوری توسط برادرش یا خودکشی زهرا نصوری + جزئیات

قتل زهرا نصوری توسط برادرش یا خودکشی زهرا نصوری + جزئیات

قتل زهرا نصوری توسط برادرش یا خودکشی + جزئیات را در این صفحه از بخش حوادث مجله شبونه مشاهده نمایید.

قتل زهرا نصوری توسط برادرش یا خودکشی

خبر مرگ یک دختر دانش اموز 16 ساله اهل شهر بنک از توابع کنگان در استان بوشهر در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و بازتاب زیادی را به همراه داشت.

رسانه های کشورمان به نقل از شبکه های اجتماعی نوشتند که این دختر توسط برادرش به قتل رسیده است و این خبر باعث شد که رسانه های خارجی بازهم به مسئله افزایش قتل های ناموسی در ایران بپردازند.

قتل زهرا نصوری توسط برادرش یا خودکشی زهرا نصوری + جزئیات

ابتدا در شبکه های اجتماعی گفته شد که این دختر به دلیل نافرمانی از برادرش به قتل رسیده اما فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خبر قتل را تکذیب کرد و گفت که این دختر خودکشی کرده است.

سرهنگ “رهام رضایی” اظهار داشت: دو روز پیش خبری مبنی بر خودکشی زهرا نصوری دختر نوجوانی به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد که تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه مقام قضائی در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی های اولیه، معاینه جسد و محل وقوع خودکشی، هیچ گونه علائمی دال بر وقوع قتل در بدن این دختر نوجوان مشاهده نشد و جسد وی برای بررسی های بیشتر و یافتن علت تامه فوت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

وی افزود: مطالبی در فضای مجازی توسط رسانه های دشمن مطرح می شود مبنی بر این که دختر نوجوانی چند روز پیش با انگیزه ناموسی توسط برادرش کشته شده و پزشکی قانونی نیز خفگی آن را تایید کرده است که این مطالب، شایعه بوده و تکذیب می شود.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه به محض اعلام خودکشی، پرونده مقدماتی تشکیل و یک تیم ویژه از کارآگاهان پلیس رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفته اند، افزود: خانواده متوفی در اظهارات خود به صراحت اعلام کرده اند موضوع فوت فرزندشان خودکشی است.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *