ماجرای علت قتل پیام قره باغستانی هندبالیست چه بود؟

ماجرای علت قتل پیام قره باغستانی هندبالیست چه بود؟ +عکس

ماجرای کامل علت قتل پیام قره باغستانی دروازه بان تیم ملی هندبال چه بود؟ جزئیات قتل و تیراندازی به پیام قره باغستانی  هندبالیست را در این صفحه ببینید.

ماجرای کامل علت قتل پیام قره باغستانی

پیام قره باغی دروازه بان تیم ملی هندبال روز گذشته در روستای از شهریار به قتل رسید این پسر جوان ۲۲ ساله متولد ۱۳۷۹ در کرمانشاه بوده که مدتی به عنوان دروازه بان تیم ملی هندبال ایران فعالیت داشت گفته می‌شود که قاتل به دلیل مشکلی که با یکی از ارگانهای دولتی بر سرزمینی در یکی از روستاهای یک شهریار داشته با اسلحه ۶ نگهبان را به رگبار می بندد که متاسفانه ۴ نفر آنها به قتل رسید و ۲ نفر مجروح می‌شود پیام و پدرش که در این زمین در حال نگهبانی بودند جانشان را از دست می دهند قاتل در خیابان طالقانی که تصمیم داشت باز هم مرتکب قتل شود توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد دستگیری رو در حالی صورت گرفت که چهار مامور نیروی انتظامی را هم مجروح کرده بود.

ماجرای علت قتل پیام قره باغستانی هندبالیست چه بود؟

بیوگرافی

پیام قره باغستانی در تاریخ سال ۱۳۷۹ در یک روستا به نام ده پهن در استان کرمانشاه به دنیا آمده است.
ایشان در رشته هندبال فعال می‌باشد.

پیام قره باغستانی سابقه بازی در تیم ملی هندبال کشور را هم در پرونده ورزشی خود دارد و سال ها می باشد، که در این رشته فعال است.

ماجرای علت قتل پیام قره باغستانی هندبالیست چه بود؟

پیام قره باغستانی در تیمهای باشگاهی کرمانشاه سابقه بسیاری در پرونده ورزشی خودش به ثبت رسانیده است و از سنگربان های حرفه‌ای هندبال محسوب می شود.

ایشان بازیکن هندبال بسیار پر تلاشی می باشد، که از زمان بچگی فعالیت ورزشی اش را در زمینه هندبال را در روستای ده پهن شروع کرده است.

او یکی بازیکن های بسیار خوب در زمینه هندبال می باشد، که از همان زمان بچگی با سعی و تلاش بسیار موفق شد درب های تیم ملی هندبال باز نماید و به عنوان سنگربان شماره یک تیم ملی مطرح بشود.

ایشان هم مثل دیگر ورزشکار های بااستعداد کرمانشاهی با کمترین امکان ها از روستای ده پهن تا تیم ملی هندبال سعی دشواری های بسیاری را متحمل شد و به پیراهن تیم ملی دست پیدا نمود و سبب سربلندی خانواده‌اش و همچنین استان کرمانشاه و جامعه هندبال شد.

ماجرای علت قتل پیام قره باغستانی هندبالیست چه بود؟

ولی متاسفانه پیام هم همانند دیگر هم استانی های خود زمانی که به سن بالاتری رسید و با توجه به شرایط دشوار زندگی و جامعه در کرمانشاه مجبور شد به فکر شغل بهتری باشد تا بتواند عمر خود را سپری نماید، بازیکنی که باید سال‌ها در تیم‌های ملی ایران خوش بدرخشد.

ایشان برای کار به کرج سفر نمود و با اعلام نمودن فوت ایشان در زمانی که ۲۲ سال سن بیشتر نداشت همه‌ی جامعه هندبال ایران را در یک شوک بزرگ فرو برد.

چه چهره های بسیار نابی از کرمانشاه که هر یک از آنها به نوعی در حال نابود شدن می‌باشند، مگر در هنگام بعضی مثل پیام قره باغستانی به دنیا می‌آیند که مهارت زیادی دارند و با کمترین امکان ها در استانهای محروم مثل کرمانشاه و دشوار کوشی به تیم‌های ملی دست پیدا می‌کنند.

امیدوار هستیم یک ایامی رسد که وضعیت معیشتی اجتماعی ورزشکار های استان و کشورمان به سطح مطلوبی دست پیدا نماید و ورزشکار مجبور بشود ورزشی را که سال‌ها در آن فعالیت نموده و توسط آن افتخار های بسیار به دست آورده است، رها نماید. مشکل های مالی.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *