قیمت پراید امروز ۱۴۰۱ در بازار و قیمت کارخانه (پراید 11 و 131 و 132 و 141)

قیمت پراید امروز ۱۴۰۱ در بازار و قیمت کارخانه (پراید 11 و 131 و 132 و 141)

قیمت پراید امروز ۱۴۰۱ در بازار و قیمت کارخانه (پراید 11 و 131 و 132 و 141) همراه با جزئیات کامل و ثبت نام در قرعه کشی سایپا را در این صفحه ببینید.

قیمت پراید امروز ۱۴۰۱ در بازار و قیمت کارخانه (پراید 11 و 131 و 132 و 141)

قیمت پراید امروز ۱۴۰۱ در بازار و قیمت کارخانه

طی یک گزارشی، پراید در حالی این بالا رفتن قیمت نزدیک به ۶۰ میلیون تومان را تجارب می‌کند، که دیگر در کارخانه سایپا ساخته نمی‌شود و این قیمت‌ها، فروش بازار آن می باشد.

افزودنی است که حالا، فقط پراید مدل سال در بازار داخلی پراید وانت یا پراید ۱۵۱ یک می باشد، که قیمت آن ۱۶۰ میلیون تومان می‌باشد.
قیمت این ماشین در اوایل سال ۱۴۰۰، ۱۲۱ میلیون تومان بود.

پراید ۱۳۱ مدل ۹۰ نیز ۵۸ میلیون تومان بیشتر شده است و تا ۱١٢ میلیون تومان به ۱۷۰ میلیون تومان رسیده.

پراید ۱۳۲ نیز با بالا رفتن قیمت ۴٣ میلیون تومان، حالا ۱۵۹ میلیون تومان در بازار ارائه می‌شود.

می‌توان گفت که ماشین پراید هر چند دگر برای بازار داخل ساخته نمی‌شود، ولی بسیار پر تقاضا می باشد، به خاطر همین است که بالا رفتن قیمت را تجارب می‌کند.

در کل، شاید این روند به خاطر جواب ندادن جایگزین های پراید برای مشتری های آن باشد.

این ها در حالی می‌باشد، که در سال ۱۴۰۰ خودروسازی داخلی همیشه با چالش هایی مثل مسائل آزادسازی واردات، ممنوعیت بالا رفتن قیمت از کارخانه، وعده های وزیر صمت و مذاکرات احیای برجام مواجه بوده است.

لازم به ذکر می باشد، که پراید ۱۱۱ درتاریخ بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در بازار قیمت ۲۲ تا ۲۳ میلیون تومان جای داده است، ولی در چهار سال اخیر با ۷۵۴ درصد رشد به ۱۷۰ میلیون تومان رسیده.

بالا رفتن قیمت پراید به این معنی می‌باشد، که توقف قیمت دیگر ماشین های داخلی نمی باشد، ولی بیشتر از همه خبرساز شده، می توان گفت علت آن انحصاری بودن و نبودن تطابق کیفیت این ماشین با قیمت نجومی آن می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *