سریال نجلا ۲ قسمت ۱۸ هجدهم قسمت 18 دانلود کامل قسمت ۱۸

پخش آنلاین قسمت ۲۹ بیست و نهم سریال نجلا ۲ (تکرار قسمت 29 نجلا 2)

پخش آنلاین قسمت ۲۹ بیست و نهم سریال نجلا ۲ (تکرار قسمت 29 نجلا 2) همراه بازپخش فصل دوم سریال نجلا با کیفیت عالی امشب 1 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید.

پخش آنلاین قسمت ۲۹ بیست و نهم سریال نجلا ۲

سریال نجلا یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی بوده که فصل دوم آن در نوروز ۱۴۰۱ بر روی آنتن رفته و همچنان ادامه دارد بازیگران نقش اصلی سریال را خانوم آزیتا حاجیان و محیا دهقانی و آقای حسام منظور بر عهده دارند و خیرالله تقیانی پور کارگردانی آن را عهده دار است و تهیه کنندگی این سریال را آقای سعید سعدی برعهده دارد .

قسمت ۲۷ بیست و هفتم سریال نجلا ۲ فصل دوم نجلا پخش انلاین

بیشتر لوکیشن‌های این مجموعه شهرهای آبادان و شادگان و تهران هستند فصل اول این سریال در ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پخش شد و فصل دوم آن از نوروز ۱۴۰۱ پخش شده است عرفان طهماسبی یکی از شرکت کننده های عصر جدید به عنوان خواننده تیتراژ این برنامه وجود دارد که یکی از نکات جالب این مجموعه میباشد به شما پیشنهاد می کنیم که قسمت ۲۹ را تماشا کنید و از تماشای آن لذت ببرید

دنلود همه قسمت های سریال نجلا 2

قصهٔ سریال نجلا در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی‌ها وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *