فیلم کامل لحظه آتش زدن مسجد ابوذر محله دلاوران

فیلم کامل لحظه آتش زدن مسجد ابوذر محله دلاوران

فیلم آتش زدن مسجد ابوذر محله دلاوران توسط اغتشاشگران یکی از کارهای بسیار زشت و غیر اخلاقی بوده که نشان میدهند اغتشاشگران از این وضعیت اعتراضات در کشور بهره میبرند و سعی در تخریب اماکن مقدس دارند.

فیلم کامل لحظه آتش زدن مسجد ابوذر محله دلاوران

متاسفانه در اغتشاشات اخیر برخی از اراذل و اوباش با آسیب رساندن به اماکن عمومی و مذهبی تلاش می‌کنند که شهر را برای مردم نا آرام و ناامن کنند این اراذل و اوباش که از اعتراضات مردم سوء استفاده کرده و با آتش زدن مساجد نشان میدهند که آنها هیچگونه اعتقاد مذهبی و سیاسی ندارند و صرفا برای به هم زدن آرامش کشور تلاش می کنند.

حضور اردل و اوباش در اغتشاشات

در روزهای اخیر تعدادی از اراذل و اوباش خود را درون معترضان جای داده و اقدام به تخریب اماکن مقدس می کنند و سعی دارند که اعتقادات مردم را هدف بگیرند با این حال بسیاری از مردم کشورمان از این کار اغتشاشگران به شدت عصبانی و معترض بوده و خواستار برخورد مراجع قضایی بدون مماشات با آنها است.

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر با اشاره به شلوغی های شب گذشته منطقه ۱۷ تهران، اظهار داشت: یکی از بچه های خوب بسیج در منطقه ۱۷ دیشب به شهادت رسید. وی با بیان اینکه صورت این شهید پر از ساچمه بود و در نهایت با کلت کمری به شهادت رسید، گفت: آیا اینها دوره دیده نیستند، آموزش دیده نیستند؟ وی با بیان این که اقدامات این افراد هماهنگ شده و از پیش تعیین شده است، گفت: اینها به آنطرف آب متصل هستند و خط می گیرند که چگونه وارد صحنه شوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *