لایو رومینا اشرفی و مونا محمدی دوست صمیمی رومینا

لایو عاشقانه رومینا و بهمن + فیلم لایو اینستاگرامی

لایو عاشقانه رومینا اشرفی و بهمن + فیلم لایو اینستاگرامی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

لایو عاشقانه رومینا اشرفی و بهمن

مونا محمدی دوست صمیمی رومینا اشرفی با صحبتهایش جزئیات جدیدی از ماجرای رومینا و بهمن خاوری  ارائه داده و ثابت کرده که رومینا توسط بهمن خاوری تهدید شده است

فیلم را در زیر ببینید

مونا محمدی دوست رومینا به خبرنگاران گفته است که رومینا در یک لایو اینستاگرامی شرکت کرده و درباره رابطه اش با بهمن صحبت‌هایی کرده است و بهمن اقدام به ضبط این لایو نموده و سپس او را تهدید کرده که فیلم را به پدرش نشان میدهد

لایو اینستاگرامی رومینا اشرفی و مونا محمدی دوست صمیمی رومینا

رومینا بارها به بهمن تاکید کرده که اگر پدرش از رابطه آنها پی ببرد او را خواهد کشت اما بهمن به این گفته های رومینا بی توجه بوده و در نهایت تصاویر و ویدیو را برای پدر او ارسال کرده و باعث عصبانیت او شده که دست به قتل این دختر بزند.

مونا محمدی دوست رومینا همچنین گفته است که رومینا با پدرش رابطه خیلی خوبی هم داشته اما می دانست که پدرش بر روی این گونه رفتارها و دوستی با پسر حساس بوده و خون جلوی چشمانش را میگیرد و همیشه به بهمن تاکید می کرده که هیچگاه پدرش نباید از رابطه آنها باخبر شود.

مونا محمدی از دوستان رومینا است که به گفته مادرش از کودکی با آنها رابطه خانوادگی داشته‌اند.

همچنین ببینید:

عکس از پدر رومینا اشرفی کیست؟ حکم رضا اشرفی قاتل رومينا اشرفي پدرشرضا اشرفی پدر رومینا اشرفی کیست؟

دوست صمیمی رومینا می‌گوید، رومینا تقریبا یک ماه قبل از این اتفاق به وی گفته که در اینستاگرام در لایوی شرکت کرده و در آن زمان بهمن همه آن لایو را ضبط کرده و به وسیله ‌آن، رومینا را تهدید می‌کرده است. رومینا هم از ترس پدر، موضوع را مخفی نگه داشته بود.

مونا می‌گوید: «در تاریخ ۵ اردیبهشت با تماس مدیر مدرسه برای کاری با رومینا به مدرسه رفتیم. در مسیر بهمن خاوری، کسی که حالا به‌عنوان یکی از متهمان و عوامل قتل رومینا در بازداشت به سر می‌برد، سوار بر موتور جلوی مدرسه پرسه می‌زد.»

او می‌گوید وقتی از رومینا پرسیدم که آن پسر اینجا چه می‌کند در جواب گفت: «چیزی به تو می‌گویم؛ اما به پدرم هرگز نگو!»

مونا می‌گوید: «در تاریخ ۵ اردیبهشت با تماس مدیر مدرسه برای کاری با رومینا به مدرسه رفتیم. در مسیر بهمن خاوری، کسی که حالا به‌عنوان یکی از متهمان و عوامل قتل رومینا در بازداشت به سر می‌برد، سوار بر موتور جلوی مدرسه پرسه می‌زد.»

لایو اینستاگرامی رومینا اشرفی و مونا محمدی دوست صمیمی رومینا

او می‌گوید وقتی از رومینا پرسیدم که آن پسر اینجا چه می‌کند در جواب گفت: «چیزی به تو می‌گویم؛ اما به پدرم هرگز نگو!»

او در ادامه با لحن کودکانه‌ای می‌گوید: «رومینا به من گفت که در اینستاگرام در لایوی شرکت کرده و در آن زمان بهمن همه آن لایو را ضبط کرده است و حالا با آن مرا تهدید می‌کند.»

بر اساس اظهارات مونا، رومینا حتی هنگامی که با بهمن صحبت می‌کرد از جانب وی تهدید می‌شده است. او با شنیدن تهدید شدن رومینا توسط بهمن این علت را که چرا به پدرش نمی‌گوید، جویا شده و رومینا در جواب گفته است: «اگر پدرم بشنود خیلی عصبانی خواهد شد و مرا می‌کشد!»

رییسی: با عامل قتل رومینا برخورد عبرت‎‎ آموز خواهد شد

رییس قوه قضاییه با اشاره به موضوع قتل رومینا دختر ۱۳ ساله گیلانی گفت که برخورد دستگاه قضا با عامل این جنایت عبرت‎‎آموز خواهد بود و از مراکز علمی و دانشگاهی خواست که به آسیب ‎شناسی مسائل اجتماعی بپردازند.

لایو عاشقانه رومینا و بهمن + فیلم لایو اینستاگرامی

لایو عاشقانه رومینا اشرفی و بهمن + فیلم لایو اینستاگرامی

رییسی یکی از علل و عوامل اصلی حوادث و جنایاتی نابخشودنی همچون حادثه گیلان را دوری از خلاق و معنویت دانست و متذکر شد: عدالت در توزیع ظرفیت ‎ها، تأمین معیشت مردم و توجه به اخلاق و معنویت در جامعه از مهم‌ترین اصول کاهش ناهنجاری ‎های اجتماعی و اقتصادی است که باید بیش از همه مورد توجه مسئولان اجرایی قرار گیرد.

یک وکیل دادگستری: رویه قضایی در این پرونده‌ها تسامح است

ننگین کردن شرافت خود و یا خانواده، اتهامی است که زنان را قربانی قتل‌های ناموسی می‌کند. اتهامی که برای تبدیل شدن به رای نهایی نه دادگاه لازم دارد و نه وکیل و قاضی، همین که مردان و روسای خانواده به این نتیجه برسند که آبرویشان خدشه‌دار شده، حکم را صادر می‌کنند.

سارا باقری وکیل دادگستری، نایب رئیس انجمن حقوق کودکان و نوجوانان و همچنین فعال این حوزه معتقد است سیستم قضایی عموما در پرونده‌های این چنینی، تسامح بیشتری به خرج می‌دهد: «نکته اول این است که سیستم قضایی در شهرستان‌های کوچک و روستاها با آنچه که در تهران وجود دارد، کمی متفاوت است. در آنجا به واسطه آشنایی بیشتر مردم با یکدیگر، عموما از رسانه‌ای شدن این موارد به شدت پرهیز می‌کنند. چون نگرانی از آبروریزی برایشان بار اجتماعی سنگین‌تری را به همراه می‌آورد. از سوی دیگر، چون قاتل پدر خانواده بوده است، تسامح بیشتر در احکام نهایی قضات دیده می‌شود.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. بابای رومینا اگه مرد بود بایستی اون پسر بی حیا رو میکشت که با آبرو دخترش بازی کرد و فریبش داد و اذیتش کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *