فیلم کامل لحظه قتل پیام قره باغستانی دروازه بان تیم ملی هندبال

فیلم کامل لحظه قتل پیام قره باغستانی دروازه بان تیم ملی هندبال

فیلم کامل لحظه قتل پیام قره باغستانی دروازه بان کرمانشاهی تیم ملی هندبال و علت قتل پیام قره باغستانی را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل لحظه قتل پیام قره باغستانی دروازه بان تیم ملی هندبال

فیلم کامل قتل دروازه بان تیم ملی هندبال

پیام از هندبالیست های حرفه‌ای کشورمان بوده که در سال ۱۳۷۹ در روستای ده پهن استان کرمانشاه متولد شده است.

او مدتی در تیم ملی هندبال کشورمان بازی کرده و چند سالی است که در تیم های مختلف کرمانشاه به فعالیت می پرداخت

متاسفانه روز گذشته او در شهریار به قتل رسید فردی به نام علیرضا که ۲۴ سال سن داشته و به دلیل اختلاف بر سر یک زمین به روستای بالابان شهرستان شهریار رفته و با تیراندازی که انجام داده چهار نفر را به قتل رساند و دو نفر را زخمی کرد سپس در خیابان طالقانی تهران در درگیری با ماموران پلیس بعد از مجروح کردن چهار مامور پلیس دستگیر شد .

متاسفانه پیام غرب باغستانی دروازه بان سابق تیم ملی کشورمان در این حادثه جان خود را از دست داد همچنین پدر او در این حادثه فوت کرد جلال نام پدر پیام  بود که ۵۳ سال سن داشته است و به همراه پیام به عنوان نگهبان مشغول به کار بوده اند برادر او میگوید که پیام چند سالی بود که بیکار بود و برای درآمدزایی مجبور شد که به نگهبانی روی بیاورد.

فردی به نام علیرضا ۲۴ ساله، جمعه ششم خرداد امسال به دلیل اختلافی که بر سر یک زمین با یک ارگان دولتی داشت به روستای بالابان شهرستان شهریار رفت و با تیراندازی به شش نگهبان، چهار نفرشان را کشت و دو نفر را زخمی کرد.

روز بعد پیش از آنکه بتواند پنج نفری که در لیست سیاه او قرار داشتند را در خیابان طالقانی تهران به قتل برساند در درگیری با ماموران، پس از زخمی کردن چهار مامور بازداشت شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *