فیلم کامل لحظه شکستن شیشه ماشین روستای ارزنه در روز عاشورا

فیلم کامل لحظه شکستن شیشه ماشین روستای ارزنه در روز عاشورا

فیلم کامل لحظه شکستن شیشه ماشین روستای ارزنه در روز عاشورا

فیلم کامل لحظه شکستن شیشه ماشین روستای ارزنه در روز عاشورا و ماجرای کامل و جزئیات را در این صفحه ببینید.

ویدیوی فضای مجازی منتشر شده که مربوط به روستای ارزنه در خراسان رضوی می باشد که تعدادی از خودرو ها شش هایشان شکسته شده و درباره این ویدیو گفته می شود که این افراد در روز عاشورا به تفریح رفته و به همین دلیل برخی ها اقدام به شکستن شیشه این خودرو ها کرده اند و خسارات مالی زیادی به آنها وارد نمودند.

شکستن شیشه ماشین روستای ارزنه

ما امروز در دنیایی زندگی می کنیم که عقاید هر کس متفاوت است. فرقی نمی‌کند در چه کشوری بزرگ شده‌اند، چه اعتقاداتی دارند، چه ظاهر فیزیکی، دوستان و خانواده‌ای که دارند و حتی نظراتشان در مورد طیف وسیعی از موضوعات حساسی که بر دنیای امروزی تأثیر می‌گذارند. همه ما نظراتی داریم و بسیاری از افراد ممکن است با نظری که شما به اشتراک می گذارید موافق باشند یا نباشند. این طبیعی است زیرا باورها و نظرات ما نشان دهنده این است که شما چگونه دنیا را با دو چشم و گوش خود می بینید و می شنوید.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

 قمه زنی عاشورای محرم 1401 توسط افراد منحرف
روضه خواندن بهاره رهنما به مناسبت روز عاشورا

اگر اطرافیان شما در مورد یک موضوع حساس همین عقیده را داشته باشند، می‌توان نظرات را بیان کرد. با این حال، اگر نظری بیان شود و یک یا چند نفر با آن موافق نباشند، شما باید انتخاب کنید. می‌توانید مکالمه را رها کنید و به دلیل احترام به نظرات آن شخص، به موضوع دیگری بروید، حتی اگر با آن موافق نباشید. یا می توانید سعی کنید نظر آنها را تغییر دهید و نظر خود را بیان کنید.

به منظور جلوگیری از شروع درگیری بین فردی که نظری دارد که شما شخصاً با آن موافق نیستید، درک کنید که همه افراد در دنیا طیفی از نظرات متفاوت دارند و بهتر است از موضوعات حساسی که باعث ایجاد شکاف در نظرات و عقاید می شود خودداری کنید.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خب گو خوردن روز عاشورا رفتن بزن و بکوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *