دانلود قسمت دوم سریال سقوط قسمت ۲ (باحضور حمید فرخ نژاد)

دانلود قسمت دوم سریال سقوط قسمت ۲ (باحضور حمید فرخ نژاد)

دانلود قسمت دوم سریال سقوط قسمت ۲ (باحضور حمید فرخ نژاد)

دانلود قسمت دوم سریال سقوط قسمت ۲ (باحضور حمید فرخ نژاد) قسمت 2 سریال سقوط را در این صفحه ببینید.

دانلود قسمت دوم سریال سقوط

برای دانلود قسمت دم اینجا را ضربه بزنید

سریال سقوط یکی از کار های جنجالی شبکه نمایش خانگی می باشد که موفق شده بیننده های زیادی را به دست آورد.

این سریال در دو قسمت پخش شده است قسمت اول آن هفته گذشته منتشر شد که به رابطه آیسان و ژاکان می پرداخت پسر و دختری که به یکدیگر علاقمند بوده و تصمیم دارند به ترکیه بروند و در ترکیه اتفاقاتی برای آنها رخ می دهد که در چنگال داعش گرفتار می‌شوند.

حواشی

یکی از حواشی که درباره این سریال وجود داشت حضور حمید فرخ نژاد به عنوان مامور امنیتی است بازیگری که به آمریکا مهاجرت کرد و تمام قد علیه نظام تبلیغ می کند .

این سریال به دلیل حضور حمید فرخ نژاد گفته می‌شد که توقیف خواهد شد اما اینگونه نشد و حالا پخش آن از سر گرفته شده است.

درباره داستان سریال حواشی به وجود آمده است و برخی از کارشناسان معتقدند که این سریال برگرفته از فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد می باشد.

در قسمت اول که اتفاقات خاصی رخ نداد و بیشتر به معرفی کاراکترهای این سریال پرداخته شد در قسمت دوم پیشنهاد میکنیم که سریال را تماشا کنید.

داستان

سریال سقوط که فیلمنامه آن را «اعظم بهروز» براساس طرحی از «بهجت شریف» به نگارش درآورده، یک روایت متفاوت از داستانی جاسوسی در دل داعش را به تصویر کشیده است.

در خلاصه قسمت اول سریال سقوط آمده:آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است.

داستان سقوط در ایران، ترکیه و عراق می‌گذرد و عمده سکانس های ایران در استان کردستان، سکانس های ترکیه در آنتالیا و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل فیلمبرداری شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *