دانلود کامل قسمت هفتم سریال گیلدخت قسمت ۷ قسمت 7 تلوبیون

دانلود کامل قسمت هفتم سریال گیلدخت قسمت ۷ قسمت 7 تلوبیون

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت هفتم قسمت ۷ قسمت 7 از تلوبیون امشب 10 آذر 1401 همراه لینک مستقیم دانلود و کیفیت اصلی سریال گیلدخت قسمت هفتم را در ادامه ببینید.

سریال گیلدخت از سریالهای پر بیننده تلویزیونی میباشد که در چند قسمتی پخش شده وتوانسته رضایت مخاطبانشان را به دست آورد و به یکی از کارهای مهم در صداوسیما تبدیل شود سریالی که به داستان عاشقانه دخترو پسری میپردازد که شرایط و موقیت های متفاوتی دارند و این عشق و علاقه برایشان دردسرهای زیادی را به وجود می اورد هنرنمایی میترا رفیع بازیگری نقش گلنار در این سریال یکی از نقاط عطف داستان است که این بازیگر محبوب این روزهای تلویزیون نقش اصلی را بازی میکند.

دانلود کامل قسمت هفتم سریال گیلدخت قسمت ۷ قسمت 7 تلوبیون

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت هفتم

«گیل‌دخت» سریال تازه‌ایست که پخش آن از ۱۹ آبان از شبکۀ یک سیما آغاز شده است. کارگردانی این سریال را مجید اسماعیلی و نویسندگی فیلمنامۀ آن را مجید آسودگان به عهده داشته‌اند. این سریال یک درام تاریخی عاشقانه است که ماجرای آن در دوران سلطنت قاجار و در دم و دستگاه یکی از خان‌های شمال کشور می‌گذرد.

برای تماشا و دانلود اینجا ضربه بزنید

خط اصلی داستان براساس قسمت های پخش شده، همان قصه تکراری عشق پسری فقیر به دختری ثروتمند و قدرتمند است. فیلمساز برای روایت داستان عاشقانه‌اش دوره تاریخی قاجار را انتخاب کرده است. در تاریخ ایران، هر دوره سلطنتی که امکان سوءاستفاده از ارکان قدرت در آن مهیا بوده چه دوره قاجار باشد، چه پهلوی، می‌تواند بستر مناسبی برای روایت داستان‌هایی جذاب باشد.

دانلود کامل قسمت ششم سریال گیلدخت قسمت ۶ با کیفیت اصلی قسمت 6 تلوبیون

نقش گلنار سریال گیلدخت را میترا رفیع بازی می‌کند که مدتی اســت ســریال «بی همگان» با بازی او روی آنتن شــبکه سه رفته. او پیشتر تجربه بازی در فیلم و ســریال داشـت اما با «بی همگان» به شهرت رســید. حالا «گیلدخت» شــانس دوباره اوست تا همزمان توانایی‌اش را در یک نقش تاریخی به رخ بکشـد. موفق هم هست. شخصیت اســفندیار به رضا اکبرپور رســیده که به نظر می‌رسد کاری سخت برای محبوب شــدن دارد.

در خانه تقی خان برخلاف جامعه مردسالار گذشته ایران، زن جایگاه ویژه و والایی دارد. از گلنار با بازی میترا رفیع دختر عزیزدردانه خان گرفته تا همسر و مادر او.  گلنار قهرمان داستان گیل ‌دخت است. فیلمساز برای نزدیکی و همذات پنداری بیشتر مخاطب با این دخترگیلانیِ خان زاده نریشن‌هایی را از زبان او در داستان گنجانده است تا مخاطب با شنیدن صدای ذهن و قلب این دختر همواره در تنهایی‌ها، نبردها و دودلی‌هایش همراه او باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *