فیلم لحظه خیانت جرارد پیکه به شکیرا را ببینید شکیرا آبرویش را برد

ماجرای خیانت جرارد پیکه به شکیرا را ببینید شکیرا آبرویش را برد

لحظه خیانت جرارد پیکه به شکیرا را ببینید شکیرا آبرویش را برد و ماجرای کامل خیانت جرارد پیکه فوتبالیست و بازیکن فوتبال اسپانیا همراه با جزئیات را در این صفحه ببینید.

فیلم لحظه خیانت جرارد پیکه به شکیرا را ببینید شکیرا آبرویش را برد

لحظه خیانت جرارد پیکه به شکیرا

شکیرا خواننده معروف در اینستاگرامش همه تصاویر دو نفره خود و جرارد پیکه را از صفحات اجتماعی خود پاک کرد.

منابع مطبوعاتی دلیل پایان رابطه طولانی مدت جرارد پیکه بازیکن بارسلونا و شکیرا خواننده کلمبیایی را خیانت دانستند در حالی که اخبار ضد و نقیضی در مورد هویت زنی که پیکه با او به شریک زندگی خود خیانت کرده بود منتشر شد. و وب سایت “rigac” گزارش داد که ادعاها حاکی از آن است که این زن مادر پابلو یافه، هافبک 17 ساله بارسلونا است که در رختکن با پیکه رفتاری جنسی داشته است.

لحظه خیانت جرارد پیکه به شکیرا را ببینید شکیرا آبرویش را برد

نام او گاوینین آناسی است و سن او ممکن است بین 35 تا 40 سال باشد و اغلب از کانون توجهات دور است. از سوی دیگر، وبسایت مارکا اشاره کرد که شایعات زیادی وجود دارد که می گوید زنی که پیکه با او به دوست دخترش شکیرا خیانت کرده است، فقط یک دختر بلوند 20 ساله است که دانشجو است و به عنوان مجری مراسم ورزشی می کند.

در حالی که در این گزارش که توسط ال پریودیکو اسپانیا منتشر شده، ادعا شده است که پیکه چندین بار با این زن دیده شده و شکیرا آنها را دیده است. روزنامه اسپانیایی اوایل امروز اشاره کرده بود که شکیرا دوباره به خیانت پیکه به او پی برده است و این توضیح می دهد که چرا آنها از ماه مارس گذشته در انظار عمومی یا حتی در سایت های شبکه های اجتماعی با هم ظاهر نشده اند. در حالی که وب سایت “مارکا” به نشانه دیگری از ناهماهنگی بین همسران اشاره کرد.

پیکه و شکیرا هنگام برگزاری جام جهانی آشنا شدند و رابطه خود را به ازدواج ختم کردند. رابطه این دو در تمام دنیا مشهور است. داستان آشنایی شکیرا خواننده معروف زن با همسرش جرادپیکه بازیکن معروف فوتبال عنوان مطلبیست که برای شما عزیزان آورده ایم امیدواریم که لذت ببرید.

ارتباط شکیرا خواننده زن معروف در دنیا با جرارد پیکه بازیکن معروف فوتبال تیم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا اولین خبر انفجاری بود .بعد از آن حضور شکیرا در بازی های جرارد پیکه و رد و بدل کردن بوسه در بازی ها و پس از گل زدن جرارد پیکه و فرزندان این دو و عکس های متعددشان اخبار داغ مربوط به این زوج بود .

آشنایی جرارد پیکه و همسرش شکیرا به سال ۲۰۱۰ و جام جهانی ۲۰۱۰ که با قهرمانی اسپانیا همراه شد بازمیگردد .مدافع بارسلونا در مصاحبه اخیرش با یک شبکه اسپانیایی برای اولین بار داستان آشنایی‌اش با خواننده مشهور کلمبیایی را بازگو کرد و گفت: «اولین بار شکیرا را هنگام ضبط کلیپ “واکا واکا”، (ترانه رسمی جام جهانی ۲۰۱۰) در مادرید دیدم.

من از او شماره تلفنش را خواستم. او قبل از تیم ما به آفریقای جنوبی رفته بود تا برای مراسم افتتاحیه آماده شود. به او پیامکی فرستادم و وضعیت هوای آنجا را پرسیدم، چون ما قرار بود چند روز دیرتر برسیم. معمولا وقتی چنین سوال احمقانه‌ای می‌پرسید، منتظر جوابی کوتاه مثل «هوا سرد است، لباس گرم بردار» باشید. ولی او پاراگرافی طولانی با جزئیات زیادی درباره تغییرات آب و هوا در طول روز نوشت.

جدایی شکیرا و پیکه رسمی شد

به هرروی هر آنچه که بود امروز و پس از اعلام رسمی شکیرا، پیکه و شکیرا از هم جدا شدند آن‌هم پس از دوازده سال. این دو اولین بار در حاشیه‌ی ساخت ویدیوی ترانه‌ی جام جهانی ۲۰۱۰ با هم آشنا شده بودند.

گفتنی است شکیرا خواننده‌ مشهور و ۴۵ ساله کلمبیایی است که پدری با ریشه‌ی لبنانی و مادری اسپانیایی دارد و نام فامیل او نیز مبارک است. این خواننده سال‌هاست که یکی از مشهورترین خوانندگان جهان محسوب می‌شود و رابطه وی با پیکه نیز از معروف‌ترین روابط افراد مشهور دنیا است‌. همچنین شکیرا به خواندن ترانه‌هایی برای ادوار مختلف جام جهانی فوتبال نیز شهره است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *