لایو بابک صحرایی و ابراهیم احسانی هر اجرا 200 هزار تومان برای هر هنرجو

لایو بابک صحرایی و ابراهیم احسانی هر اجرا 200 هزار تومان برای هر هنرجو

لایو بابک صحرایی و ابراهیم احسانی هر اجرا 200 هزار تومان برای هر هنرجو +فیلم ابراهیم احسانی (هنرجویی که از لایو بابک صحرایی به خاطر نوشیدن آب اخراج شد) را به همرا جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

لایو بابک صحرایی و ابراهیم احسانی

بابک صحرایی ترانه سرا و روزنامه نگار ایرانی چندی پیش در اینستاگرام فراخوانی داد مبنی بر اینکه هنرجویان علاقه مند به خوانندگی می توانند در راس ساعت مشخص به لایو او مراجعه کرده و قطعه ای را اجرا کنند.

در یکی از لایو های او هنرجوی به نام ابراهیم احسانی بالا آمد که هنگام اجرای قطعه آواز اقدام به نوشیدن آب کرد و این کار به دلیل ماه مبارک رمضان از طرف بابک صحرایی با واکنش روبرو شد و او را از لایو اخراج کرد.

بعد از گذشت چند روز یکی از خبرنگاران کشورمان با ابراهیم انسانی هنرجوی اخراجی گفت و گویی انجام داد و این هنرجو افشاگری درباره لایو بابک صحرایی کرد و گفت که از من ۲۰۰ هزار تومان برای اجرا گرفته است ولی به دلیل نوشیدن آب را اخراجم کرده است این گفتگوی ایشان جنجال زیادی در رسان های کشورمان به وجود آورده است.

لایو بابک صحرایی و ابراهیم احسانی هر اجرا 200 هزار تومان برای هر هنرجو

بابک صحرایی (زادهٔ ۱۵ فروردین ۱۳۵۸ در تهران) ترانه‌سرا و روزنامه‌نگار ایرانی است. از سال ۱۳۸۰ فعالیت در عرصه ترانه‌سرایی را آغاز کرد. او هم‌اکنون سردبیری خبرگزاری تریبون هنر را بر عهده دارد. او مؤسس کارگاه ترانه است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *