(قتل) کشته شدن هانی کرده و ماجرای حمله به هاني کرده

قتل و کشته شدن هانی کرده و ماجرای حمله به هانی کرده  را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

یکی از چهره های ناهنجار اجتماعی که بارها توسط پلیس به جرم های مختلف دستگیر شده است روز گذشته توسط دو راکب موتور سیکلت مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

قتل و کشته شدن هانی کرده و ماجرای حمله به هاني کرده

ماجرای کشته شدن هانی کرده

این مرد 40 ساله که هانی کرده لقب دارد از لاتها و شرور های معروف تهرانی بوده که به دلیل ناهنجاری های اجتماعی بارها توسط پلیس دستگیر شده است.

این شخص روز گذشته درحالی که در یک آبمیوه فروشی در حالی خوردن آبمیوه بود توسط دو راکب موتور سیکلت مورد حمله قرار گرفت و با ضربات سهمگین چاقو راهی بیمارستان شد و به گفته برخی از رسانه های کشور کشته شد.

جام جم گزارش داد عابران که شاهد این درگیری بودند با پلیس و اورژانس تماس گرفته و موضوع را خبر دادند که قبل از حضور ماموران کلانتری ضاربان از محل گریختند. هانی کرده توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد که پزشکان تلاش برای نجات جان او را آغاز کردند.

(قتل) کشته شدن هانی کرده و ماجرای حمله به هاني کرده

هانی کرده از اراذل و اوباش سطح یک کشور است و بعد از ماجرای قتل وحید مرادی در زندان شایعاتی مطرح شد که که او دستور قتل وحید مرادی را صادر کرده بود، اما تحقیقات پلیسی این خبر را تکذیب کرد.

او سال گذشته نیز دستگیر شده بود و حتی با رئیس پلیس تهران شوخی کرد و زمانی که رئیس پلیس تهران را در کلانتری دید با او احوال پرسی کرد و گفت سردار دلم برایت تنگ شده است!

رئیس پپلیس تهران به او هشدار داد که رفتارش را اصلاح کند تا به سرنوشت وحید مرادی دچار نشده است.

(قتل) کشته شدن هانی کرده و ماجرای حمله به هاني کرده

گویا رئیس پلیس تهران اینگونه افراد را به خوبی میشناسد و میداند که رفقای اینگونه افراد به یکدیگر رحم نمیکنند و سر فرصت با چاقو و قمه به جان یکدیگر می افتند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک دیدگاه

  1. هنوز نمرده، شنیده شده که فعلا زنده هست
    امیدوارم شاهد چنين اتفاقاتی دیگه نباشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا