زهرا نصوری کیست بیوگرافی و علت مرگ یا قتل زهرا نصوری +عکس

زهرا نصوری کیست بیوگرافی و علت مرگ یا قتل زهرا نصوری +عکس

زهرا نصوری کیست بیوگرافی و علت مرگ یا قتل زهرا نصوری +عکس را در این صفحه از حوادث مجله شبونه مشاهده نمایید

زهرا نصوری کیست بیوگرافی

خبر مرگ دختر 16 ساله اهل بنک از توابع کنگان بوشهر در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است و برخی از رسانه ها در ابتدا انتشار این خبر اعلام کردند که توسط برادرش به قتل رسیده است! قتل توسط برادر باعث شد که رسانه های معاند باز هم آب و تاب امار قتل های ناموسی را نشان بدهند که در ایران رو به افزایش است.

زهرا نصوری کیست بیوگرافی و علت مرگ یا قتل زهرا نصوری +عکس

اما این اخبار اینگونه نبوده و ماجرای مرگ این دختر نوجوان داستانی دیگر داشته است.

علت مرگ خودکشی بوده

سرهنگ رهام رضایی دراین‌باره اظهار داشت: «دو روز پیش خبری مبنی بر خودکشی دختر نوجوانی به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد که تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه مقام قضایی در محل حادثه حضور یافتند».

وی افزود: «در بررسی‌های اولیه، معاینه جسد و محل وقوع خودکشی، هیچ‌گونه علائمی دال بر وقوع قتل در بدن این دختر نوجوان مشاهده نشد و جسد وی برای بررسی‌های بیشتر و یافتن علت تامه فوت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت».

همچنین ببینید:

(عکس) خودکشی روژان شریفی دختر 14 ساله سنندجیخودکشی روژان شریفی دختر 14 ساله سنندجی

سرهنگ رهام رضایی در ادامه افزود: «مطالبی در فضای مجازی توسط رسانه‌های دشمن مطرح می‌شود، مبنی بر اینکه دختر نوجوان چند روز پیش باانگیزه ناموسی توسط برادرش کشته‌شده و پزشکی قانونی نیز خفگی آن را تایید کرده است که این مطالب شایعه بوده و تکذیب می‌شود».

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه پس از اعلام خودکشی، پرونده مقدماتی تشکیل و یک تیم ویژه از کارآگاهان پلیس رسیدگی به پرونده را برعهده‌گرفته‌اند، افزود: «خانواده متوفی در اظهارات خود به‌صراحت اعلام کرده‌اند که موضوع فوت فرزندشان خودکشی است».

سرهنگ رضایی در پایان بابیان اینکه انتشار چنین اخباری در فضای مجازی و رسانه‌های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها باهدف برهم زدن جو روانی جامعه صورت می‌گیرد، افزود: «نتیجه اقدامات بعدی متعاقباً اعلام خواهد شد».

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *