بیوگرافی هانی کرده کیست و اهل کجاست +فیلم جنجال ها و اینستاگرام
هانی کرده یکی از لات های مشهور و جنجالی مقیم تهران است و بیش از 16 سال از زندگی خود را در زندان گذرانده و تجربه حضور در سوریه هم دارد.

بیوگرافی هانی کرده کیست و اهل کجاست +فیلم چاقوکشی و جنجال ها

هانی کرده کیست و اهل کجاست

هانی خمانه دار معروف به هانی کرده اصالتا همدانی یکی از لات های مشهور و جنجالی مقیم تهران است و بیش از 16 سال از زندگی خود را در زندان گذرانده و تجربه حضور در سوریه هم دارد، او ثروت زیادی دارد ماشین پورشه سوار بوده و بسیار بانفوذ است .

هانی کرده بارها به عنوان لیدر تیم استقلال در تمرینات این باشگاه دیده شده است.

در زیر میتوانید فیلم لحظه حمله و چاقوکشی به هانی کرده توسط دو موتور سوار را مشاهده نمایید.

بیوگرافی هانی کرده شرور پایتخت

هانی خمانه دار معروع به هانی کرده متولد دهه شصت در همدان بوده ، اما ساکن تهران و یکی از اشرار معروف در جنوب تهران است

او بارها توسط پلیس دستگیر شده است و به دلیل شرار و درگیری های خیابان بازداشت شده و از افراد سابقه دار محسوب میشود.

بیوگرافی هانی کرده کیست و اهل کجاست +فیلم جنجال ها و اینستاگرام

او در سالهای گذشته با حضور در فضای مجازی با انتشار کلیپ های مختلف سعی در رعب و وحشت در شبکه های اجتماعی داشت و با عربده کشی به دنبال جذب فالوئر بود.

وی بارها به جرم ناهنجاری های اجتماعی و چاقوکشی و نزاع خیابانی توسط پلیس دستگیر شده و پرونده قضایی دارد.

بیوگرافی هانی کرده

بیوگرافی هانی کرده + هانی کرده کیست و علت دستگیری

عکس هانی کرده

او یکی از افرادی که سابقه زندان و پرونده قضایی در پلیس دارد، نامش بعد از به قتل رسیدن وحید مرادی زیاد بگوش رسید و شایعاتی مبنی بر اینکه دستور قتل وحید مرادی را هانی کورده از بیرون داده ،در فضای مجازی و پیج اراذل و اوباش منتشر و دست به دست چرخید.

اما این خبر و شایعات توسط پلیس تکذیب شده و تحقیقات برای یافتن قاتل وحید مرادی دیگر شرور تهران ادامه دارد

بیوگرافی هانی کرده + هانی کرده کیست و علت دستگیری

دستگیری

هانی کرده توسط پلیس امنیت بازداشت و دستگیر شده است‌.

هانی درباره علت دستگیریش گفته: من بخاطر یک پرونده با قرار وثیقه آزاد شده بودم که از پلیس با من تماس گرفته شد که به اداره پلیس بروم و بعدش دستگیر شدم.

بیوگرافی هانی کرده + هانی کرده کیست و علت دستگیری

علت دستگیری شرور و گنده لات تهران

عکسی از او بعد از دستگیری و مراجعه به پلیس مشاهده می کنید و گویا درباره پرونده ای بوده که در پلیس امنیت داشته است.

در این رابطه بخواند : بیوگرافی وحید خزایی و بیوگرافی وحید مرادی و علت فوت دنیا ویسی بیوگرافی سعید قاتل وحید مرادی

شوخی با رئیس پلیس تهران

هانی کرده که سوابق مختلفی در شرارت و درگیری دارد

در طرح جمع آوری اراذل و اوباش از سوی پلیس امنیت دستگیر شد.

او در حیاط پلیس امنیت وقتی پیش روی سردار رحیمی، رییس پلیس تهران قرار گرفت با چهره ای آرام و خونسرد گفت: سردار دلم برایتان تنگ شده بود.

وی درباره علت دستگیری‌اش افزود: من بخاطر یک پرونده با قرار وثیقه آزاد شده بودم که از پلیس با من تماس گرفته شد که به اداره پلیس بروم که دستگیر شدم.

سردار رحیمی در پایان این شرورو خطرناک را نصیحت کرد و گفت: خودت را اصلاح کن تا آینده‌ات مثل وحید مرادی نشود.

 

شایعه قتل و کشته شدن

به نقل از برخی خبرگزاری ها ساعت ۱۰ شب دوشنبه هانی و مرد دیگری داخل یک خودروی پژو ۲۰۶ در حال خوردن آبمیوه بودند که راکبان دو موتورسیکلت در مقابل آن توقف کرده و با چاقو و قمه به سمت هانی حمله کرده و او را به شدت مجروح کردند، در حال حاضر وضعیت او وخیم اعلام شده و در بخش مراقبت های ویژه بستری است پزشکان تلاش برای نجات جان او را آغاز کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با تائید این موضوع اعلام کرد؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری ادامه دارد./ایرنا

خبرهای ضد و نقیضی از کشته و زنده بودن این فرد در فضای مجازی به گوش میرسد و هنوز مشخص نیست که آیا کشته شده یا زنده است.

بیوگرافی هانی کرده کیست و اهل کجاست +فیلم جنجال ها و اینستاگرام

انتشار اخباری ضد و نقیض در مورد اینکه هانی‌کرده زنده است یا بر اثر ضربات قمه و چاقو جان باخته است، ما را بر آن داشت تا وضعیت جسمانی وی را جویا شویم. آخرین پیگیری‌های فارس از وضعیت هانی‌کرده حاکی از آن است که هم‌اکنون وی در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان با سطح هوشیاری 8 بستری است.

تعداد ضربات چاقو و قمه‌ای که موتورسواران ناشناس بر سر، گردن، دست و شکم وی وارد کرده‌اند به حدی است که نزدیکانش می‌گویند عمل جراحی وی 12 ساعت به طول انجامیده، یعنی از ساعت 23 دوشنبه تا 11 صبح دیروز.

دوستانش معتقدند که موتورسواران اجیر شده ، هانی‌کرده را تعقیب کرده و در فرصتی مناسب، غافلگیرانه وی را در جلوی آبمیوه‌فروشی در چهارراه شاپور گیر انداخته و بی‌رحمانه با ضربات قمه مورد حمله قرار داده‌اند. دوستانش می‌گویند که عوامل درگیری را شناخته‌اند. اگرچه اخباری ضد و نقیض هم بین خود رد و بدل می‌کنند!

بیوگرافی هانی کرده کیست در تیم استقلال باشگاه استقلال لیدر استقلال فوتبال

سرهنگ چنگیز ایدون رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در خصوص درگیری خونین «هانی کرده» با اراذل و اوباش در منطقه شاپور تهران گفت: شامگاه دوشنبه یکی از شرور‌های معروف تهران همراه یکی از دوستانش سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ مقابل یک آبمیوه فروشی در منطقه شاپور توقف می‌کند که در همین لحظه ۶ جوان سوار بر ۲ موتور به سمت وی و دوستش حمله و آن‌ها را هدف ضربات چاقو و قمه قرار می‌دهند.

هانی کرده زنده است

به گزارش فرارو، در حالی که برخی خبرگزاری‌های رسمی مدعی مرگ “هانی کرده” به علت شدت جراحات شده اند اما سرهنگ ایدون، رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفته که “هانی کرده” و فرد همراه او زنده اند و وضعیت آن‌ها رو به بهبودی است. “هانی کرده” در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سینا، تحت نظر قرار دارد.

بیوگرافی هانی کرده + هانی کرده کیست و آخرین وضعیت او

رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در مورد جزئیات این حادثه به ایسنا گفته که “در تحقیقات میدانی مشخص شد که این فرد شرور به همراه دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این میهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا می‌کنند و بخاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد یک قرار درگیری در منطقه ابوسعید با هم می‌گذارند. ”

سرهنگ چنگیز ایدون افزود: “شامگاه دوشنبه این فرد برای درگیری در محل قرار حضور پیدا می‌کند، اما طرف دیگر دعوا به محل نمی‌آیند که در ادامه آن‌ها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه فروشی می‌روند که در این صحنه ۶ جوان موتور سوار که او را تعقیب کرده بودند به سمت وی حمله و او را با حملات چاقو و قمه هدف ضربات چاقو و قمه قرار دادند. ”

تیر خوردن در بهشت زهرا در دی 1402

هانی کرده در 19 دی 1402 توسط یکی دیگر از گنده لات های تهرانی به نام موسی ملکی که قبلا درگیری لفظی داشتند مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و دو گلوله به پای هانی کرده شلیک شد و سپس با چاقو گردنش را زد اما هانی کرده جان سالم به در برد.

در مراسم تدفین یکی از اراذل سطح ۱ در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که سایر اراذل و اوباش نیز در این مراسم حضور داشتند. در حین مراسم، ۲ گروه از اراذل که اختلاف قدیمی با هم داشتند با هم درگیر شده که بر اثر درگیری مسلحانه، هانی کرده، یکی از اراذل معروف، با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مصدوم شد.

منبع فرارو

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *